booking

Αγωγή αποζημίωσης εις βάρος ημεδαπής από ξενοδοχειακή εταιρεία για δυσφημιστικά σχόλια στο Βooking.com

ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

Ενώπιον του Μονομελούς Πρωτοδικείου Ρόδου με αγωγή καταβολής αποζημίωσης από αδικοπραξία προσέφυγε ξενοδοχειακή εταιρεία του νησιού κατά ενός κατοίκου Αμαρουσίου Αθηνών για συκοφαντική δυσφήμιση που υπέστη.

Η ξενοδοχειακή εταιρεία διεκδικεί αποζημίωση ύψους 60.000 ευρώ, να απαγγελθεί εις βάρος της εναγόμενης, προσωπική κράτηση τριών μηνών, ως μέσο αναγκαστικής εκτέλεσης της εκδοθείσας απόφασης και να υποχρεωθεί η εναγόμενη, να διαγράψει από την διαδικτυακή πλατφόρμα «Βooking.com» δυσφημιστικό κείμενο, αποκαθιστώντας δημόσια την αλήθεια.

Σύμφωνα με την αγωγή η εναγόμενη, προέβη, μέσω της ιστοσελίδας ενοικίασης δωματίων, με την οποία έχει συμβληθεί η ενάγουσα εταιρεία, «Βooking.com» μία από τις κορυφαίες διαδικτυακές εταιρείες ταξιδιών στον κόσμο, στην μίσθωση μονόκλινου δωματίου, με ημερομηνία άφιξης 16/08/2021 και ημερομηνία αναχώρησης στις 19/08/2021, με παροχή πρωϊνού, έναντι συνολικής τιμής ποσού 112,08 ευρώ, ήτοι 36,86 ευρώ ημερησίως, ποσό που πληρώθηκε, μέσω της ως άνω ιστοσελίδας, με πιστωτική κάρτα.

Η εναγόμενη έφθασε στο ξενοδοχείο στις 16/08/2021 και περί ώρα 10.38 πμ και της διατέθηκε το δωμάτιο στον δεύτερο όροφο.

Λίγα λεπτά αργότερα παραπονέθηκε πως δεν ήταν καθαρό το δωμάτιο αν και η υπάλληλος της ενάγουσας, εργαζόμενη στην υποδοχή, διαπίστωσε πως δεν ανταποκρινόταν στην πραγματικότητα η αναφορά της εναγόμενης, οπότε, καλόπιστα, της διατέθηκε άλλο δωμάτιο στον δεύτερο όροφο επίσης, το οποίο ήταν τρίκλινο διότι όλα τα δωμάτια του ξενοδοχείου ήταν μισθωμένα, για ένα βράδυ και στην συνέχεια της δόθηκε το δωμάτιο στον τρίτο όροφο, στο οποίο διέμεινε έως την αποχώρηση της, χωρίς έκτοτε να εκφράσει οιανδήποτε παρατήρηση, παράπονο ή διαμαρτυρία είτε για τις παροχές των δωματίων, ούτε για την καθαριότητα αυτών, ούτε για το πρωϊνό, αν και σε κάθε δωμάτιο υπάρχει ειδικό έντυπο παραπόνων.

Εν τέλει, αναχώρησε στις 19/06/2021 και περί ώρα 13.00, αν και έπρεπε να ελευθερώσει το δωμάτιο από τις 11.00.

Αίφνης, η εναγόμενη, στις 20-08-2021 και περί ώρα 11.14 μμ, ανάρτησε στην ως άνω διαδικτυακή εταιρεία ταξιδίων και στην κατηγορία που έχει τίτλο βαθμολογία σχολίων επώνυμα, βαθμολογώντας το ξενοδοχείο της ενάγουσας εταιρείας με 4 (με άριστα το 10), (βάζοντας βαθμό 2,5 στην καθαριότητα, βαθμό 10 στην τοποθεσία, βαθμό 5 στο προσωπικό, βαθμό 5 στην άνεση και στις παροχές και στην σχέση ποιότητας /τιμής), το ακόλουθο, «άκρως ψευδές, προσβλητικό, συκοφαντικό κείμενο, προκαλώντας σημαντική βλάβη της φήμης, της υπόληψης και της εμπορικής πίστης της ενάγουσας εταιρείας και του ξενοδοχείου αυτής, παγκοσμίως, αφού στην ως άνω ιστοσελίδα έχουν πρόσβαση όλα τα κράτη σε όλο τον Πλανήτη».

