corfu

CV Villas: Κατακόρυφη άνοδος στις κρατήσεις για τα ελληνικά νησιά

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Σημαντική αύξηση κατά 35% καταγράφει η εξειδικευμένη στην ενοικίαση βιλών CV Villas στις κρατήσεις για τα ελληνικά νησιά, σε σχέση με πέρυσι, η οποία εστιάζει στους Παξούς, την Κρήτη και την Κέρκυρα.

Στο πλαίσιο αυτό, ο βρετανικός σπεσιαλίστας προσθέτει 56 βίλες στο χαρτοφυλάκιό του για να καλύψει τη “σημαντική”, όπως την ονομάζει, αύξηση της ζήτησης.

Στην επέκταση του χαρτοφυλακίου των βιλών για το 2024 έχουν ήδη προστεθεί 34 νέες βίλες, ενώ άλλες 22 πρόκειται να λειτουργήσουν τις επόμενες εβδομάδες.

Εκτός από την αυξημένη ζήτηση στις κρατήσεις για τα ελληνικά νησιά, η CV Villas καταγράφει κατακόρυφη αύξηση της ζήτησης κατά 60%, σε ετήσια βάση, για το Αλγκάρβε της Πορτογαλίας και κατά 20% για τη Μαγιόρκα.

Η εξειδικευμένη εταιρία προσφέρει επίσης στους πράκτορες την ευκαιρία να κερδίσουν διακοπές και διεξάγει την πρώτη της τηλεοπτική διαφημιστική καμπάνια εδώ και δύο χρόνια.

Ειδικότερα, δίνει στους πράκτορες την ευκαιρία να κερδίσουν μια επταήμερη διαμονή σε βίλα στην Κέρκυρα για έξι άτομα. Με κάθε κράτηση που πραγματοποιείται με την CV Villas κατά τη διάρκεια του Ιανουαρίου, οι πράκτορες μπαίνουν αυτόματα στην κλήρωση.

Η τηλεοπτική διαφήμιση ξεκίνησε στις 26 Δεκεμβρίου και θα προβάλλεται καθ’ όλη τη διάρκεια του Ιανουαρίου και του Φεβρουαρίου στα κανάλια Channel 4, Channel 5 και Sky.

Υποστηρίζεται από μια εκστρατεία μάρκετινγκ, η οποία περιλαμβάνει άμεσο ταχυδρομείο, ηλεκτρονικό μάρκετινγκ, μέσα κοινωνικής δικτύωσης και άλλες ψηφιακές προωθητικές ενέργειες. Το σλόγκαν της εκστρατείας είναι “Κάνουμε τα πράγματα με τον δικό σας τρόπο”.

Μιλώντας σχετικά ο Pete Brudenell, διευθύνων σύμβουλος της CV Villas, δήλωσε: “Είμαι εξαιρετικά υπερήφανος και ενθουσιασμένος για αυτή την εκστρατεία- η διαφήμιση έχει ως στόχο να γοητεύσει το κοινό και να μεταφέρει τη δέσμευσή μας για εξατομικευμένη εξυπηρέτηση και να ενισχύσει το βασικό μήνυμα του brand της CV Villas”.

“”Κάνουμε τα πράγματα με τον δικό σας τρόπο” σημαίνει ότι ο πελάτης βρίσκεται στο επίκεντρο όλων όσων κάνουμε”, εξήγησε ο κ. Brudenell.

Ενώ το προϊόν της εστιάζει στην ενοικίαση βιλών, παράλληλα προσφέρονται και ειδικές υπηρεσίες όπως ιδιωτικοί σεφ και τοπικές εμπειρίες καθώς και εξατομικευμένες εμπειρίες, σύμφωνα με τον κ. Brudenell.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *