Photo by George Pak on pexels

ΕΡΕΥΝΑ: Gen Z και Millennials σημείο αναφοράς για την άνοδο του συναυλιακού τουρισμού | Αυξημένες οι δαπάνες

ΜΕΛΕΤΕΣ ΜΟΝΕΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Τρεις στους πέντε ταξιδιώτες νεαρής ηλικίας ταξιδεύουν μακριά για να παρακολουθήσουν μια συναυλία, αυξάνοντας τη ζήτηση για διεθνή ταξίδια, σύμφωνα με έρευνα της Bread Financial και της AAA.

Ειδικότερα το 65% της Gen Z και το 58% των Millennials επιβεβαίωσαν ότι έχουν ταξιδέψει τους τελευταίους 12 μήνες ή σχεδιάζουν να ταξιδέψουν τους επόμενους 12 μήνες για να παρακολουθήσουν εκδηλώσεις, όπως  συναυλίες, αθλητικές διοργανώσεις, παραστάσεις κωμωδίας και αναγνώσεις βιβλίων, σε απόσταση μεγαλύτερη των 50 μιλίων από το σπίτι τους, έναντι του 43% της Gen X και μόλις του 27% των Baby Boomers.

Περισσότεροι από τους μισούς (53%) ταξιδιώτες της Gen Z έχουν ταξιδέψει ή σχεδιάζουν να ταξιδέψουν αεροπορικώς για να παρακολουθήσουν εκδηλώσεις, οι περισσότεροι από κάθε άλλη γενιά, ενώ σε ποσοστό 18% έχουνταξιδέψει ή θα ήταν πρόθυμοι να διανύσουν περισσότερα από 1.500 μίλια -απόσταση που αντιστοιχεί στη μισή ηπειρωτική χώρα των Ηνωμένων Πολιτειών- σε σύγκριση με μόλις 9% των Baby Boomer.

Το χέρι στην… τσέπη βάζουν οι νεότεροι ταξιδιώτες

Οι νεότερες γενιές ξοδεύουν επίσης τα περισσότερα χρήματα για διασκέδαση, καθώς σχεδόν δύο στους πέντε ταξιδιώτες της Gen Z (37%) και Millennials (39%) έχουν ξοδέψει από 500 έως 5.000 δολάρια και πλέον μόνο για εισιτήρια για ζωντανές εκδηλώσεις στο προορισμό του ταξιδιού τους.

Για να ανταπεξέλθουν οικονομικά, περίπου δύο στους πέντε Millennials (42%) και Gen Z (37%) είναι διατεθειμένοι να αξιοποιήσουν τις αποταμιεύσεις τους. Περίπου το ένα τρίτο αυτών των ταξιδιωτών (Gen Z – 29%, Millennials – 33%) θα εξέταζε το ενδεχόμενο να ασχοληθεί με μια παράλληλη δραστηριότητα για να πληρώσει το κόστος του ταξιδιού. Οι νεότερες γενιές γίνονται επίσης δημιουργικές για να μειώσουν το κόστος, με σχεδόν τους μισούς  Millennials (42%) και Gen Z (48%) να δηλώνουν ότι έχουν ήδη ταξιδέψει ή θα ταξίδευαν στο εξωτερικό για να βρουν πιο φθηνά εισιτήρια εκδηλώσεων.

Μουσικές και αθλητικές εκδηλώσεις στο επίκεντρο της Gen Z

Η νεότερη γενιά καθοδηγεί τα ταξίδια για συναυλίες, με περισσότερους από τους μισούς (52%) ταξιδιώτες Gen Z να σχεδιάζουν να παρακολουθήσουν μια μουσική εκδήλωση τους επόμενους 12 μήνες. Οι ίδιοι οι καλλιτέχνες μπορούν να επηρεάσουν τις ταξιδιωτικές συνήθειες της Gen Z, καθώς ένας στους πέντε ταξιδιώτες (20%) έχει ταξιδέψει ή σχεδιάζει να ταξιδέψει σε συναυλία της Taylor Swift.