«Μηδενική καθαριότητα. Βρώμικα πατώματα, τουαλέτα και το πρώτο βράδυ βρήκα στο κρεβάτι κοριούς. Άλλαξα δωμάτιο αμέσως μόλις τους είδα και με ανάγκασαν να αλλάξω το επόμενο πρωί. Τεράστια ταλαιπωρία και η reception προσπάθησε να με πείσει ότι το δωμάτιο ήταν καθαρό και δεν είδε τίποτα».
Άμεσα και την ίδια ημέρα, η ενάγουσα απάντησε, στην ως άνω ιστοσελίδα «Η δνση του ξενοδοχείου μας απορρίπτει ως αναληθή τα αναγραφόμενά σας. Υπάρχουν φωτογραφικά ντοκουμέντα που διαψεύδουν τα αναγραφόμενά σας.
Άλλωστε παραμείνατε στο ξενοδοχείο μας επί μακρόν»

Ταυτόχρονα, στις 21-08-2021 εκλήθη η εναγόμενη, με μήνυμα στο κινητό της τηλέφωνο, να διαγράψει το κείμενο, που ανάρτησε, αμετανόητη, όμως, κάλεσε πίσω τόσο η ίδια όσο και η μητέρα της και αρνήθηκε να αποσύρει τα ψευδή γεγονότα, αν και είπε πως δεν γνωρίζει αν βρήκε στο κρεβάτι «κοριούς», παρόλο που η υπάλληλος της υποδοχής της κατέστησε σαφές ότι προκαλεί ισχυρό πλήγμα, η ανάρτηση της, στην εμπορική αξιοπιστία της ενάγουσας, στην φήμη και στην υπόληψη της, ως λειτουργούσα την ως άνω ξενοδοχειακή μονάδα.

Την υπόθεση χειρίζεται η δικηγόρος κ. Ευανθία Μπόνη.

Tagged

7 σχόλια στο “Αγωγή αποζημίωσης εις βάρος ημεδαπής από ξενοδοχειακή εταιρεία για δυσφημιστικά σχόλια στο Βooking.com

  1. Επιτέλους!!! Χίλια μπράβο στη δ/νση του ξενοδοχείου που κατέστησε σαφές ότι ο πελάτης ΔΕΝ έχει πάντα δίκιο.

  2. Θα είχε πολύ ενδιαφέρον να δούμε την έκβαση της υπόθεσης αλλά και φυσικά να στηρίξουμε το ξενοδοχείο που έκανε κάτι που πολύ από εμάς δε θα τολμούσαμε.

  3. Είναι αλήθεια ‘οτι -δυστυχώς-πάρα πολλοί πελάτες χρησιμοποιούν το “όπλο” των σχολίων(κατά την συντριπτική πλειοψηφία τους αρνητικά) για να εκβιάσουν τα Ξενοδοχεία σε παροχές που δεν δικαιούνται η ακόμα και σε επιστροφή χρημάτων.Μπράβο στον συνάδελφο που ενήργησε έτσι προσπαθώντας να προστατεύσει την φήμη του Ξενοδοχείου του.Ίσως θα πρέπει και άλλοι να ακολουθήσουν τον δρόμο του…..

  4. Εχει ενδιαφέρον να δούμε τη στάση της booking.com. Διέγραψε την ανάρτηση ή θα περιμένει την έκβαση της υπόθεσης;

  5. Θα συμφωνήσω με τον κ. Αργυρόπουλο παραπάνω. Δυστυχώς κάποιοι πελάτες χρησιμοποιούν τις κριτικές και τα σχόλια για να “εκβιάζουν” τα ξενοδοχεία και να τους προσφερθούν περισσότερες παροχές και χωρίς κόστος φυσικά.
    Πρόταση μου είναι η Booking.com να δίνει το δικαίωμα στα καταλύματα να βαθμολογούν και αυτά τους πελάτες που πραγματοποιούν διανυκτερεύσεις σε διάφορους τομείς (π.χ. στην Καθαριότητα κ.α.).

  6. Επιτέλους θα πρέπει οι ξενοδόχοι να μπορούν να βαθμολογούν τους πελάτες όπως η πλάτη φόρμα του arbnb θα πρέπει επίσης ο ξενοδόχος να έχει το δικαίωμα αν κάνει αναφορά να φεύγουν τα σχόλια έστω 3-4 το χρόνο γιατί οι περισσότεροι πελάτες το χρησιμοποιούν σαν απειλή η για αποζημίωση ποσού είτε για αναβάθμιση εις βάρους του κάθε ξενοδόχου είμαι επίσης διατεθημένος στη δημιουργία ιστίο σελίδας όπου θα μπορούμε να αναφέρουμε την μεγάλη ανευθυνότητα της booking προς τους ξενοδόχους πολλές φορές καθώς είναι κ ο μεγαλύτερος ταξιδιωτικός οργανισμός κρατήσεων online

  7. Θεωρώ το σύστημα βαθμολόγησης σχολίων στη bookin.com , μεθοδευμένα άδικο για τον ξενοδόχο με σκοπό την προσέλκυση πελατών για λογαριασμό της. Δεν διασταυρώνει τα σχόλια και επίσης δεν κατηγοριοποιεί τους πελάτες σωστά. Τελευταία έχει βάλει την παράμετρο περισσότερων παροχών για να παραμένει περισσότερο ο αναγνώστης των σχολίων περισσότερο στη σελίδα .Επίσης με τους παραπάνω τρόπους και άλλους προσπαθεί να κάνει τους νέους χρήστες να εμμένουν στα σχόλια γιατί οι παλαιότεροι χρήστες δεν έχουν τον ίδιο ζήλο για τα σχόλια! Αυτό έχει ως αποτέλεσμα την παραπλάνηση του ίδιου του καταναλωτή των υπηρεσιών που τους παρέχει και τελικά θα γίνει το φθηνότερο super market διακοπών, χωρίς ουσιαστικά να συμβάλει στην άνοδο του τουρισμού!

Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *