Photo by Andrea Piacquadio on Pexels

Accenture: Πως το διαδικτυακό περιβάλλον διαμορφώνει τα ταξίδια | ΕΡΕΥΝΑ

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Ολοένα και περισσότεροι καταναλωτές ενδιαφέρονται για αγορές εικονικών αγαθών και εμπειριών, ενώ την ίδια στιγμή οι virtual ταξιδιωτικές εμπειρίες κερδίζουν συνεχώς έδαφος τα τελευταία χρόνια, με τις επιλογές εικονικών περιηγήσεων και online ταξιδιών να κάνουν τη διαφορά στις μέρες μας.

Όπως αποκαλύπτει έρευνα της Accenture σε περισσότερους από 11.000 καταναλωτές, σε 16 χώρες, το 64% των καταναλωτών έχει ήδη αγοράσει ένα εικονικό προϊόν ή έχει απολαύσει μια εικονική εμπειρία τον τελευταίο χρόνο. Το ποσοστό αυτό αναμένεται να αυξηθεί, καθώς το 83% των καταναλωτών ενδιαφέρεται να πραγματοποιήσει αγορές μέσω του metaverse.

Επίσης, το 42% των καταναλωτών έχει επισκεφθεί έναν έμπορο λιανικής πώλησης στον εικονικό κόσμο για να ζητήσει συμβουλές, να πραγματοποιήσει μια αγορά ή να ενημερωθεί σχετικά με κάποιο προϊόν και το 56% δηλώνει ότι σχεδιάζει να το κάνει.

Το metaverse έχει τραβήξει και την προσοχή του εταιρικού κόσμου με το 72% των παγκόσμιων στελεχών να πιστεύουν ότι θα έχει θετικό αντίκτυπο στους οργανισμούς τους, ενώ το 45% το θεωρεί “επαναστατικό ή μετασχηματιστικό”, σύμφωνα με την έκθεση της Accenture Technology Vision 2022.

Καθώς οι περιπτώσεις χρήσης των αναδυόμενων metaverse πλατφορμών διευρύνονται, η ταξιδιωτική βιομηχανία αναζητάει να δει πού ταιριάζει.

Ο εικονικός ορίζοντας των ταξιδιών

Η μελέτη της Accenture αναφέρει ότι το 50% των καταναλωτών αγοράζει ήδη ή ενδιαφέρεται να αγοράσει μια ταξιδιωτική εμπειρία, όπως διαμονή σε ξενοδοχείο ή δραστηριότητα.

Για τους millennials, το ποσοστό ανέρχεται στο 55%, ενώ για τους baby boomers είναι 29%.

Η Emily Weiss, ανώτερη διευθύνουσα σύμβουλος και παγκόσμια επικεφαλής της ομάδας ταξιδιωτικής βιομηχανίας της Accenture, υπογραμμίζει άλλους τρόπους με τους οποίους το metaverse μπορεί να χρησιμοποιηθεί στα ταξίδια, όπως η προετοιμασία πριν από το ταξίδι μέσω εικονικών περιηγήσεων σε αεροδρόμια, αεροσκάφη και δωμάτια ξενοδοχείων.

Η εκπαίδευση των εργαζομένων είναι ένας ακόμη τομέας όπου η τεχνολογία είναι πιθανό να αξιοποιηθεί σύμφωνα με τη Weiss, ενώ εφαρμογές B2B, όπως εικονικές περιηγήσεις σε εγκαταστάσεις συνεδρίων κι εκδηλώσεων, πριν από μια εκδήλωση, και ψηφιακά δίδυμα φυσικών περιουσιακών στοιχείων για τομείς όπως η συντήρηση, θα μπορούσαν επίσης να εφαρμόζονται όλο και περισσότερο.

Η ίδια βλέπει επίσης μια ευκαιρία για την αύξηση των συμπληρωματικών πωλήσεων με τη χρήση της τεχνολογίας για την εικονική παρουσίαση στους καταναλωτές των προϊόντων και των υπηρεσιών που θα μπορούσαν να αγοράσουν.

Υπάρχουν, επίσης, εφαρμογές για άτομα που μπορεί να μην μπορούν να ταξιδέψουν, είτε για λόγους υγείας, είτε για οικονομικούς ή άλλους λόγους, να γνωρίσουν προορισμούς και να παρέχουν στις ταξιδιωτικές εταιρίες τη δυνατότητα να τους στοχεύουν με προσαρμοσμένες εικονικές υπηρεσίες.

“Το metaverse δεν έχει σκοπό να αντικαταστήσει τα φυσικά ταξίδια, αλλά να προσφέρει μια συμπληρωματική ενίσχυση σε μια συνολική εμπειρία. Δίνοντας τη δυνατότητα να καθίσετε σε ένα εικονικό κάθισμα πρώτης θέσης, να ζήσετε την εμπειρία του σαλονιού ή να περπατήσετε σε ένα ξενοδοχειακό συγκρότημα ή δωμάτιο, ανοίγει ευκαιρίες για πραγματική δέσμευση και έμπνευση των ανθρώπων πριν ταξιδέψουν”, λέει η Weiss.

“Και, μέσω της “δοκιμής-πριν-ταξιδέψετε”, της αναδημιουργίας αξιοθέατων σε όλη την παλιά τους αίγλη ή της δυνατότητας των ταξιδιωτών να διερευνήσουν μέρη της φύσης, τα οποία δεν μπορούν να εξερευνήσουν στο πλαίσιο της αλληλεπίδρασης στην πραγματική ζωή, το metaverse μπορεί επίσης να συμβάλει στη δημιουργία μιας πιο ουσιαστικής ταξιδιωτικής εμπειρίας που ανταποκρίνεται στις προσδοκίες των πελατών ή και υπερβαίνει αυτές”, προσθέτει.

Ορισμένες ταξιδιωτικές εταιρίες διερευνούν, ήδη, τις δυνατότητες των εικονικών κόσμων.

Άλλοι πιστεύουν ότι το metaverse θα μπορούσε να διαδραματίσει ρόλο στην περαιτέρω ανάπτυξη της οικονομίας διαμοιρασμού, καθώς και στη δυνατότητα χρήσης εικονικών κόσμων για τον προγραμματισμό ταξιδιών.

Καθώς η τεχνολογία εξελίσσεται, οι ειδικοί τη βλέπουν ως ένα πιο καθηλωτικό, πιο συναισθηματικά ισχυρό μέσο για τη δέσμευση των καταναλωτών από άλλα υπάρχοντα κανάλια. Ως εκ τούτου, θα μπορούσε να λειτουργήσει ευνοϊκά για την ταξιδιωτική βιομηχανία ως ένας πλούσιος και διαδραστικός τρόπος για να εμπνεύσει τους καταναλωτές να αγοράσουν ταξίδια.

Tagged

1 σχόλιο στο “Accenture: Πως το διαδικτυακό περιβάλλον διαμορφώνει τα ταξίδια | ΕΡΕΥΝΑ

Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *