Η Delta εναποθέτει νέες ελπίδες στην Gen Z και τους Millennials | Γυρίζει… πλάτη στους εταιρικούς ταξιδιώτες

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Καθώς η ανάκαμψη των επαγγελματικών ταξιδιών εξακολουθεί να είναι αργή η Delta Airlines αναζητά ένα νέο κοινό για τις premium υπηρεσίες της. Η Gen Z και οι Millennials ταξιδιώτες φαίνεται να είναι η λύση, καθώς ταξιδεύουν περισσότερο από κάθε άλλη γενιά.

Κατά τη διάρκεια της ετήσιας Ημέρας Επενδυτών της Delta, την Τρίτη, ο πρόεδρος της αεροπορικής εταιρίας, Glen Hauenstein, τόνισε τον καθοριστικό ρόλο των νεότερων γενεών στην αύξηση των εσόδων της εταιρίας.

“Ξέρουμε ότι αν μπορέσουμε να τους προσεγγίσουμε νέους και να τους κρατήσουμε προσκολλημένους στο εμπορικό σήμα, η αξία ζωής τους θα είναι τεράστια. Εργάζονται λιγότερες ώρες στο γραφείο και έχουν περισσότερο χρόνο για να κάνουν ό,τι θέλουν, όπου θέλουν”, δήλωσε.

Αυτή η απομάκρυνση από τα εταιρικά ταξίδια είναι μια αναγκαία προσαρμογή. Την περασμένη εβδομάδα η U.S. Travel Association δημοσίευσε τις εξαμηνιαίες ταξιδιωτικές προβλέψεις της, αποκαλύπτοντας ότι τα επαγγελματικά ταξίδια ανακάμπτουν πιο αργά από ό,τι αναμενόταν. Σε αντίθεση με τα ταξίδια αναψυχής, τα οποία έχουν ήδη ανακάμψει από την πανδημία, τα επαγγελματικά ταξίδια δεν αναμένεται να ανακάμψουν πλήρως μέχρι το 2025.

Η Delta τοποθετείται σταδιακά ως πάροχος υπηρεσιών υψηλής ποιότητας με την πάροδο των ετών. Αυτό περιλαμβάνει μεγαλύτερο όγκο θέσεων πρώτης και επιχειρηματικής θέσης, ένα εκτεταμένο πρόγραμμα επιβράβευσης και ανέσεις κατά τη διάρκεια της πτήσης, όπως δωρεάν WiFi και υπηρεσία αυτοεξυπηρέτησης.

Το 2014, οι premium υπηρεσίες αντιπροσώπευαν το 24% των εσόδων της αεροπορικής εταιρίας. Για το 2023, οι προβλέψεις δείχνουν σημαντική αύξηση, με τις premium δαπάνες να προβλέπεται να φτάσουν το 35% των εκτιμώμενων συνολικών εσόδων, ύψους 47 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Στόχος της Delta είναι τα έσοδα από υπηρεσίες premium να φτάσουν να συνεισφέρουν το 37% μακροπρόθεσμα.

“Δεν πρόκειται για μια ροή εσόδων που αντιστέκεται στην ύφεση, αλλά είναι ανθεκτική στην ύφεση και θα έχουμε μια χρονιά ρεκόρ εσόδων”, δήλωσε ο κ. Hauenstien.

Ένας βασικός μοχλός για το νεανικό κοινό της Delta είναι το πρόγραμμά της SkyMiles. Το πρόγραμμα έχει προσελκύσει νεότερους καταναλωτές με την εισαγωγή νέων ανέσεων και συνεργασιών με δημοφιλείς μάρκες όπως η Starbucks, η Lyft και η Paramount+. Η μέση ηλικία των νέων μελών του SkyMiles έχει μειωθεί από τα 44 έτη το 2017 στα 39 έτη το 2022.

Το 2023 θα είναι ακόμη νεότεροι, αφού η εισαγωγή του δωρεάν WiFi έχει τροφοδοτήσει σε μεγάλο βαθμό αυτό το κοινό, σύμφωνα με τον Dwight James, αντιπρόεδρο του τμήματος Customer Engagement & Loyalty της εταιρίας

Παρόμοια με τα συνολικά έσοδα της Delta, οι δαπάνες premium στο πλαίσιο του προγράμματος SkyMiles σημείωσαν αξιοσημείωτη αύξηση. Το 2017, οι δαπάνες αυτές αντιστοιχούσαν στο 15% των συνολικών εσόδων του SkyMiles. Έκτοτε, έχει σχεδόν διπλασιαστεί για να φτάσει στο 29% το 2022.

Ο αριθμός των Millennials ταξιδιωτών που πετούν με τη Delta έχει αυξηθεί κατά 35% από το 2019. Οι Millennials ταξιδεύουν περισσότερο από κάθε άλλη γενιά, καθώς ταξιδεύουν κατά μέσο όρο 35 ημέρες τον χρόνο και ξοδεύουν πάνω από 5.000 δολάρια για διακριτικά ταξίδια.

Ο μεταβαλλόμενος στόλος της Delta αντικατοπτρίζει επίσης την εξελισσόμενη στάση της απέναντι στα premium ταξίδια. Όλα τα αεροσκάφη της αεροπορικής εταιρίας διαθέτουν πλέον πολυτελή καθίσματα και η μετάβαση σε μεγαλύτερα αεροσκάφη Airbus νέας γενιάς έχει αυξήσει σημαντικά τον αριθμό των διαθέσιμων θέσεων.

Tagged

1 σχόλιο στο “Η Delta εναποθέτει νέες ελπίδες στην Gen Z και τους Millennials | Γυρίζει… πλάτη στους εταιρικούς ταξιδιώτες

Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *