Αυτά είναι τα κορυφαία brands πολυτελών ξενοδοχείων στον κόσμο | Ποιό είναι πρώτο των πρώτων! | ΛΙΣΤΑ

ΜΕΛΕΤΕΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

Το βραβευμένο Mandarin Oriental Hotel Group, που έκανε το “ντεμπούτο” του στη χώρα μας φέτος το Καλοκαίρι, αναδείχθηκε στο κορυφαίο brand πολυτελών ξενοδοχείων στον κόσμο για 2023 στην ετήσια κατάταξη της Luxury Travel Intelligence (LTI), στην οποία παρατηρούνται κυρίως ανακατατάξεις, αλλά και δύο νέες “αφίξεις”.

Ειδικότερα, στη φετινή έκθεση της LTI, με τίτλο World’s Best Luxury Hotel Brands, το Mandarin Oriental, που ξεκίνησε τη δραστηριότητά του από την Ασία και έχει εξελιχθεί σε ένα παγκόσμιο brand, κάτω από την ομπρέλα του οποίου λειτουργούν 37 ξενοδοχεία και 9 residences σε 25 χώρες, ανέβηκε μία θέση, ευρισκόμενο πλέον στην κορυφή.

Tο πρώτο πολυτελές resort της Mandarin Oriental στην Ελλάδα άνοιξε φέτος το καλοκαίρι στην Costa Navarino. Το Mandarin Oriental, Costa Navarino, το οποίο διαθέτει 99 σουίτες και υπόσκαφες βίλες με ιδιωτικές πισίνες, φέρνει  και στην Ελλάδα την απαράμιλλη φιλοξενία του διεθνούς ξενοδοχειακού ομίλου.

Στη δεύτερη θέση συναντάται το brand Oetker Collection, από την έκτη στην περυσινή κατάταξη και στην τρίτη θέση έπεται το Auberge, ανεβαίνοντας μία θέση από πέρυσι. Η πρώτη πεντάδα ολοκληρώνεται με τις ξενοδοχειακές μάρκες Six Senses και Aman, με την πρώτη να πέφτει τρεις θέσεις από πέρυσι και τη δεύτερη να παραμένει στην ίδια θέση.

Δύο ασιατικοί “γίγαντες” της πολυτελούς φιλοξενίας μπήκαν φέτος στην κορυφαία 12άδα, τα brands Peninsula και η Raffles, τα οποία αποδεικνύουν πραγματικά τη δέσμευσή τους να προσφέρουν το καλύτερο στην παγκόσμια πολυτελή φιλοξενία.

Η LTI αξιοποίησε τους τελευταίους 12 μήνες, για να εφαρμόσει την τέλεια διαδικασία αξιολόγησης, έναν αυστηρά καθορισμένο αλγόριθμο που μετρά τις επιδόσεις και τις αξίες των πολυτελών ξενοδοχειακών σημάτων.

Φέτος, ο αλγόριθμος έχει 130 σημεία επαφής που σχετίζονται με τον τομέα των πολυτελών ξενοδοχείων. Το καθένα έχει τη δική του βαρύτητα ως προς την τελική βαθμολογία των ξενοδοχειακών brands.

Τα σημεία επαφής σχετίζονται με τη συνολική απόδοση της μάρκας και όχι με την απόδοση των επιμέρους ακινήτων.

Σύμφωνα με την LTI, έμφαση δίνεται στην ικανότητα μιας μάρκας να αναδείξει το πάθος, τη δέσμευση, το ήθος και τις αξίες της, καθώς και την ποιότητα της διοίκησης και του προσωπικού της.

Οι συνεχείς επενδύσεις και ο τρόπος αξιοποίησής τους είναι επίσης σημαντικός παράγοντας -ιδίως όσον αφορά τα νέα ακίνητα και την ανακαίνιση των υφιστάμενων.

Ακολουθεί η φετινή κατάταξη, με τις περσινές θέσεις σε παρένθεση:

  1. Mandarin Oriental 81.4% (2)
  2. Oetker Collection 81.3% (6)
  3. Auberge 79.6% (4)
  4. Six Senses 79.0% (1)
  5. Aman 78.8% (5)
  6. Belmond 76.3% (8)
  7. Four Seasons 76.1% (9)
  8. One&Only 75.1% (7)
  9. Rocco Forte 73.8% (11)
  10. Rosewood 72.1% (3)
  11. Peninsula 69.8% (νέα είσοδος)
  12. Raffles 68.5% (νέα είσοδος)

Άλλα εμπορικά σήματα που αξιολογήθηκαν ικανοποιητικά είναι (με αλφαβητική σειρά): 1 Hotels, Alila, Anantara, Banyan Tree, COMO, Dorchester Collection, Firmdale, Jumeirah, Leela, Oberoi, Park Hyatt, Ritz Carlton, Shangri-La, Soho House, Red Carnation, St.

Οι μάρκες που διαθέτουν σήμερα λιγότερα από δέκα καταλύματα (η ελάχιστη προϋπόθεση), αλλά έχουν υψηλή βαθμολογία κατά την εφαρμογή του αλγορίθμου είναι (με αλφαβητική σειρά): Airelles, Althoff Collection, Bulgari, Capella, Cheval Blanc, JK Place, La Reserve, Maybourne, Montage, Nikki Beach, Pendry, Soneva, Ultima Collection, Virgin Limited Edition.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *