Μια νέα καμπάνια που υποστηρίζει ένα ανανεωμένο λογότυπο παρουσίασε η easyJet holidays πριν από το πρώτο πλήρως λειτουργικό της Καλοκαίρι, ενώ 100.000 νέες θέσεις πωλούνται τώρα από το Ηνωμένο Βασίλειο σε μερικούς από τους πιο δημοφιλείς παραλιακούς προορισμούς της Ευρώπης, όπως η Σαντορίνη, η Μύκονος και η Ρόδος.
Η easyJet και η easyJet διακοπές ανακοίνωσαν ότι θα προσθέσουν επτά νέα δρομολόγια στο δίκτυό της στο Ηνωμένο Βασίλειο για το Καλοκαίρι του 2022. Η συλλογή νέων δρομολογίων προς πώληση σήμερα περιλαμβάνει δημοφιλή ελληνικά νησιά και προορισμούς, όπως η Κω, η Κεφαλονιά, η Κέρκυρα και τα Χανιά. Τα νέα δρομολόγια σημαίνουν πλέον ότι η easyJet έχει περισσότερες θέσεις προς τα Ελληνικά νησιά από το Ηνωμένο Βασίλειο από οποιαδήποτε άλλη αεροπορική εταιρεία.
Εκτός από τις νέες διαδρομές σε προορισμούς διακοπών στην θάλασσα, η easyJet πρόσθεσε μια νέα διαδρομή από το Birmingham στη Νάντη. Το νέο δρομολόγιο έρχεται μετά τα νέα καλοκαιρινά δρομολόγια προς Φάρο, Μάλαγα και Πάλμα ντε Μαγιόρκα, τα οποία επίσης πρόκειται να ξεκινήσουν για πρώτη φορά αυτό το Καλοκαίρι.
Οι νέες πτήσεις από το Ηνωμένο Βασίλειο είναι πλέον προς πώληση και αποτελούν προσθήκη στα 24 δρομολόγια που είχαν προαναγγελθεί για την καλοκαιρινή περίοδο αιχμής. Επιπλέον, για να εξυπηρετήσει τη ζήτηση για καλοκαιρινές αποδράσεις, η easyJet πρόσθεσε πάνω από 100.000 νέες θέσεις για οικογένειες και φίλους που αναζητούν ηλιοφάνεια αυτό το Καλοκαίρι από διάφορα αεροδρόμια του Ηνωμένου Βασιλείου όπως το Λονδίνο Gatwick, το Λονδίνο Λούτον, το Μπρίστολ και το Μάντσεστερ σε δημοφιλή ελληνικά νησιά όπως η Σαντορίνη, η Μύκονος. , Ρόδος, Κω, Κεφαλονιά, Κέρκυρα και Κρήτη.
Διατίθενται πακέτα διακοπών για κρατήσεις για αυτό το Καλοκαίρι σε όλα τα νέα δρομολόγια μέσω των διακοπών easyJet, με μια σειρά τύπων διακοπών που διατίθενται από ενήλικες και οικογενειακές έως πολυτελείς και ανεξερεύνητες. Όλες οι διακοπές της easyJet περιλαμβάνουν πτήσεις, διαμονή, αποσκευές 23 κιλών και μεταφορές στα καταλύματα.
Οι πελάτες μπορούν να ανυπομονούν να επωφεληθούν από νέα δρομολόγια από όλο το Ηνωμένο Βασίλειο αυτό το Καλοκαίρι, όπως:
- Οι πτήσεις από Λονδίνο Λούτον προς Κεφαλονιά θα εκτελούνται δύο φορές την εβδομάδα την Πέμπτη και την Κυριακή από τις 30 Ιουνίου με διαθέσιμους ναύλους από 40,99 £*
- Οι πτήσεις από Μπέρμιγχαμ προς Νάντη θα εκτελούνται δύο φορές την εβδομάδα τη Δευτέρα και την Παρασκευή από τις 27 Ιουνίου με διαθέσιμους ναύλους από 29,99 £*
- Οι πτήσεις από Μάντσεστερ προς Χανιά θα εκτελούνται δύο φορές την εβδομάδα την Τρίτη και το Σάββατο από τις 28 Ιουνίου με διαθέσιμους ναύλους από 25,99 £*
- Οι πτήσεις από Λίβερπουλ προς Κω θα εκτελούνται κάθε εβδομάδα τις Κυριακές από τις 3 Ιουλίου με διαθέσιμους ναύλους από 39,99 £*
- Οι πτήσεις από Εδιμβούργο προς Κεφαλονιά θα εκτελούνται δύο φορές την εβδομάδα την Πέμπτη και την Κυριακή από τις 30 Ιουνίου με διαθέσιμους ναύλους από 40,99 £*
- Εδιμβούργο προς Κέρκυρα θα λειτουργεί δύο φορές την εβδομάδα την Πέμπτη και την Κυριακή από τις 30 Ιουνίου με διαθέσιμους ναύλους από 28,99 £*
- Γλασκώβη προς Χανιά θα λειτουργεί δύο φορές την εβδομάδα τις Τετάρτες και τις Κυριακές από τις 29 Ιουνίου με διαθέσιμους ναύλους από 29,99 £*
Ο Ali Gayward, Country Manager της easyJet στο Ηνωμένο Βασίλειο είπε: «Είμαστε στην ευχάριστη θέση να προσθέσουμε περισσότερα νέα δρομολόγια στο δίκτυό μας στο Ηνωμένο Βασίλειο για το Καλοκαίρι και να παρέχουμε στους πελάτες μας μια ακόμη μεγαλύτερη γκάμα φανταστικών προορισμών για να απολαύσουν. Είμαστε περήφανοι που είμαστε η μεγαλύτερη αεροπορική εταιρεία στο Ηνωμένο Βασίλειο και παραμένουμε αφοσιωμένοι στο να προσφέρουμε χαμηλούς ναύλους και βολικές συνδέσεις και ανυπομονούμε να καλωσορίσουμε περισσότερους πελάτες ξανά στα αεροσκάφη».
Ακόμη, η προωθητική ενέργεια, η οποία χαρακτηρίζεται ως η μεγαλύτερη αυτόνομη δραστηριότητα μάρκετινγκ που έχει αναλάβει ο tour operator από τότε που συστήθηκε, τον Νοέμβριο του 2019, θα υλοποιηθεί σε ψηφιακά μέσα, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ραδιόφωνο και εκτός σπιτιού.
Επίσης, θα επιστρέψει το “απόκρυψη και αναζήτηση”, το πρώτο εγχείρημα της εταιρίας στην τηλεόραση, το οποίο επανεκδόθηκε για να δώσει έμφαση στο εμπορικό σήμα και την πρόταση διαφήμισης.
Τόσο η διαφήμιση, όσο και το δημιουργικό της καμπάνιας θα προβάλλουν το νέο λογότυπο της easyJet holidays.
Η καμπάνια ενθαρρύνει τους παραθεριστές να βρουν το τέλειο πακέτο διακοπών τους.
Μιλώντας για τη νέα καμπάνια και το νέο λογότυπο της easyJet Holidays, ο Richard Sherwood, διευθυντής μάρκετινγκ του tour operator της οικονομικής αεροπορικής εταιρίας, δήλωσε: “Ξεκινήσαμε την επιχείρησή μας στα τέλη του 2019 με τη φιλοδοξία να συνταράξουμε τον κλάδο των διακοπών. Μετά από δύο χρόνια αβεβαιότητας στην πανδημία, το μέλλον φαίνεται εξαιρετικά λαμπρό, καθώς μπαίνουμε στο πρώτο μας πλήρως λειτουργικό καλοκαίρι και ανυπομονούμε να ταξιδέψουμε εκατοντάδες χιλιάδες ανθρώπους στις καλοδεχούμενες διακοπές τους”.
“Η ταυτότητά μας εξελίσσεται, γεγονός που σήμαινε ότι ήταν καιρός να δημιουργήσουμε ένα πιο τολμηρό, μοναδικό και σύγχρονο λογότυπο για την επιχείρησή μας, το οποίο δίνει έμφαση στις διακοπές, αλλά μας διατηρεί αδιαμφισβήτητα μέρος της οικογένειας της easyJet.
“Επιλέξαμε να κάνουμε το ντεμπούτο της νέας, ανανεωμένης μας εμφάνισης με μια νέα διαφημιστική καμπάνια εγκαίρως για το καλοκαίρι, συμπεριλαμβανομένης της επιστροφής μας στην τηλεόραση, οπότε ανυπομονούμε να επιστρέψει η επωνυμία μας για να τη δουν όλοι, καθώς οι διακοπές κάνουν την πολυαναμενόμενη επάνοδό τους”, κατέληξε ο κ. Sherwood.
Υπενθυμίζεται ότι, η easyJet ξεκινάει πτήσεις από τη Βρετανία προς τέσσερις ακόμη ελληνικούς νησιωτικούς προορισμούς, την Κω, την Κεφαλονιά, την Κέρκυρα και τα Χανιά, με τον χαμηλού κόστους αερομεταφορέα να συνιστά την αεροπορική εταιρία με την πλέον διευρυμένη παρουσία στα ελληνικά νησιά από το Ηνωμένο Βασίλειο.