Η Gen Z είναι επίσης πιο πιθανό να ταξιδέψει σε ορισμένα από τα μεγαλύτερα αθλητικά γεγονότα. Σχεδόν δύο στους πέντε (38%) ταξιδιώτες της Gen Z έχουν ταξιδέψει ή σχεδιάζουν να ταξιδέψουν για το Super Bowl του 2025, το 32% έχει ταξιδέψει ή σχεδιάζει να ταξιδέψει για τους τελικούς του NBA του 2024 και το 19% έχει ταξιδέψει ή σχεδιάζει να ταξιδέψει για τους επερχόμενους θερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες στο Παρίσι της Γαλλίας.

To FOMO (φόβος της απώλειας) παίζει επίσης σημαντικό ρόλο στην αγορά εισιτηρίων για ζωντανές εκδηλώσεις, καθώς περισσότεροι από το ένα τρίτο (34%) όλων των ταξιδιωτών παραδέχονται ότι έπαιξε ρόλο στην απόφασή τους.

Ενώ οι ταξιδιώτες της Gen Z (54%) αισθάνονται πιο συχνά αναγκασμένοι να κάνουν αγορές για ταξίδια εκδηλώσεων με βάση το FOMO, το 83% των Baby Boomers δηλώνουν ότι αντιστέκονται σε τέτοιες πιέσεις. Επιπλέον, οι νεότερες γενιές (Gen Z – 44%, Millennials – 43%) αναδεικνύονται ως οι δημογραφικές ομάδες που πιέζονται περισσότερο να δαπανήσουν χρήματα για εκδηλώσεις τις οποίες δεν θα ήθελαν να παρακολουθήσουν.

Περισσότεροι από τρεις στους τέσσερις ταξιδιώτες (79%) ανυπομονούν να ταξιδέψουν στον προορισμό των ονείρων τους, με τη Νέα Υόρκη, τη Φλόριντα και την Καλιφόρνια να είναι οι πιο δημοφιλείς πολιτείες και το Λας Βέγκας και το Σικάγο οι κορυφαίες πόλεις. Οι ταξιδιώτες διαμορφώνουν επίσης τα σχέδιά τους γύρω από διάσημους χώρους εκδηλώσεων, όπως το Madison Square Garden (38%), το Las Vegas Sphere (38%) και το Radio City Music Hall (31%).

Ενώ βρίσκονται στον προορισμό τους, οι ταξιδιώτες επιθυμούν να αφιερώσουν χρόνο για να δουν και να εξερευνήσουν τα αξιοθέατα πριν ή/και μετά από μια ζωντανή εκδήλωση, με το 62% να σημειώνει ότι έχει συμπεριλάβει ή σχεδιάζει να συμπεριλάβει επιπλέον χρόνο διακοπών. Η Gen Z (72%) και οι Millennials (68%) ηγούνται της τάσης για επιπλέον χρόνο στον προορισμ,ό σε σύγκριση με τη Gen X (56%) και τους Baby Boomers (51%).

Το κόστος ανασταλτικός παράγοντας

Σχεδόν οι μισοί από τους ερωτηθέντες που δεν ταξιδεύουν για να παρακολουθήσουν ζωντανές εκδηλώσεις ανέφεραν το κόστος των εισιτηρίων (47%) και το κόστος του ταξιδιού (45%) ως τους δύο κύριους ανασταλτικούς παράγοντες.

Μεταξύ των ταξιδιωτών, άλλοι λόγοι που περιορίζουν τα ταξιδιωτικά σχέδια είναι οι ανησυχίες για τον προϋπολογισμό ή τα χρέη (40%), η αδυναμία λήψης άδειας από την εργασία (31%), ο πληθωρισμός (31%) και η ταλαιπωρία με το αυτοκίνητο/την πτήση (28%).

Οι κυριότεροι λόγοι για να μείνουν στο σπίτι διαφέρουν μεταξύ των γενεών, με τους Millennials να είναι πιο πιθανό να παραλείψουν μια εκδήλωση λόγω αδυναμίας να πάρουν άδεια από την εργασία τους (37%), ενώ η Gen Z ανησυχεί περισσότερο για τον προϋπολογισμό ή το χρέος (38%).

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *