Photo by Ivan Shimkoon Unsplash

AMADEUS: “Focus” στην τεχνολογία κάνουν οι αεροπορικές εταιρίες

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΜΕΛΕΤΕΣ

Οι επενδύσεις στην τεχνολογία βρίσκονται στο επίκεντρο των αεροπορικών εταιριών το 2024, τόσο των αερομεταφορέων χαμηλού κόστους, όσο και των παραδοσιακών αεροπορικών εταιριών πλήρους εξυπηρέτησης, σύμφωνα με τα ευρήματα νέας μελέτης.

Η μελέτη Travel Technology Investment Trends 2024 της Amadeus αποκάλυψε ότι το 64% αναμένει να δαπανήσει περισσότερα, με ποσοστό 46% των αερομεταφορέων χαμηλού κόστους (LCC) να αναμένουν μέτρια αύξηση και το 54% των αερομεταφορέων πλήρους εξυπηρέτησης (FSC) να αναμένουν το ίδιο.

Οι FSC ανέφεραν ως τρεις κορυφαίες επενδυτικές προτεραιότητες τον εκσυγχρονισμό της προσέγγισής τους στη διαχείριση του δικτύου, τη βελτίωση της εμπειρίας των επιβατών στο αεροδρόμιο και την παροχή εξαιρετικής ταξιδιωτικής εμπειρίας καθ’ όλη τη διάρκεια του ταξιδιού.

Οι αερομεταφορείς χαμηλού κόστους, εν τω μεταξύ, δήλωσαν επίσης ότι η εμπειρία των επιβατών στο αεροδρόμιο αποτελεί προτεραιότητα, ακολουθούμενη από την ταξιδιωτική εμπειρία, τον εκσυγχρονισμό της διαχείρισης των εσόδων και τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας των σχέσεων μεταξύ των αεροπορικών εταιριών, οι οποίες έχουν εξίσου μεγάλη σημασία.

Όσον αφορά τους κύριους παράγοντες για επενδύσεις, οι LCC ανέφεραν την καινοτομία, τη βελτίωση του περιθωρίου κέρδους και την αύξηση των εσόδων ως κύριους στόχους τους, ενώ οι FSC ανέφεραν επίσης την καινοτομία, ακολουθούμενη από τη βιωσιμότητα και τη βελτίωση του περιθωρίου κέρδους.

Οι LCCs δήλωσαν επίσης ότι το cloud, η ψηφιοποίηση και οι ψηφιακές πληρωμές είναι οι τεχνολογίες που θα έχουν τον μεγαλύτερο αντίκτυπο τους επόμενους 12 μήνες, ενώ οι FSCs πρόσθεσαν την κυβερνοασφάλεια και την τεχνητή νοημοσύνη.

Πρόσφατη μελέτη της ειδικής στην αεροπορική τεχνολογία SITA διαπίστωσε ότι το 78% των επικεφαλής των στελεχών πληροφορικής των αεροπορικών εταιριών δήλωσαν ότι οι τεχνολογικές επενδύσεις θα αυξηθούν το 2024. Η μελέτη SITA Air Transport Insights 2023 επισήμανε την επιχειρηματική νοημοσύνη και την τεχνητή νοημοσύνη ως προτεραιότητες για επενδύσεις, με το 73% και το 64% των αεροπορικών εταιριών να σχεδιάζουν σημαντικές επενδύσεις στους δύο τομείς, αντίστοιχα.

Τι σχεδιάζουν τα online ταξιδιωτικά γραφεία

Η μελέτη της Amadeus διερεύνησε επίσης τις επενδυτικές τάσεις για τα online ταξιδιωτικά γραφεία και διαπίστωσε ότι το 86% σχεδιάζει μέτριες επενδύσεις το 2024. Ωστόσο, τα OTA στις Ηνωμένες Πολιτείες και την Ασία σχεδιάζουν “επιθετικές επενδύσεις” σε ποσοστό 29% και 28%, αντίστοιχα.

Οι βασικοί παράγοντες για τις επενδύσεις τους αποκάλυψαν ότι είναι η βελτίωση της εμπειρίας του χρήστη, με ποσοστό 59%, η καινοτομία, με ποσοστό 58%, και η βιωσιμότητα, με ποσοστό 57%.

Τα διαδικτυακά ταξιδιωτικά γραφεία ανέδειξαν την ανάλυση δεδομένων, τη μηχανική μάθηση και την τεχνητή νοημοσύνη ως τις τεχνολογίες που θα έχουν τον μεγαλύτερο αντίκτυπο τους επόμενους μήνες. Κοιτάζοντας πιο μακροπρόθεσμα, τα OTA δήλωσαν ότι πειραματίζονται με τη μέθοδο της αναζήτησης μέσω συνομιλίας, με τα περισσότερους να σχεδιάζουν να εφαρμόσουν την τεχνολογία εντός πέντε ετών. Οι διαδικτυακοί “παίκτες” δήλωσαν επίσης ότι η μηχανική μάθηση, η AI και οι δυνατότητες αυτοεξυπηρέτησης θα έχουν τον μεγαλύτερο αντίκτυπο μέσα στην πενταετία.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *