Photo by Michał Ludwiczak on Pexels

Γιατί έχουν “εκτοξευθεί” οι τιμές των ξενοδοχείων | Θα συνεχιστεί η άνοδος; | +16,75% στην Ευρώπη, + 64% στην Β. Αμερική!

ΔΙΕΘΝΗ ΜΕΛΕΤΕΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

– Αυτό το καλοκαίρι οι ταξιδιώτες έκλεισαν ξενοδοχεία σε τιμές που δεν είχαν ξαναδεί ποτέ. Πώς μπορούν να ανταποκριθούν οι πωλητές ταξιδιών και οι διανομείς Β2Β; Τι ρόλο παίζει η τεχνολογία;
Μετά την πανδημία, οι τιμές των ξενοδοχειακών δωματίων, έχουν αυξηθεί σημαντικά και αυτό το Καλοκαίρι οι ταξιδιώτες πλήρωσαν τιμές που ξεπερνούσαν κατά πολύ τις τιμές του 2019 ή οποιεσδήποτε άλλες είχαν παρατηρηθεί ποτέ στο παρελθόν. Στην πραγματικότητα, με βάση τα στοιχεία του παρόχου ταξιδιωτικών πληροφοριών Mabrian, τον Αύγουστο οι μέσες τιμές των ξενοδοχείων σε σύγκριση με το αντίστοιχο μήνα του 2019, ήταν αυξημένες κατά 16,75% στην Ευρώπη, 48,5% στην Ασία και 64,03% (!!!) στην Βόρεια Αμερική.

Θα συνεχιστεί αυτή η τάση ή θα “εξαφανιστεί” σιγά-σιγά, καθώς τα “ταξίδια εκδίκησης” ξεθωριάζουν; Σε ποιο σημείο οι πολύ υψηλές τιμές γίνονται αντιπαραγωγικές επειδή οι επισκέπτες αισθάνονται ότι τους κοροϊδεύουν και δεν θα επιστρέψουν; Και ποιος είναι ο ρόλος της τεχνολογίας και της καινοτομίας στην αντιμετώπιση όλων αυτών των προκλήσεων;

Εμπειρογνώμονες από όλη την αλυσίδα της τουριστικής βιομηχανίας εξέφρασαν τη γνώμη τους σχετικά με το αν οι τιμές ήρθαν για να μείνουν και πώς πρέπει να αντιδράσει ο κλάδος.

Αυτές οι υψηλότερες του μέσου όρου τιμές των δωματίων ξενοδοχείων θα προσφέρουν ευκαιρίες για τους τεχνολογικά καταρτισμένους πωλητές ταξιδιών που μπορούν να χρησιμοποιήσουν καινοτόμους τρόπους για να βοηθήσουν τους ταξιδιώτες τους να βρουν τις καλύτερες προσφορές, λέει ο Christian Sabbagh από τον όμιλο Travelsoft (Software-as-a-Service – SaaS) – ιδιοκτήτης πλατφορμών διανομής όπως οι Traffics, Orchestra και Travel Compositor: “Τα ταξιδιωτικά γραφεία και οι τρίτοι μπορούν να αναπτύξουν νέες στρατηγικές για να βοηθήσουν τους πελάτες τους να βρουν εξαιρετικές προσφορές σε δωμάτια, προσφέροντας παράλληλα ανταγωνιστικές επιλογές τιμολόγησης. Επιπλέον, καθώς η ζήτηση των πελατών συνεχίζει να αυξάνεται, οι προμηθευτές μπορούν να επεκτείνουν τις υπηρεσίες τους με καινοτόμες προσεγγίσεις, όπως δυναμικά μοντέλα τιμολόγησης ή ολοκληρωμένα προγράμματα επιβράβευσης που ανταμείβουν τους χρήστες που κάνουν κράτηση για πολλαπλές διαμονές σε συνεργαζόμενες ιδιοκτησίες”.

Οι ειδικοί στη διαχείριση εσόδων ξενοδοχείων BEONx προειδοποιούν ότι οι υψηλότερες από το μέσο όρο τιμές είναι απίθανο να διαρκέσουν για πάντα, καθώς οι καταναλωτές δεν θα το ανεχθούν αυτό ακόμη και αν έχουν τα χρήματα. Ο υπέυθυνος μάρκετινγκ και καινοτομίας Alex Barros σχολιάζει ότι “πόσο είναι πάρα πολύ; Δεν έχει να κάνει πραγματικά με την απόλυτη τιμή, αν και σαφώς όλοι οι ταξιδιώτες έχουν έναν προϋπολογισμό, αλλά αντιθέτως περισσότερο με την αντίληψη της αξίας. Αν κάποιος έχει μείνει στο κατάλυμά σας στο παρελθόν με τη μισή τιμή, τότε αυτή τη φορά περιμένει τα πράγματα να είναι διπλάσια και αν δεν είναι, κάνετε ζημιά στο εμπορικό σας σήμα. Αντ’ αυτού προσπαθήστε να σκεφτείτε άλλους τρόπους για να αποκομίσετε περισσότερα κέρδη από κάθε πελάτη από τη χρέωση του δωματίου. Θα μπορούσατε να πουλάτε περισσότερα F&B ή να τους παρέχετε μια ξενάγηση στην πόλη; Υπάρχει πάντα ένας τρόπος να κάνετε κάθε επισκέπτη πιο κερδοφόρο και η τεχνολογία είναι σχεδόν πάντα μέρος αυτής της διαδικασίας”.

Εν τω μεταξύ, ο παγκόσμιος πάροχος διανομής ταξιδιωτικών υπηρεσιών Didatravel λέει ότι τα ξενοδοχεία πρέπει να επικεντρωθούν στη διαφοροποίηση. Ο επικεφαλής μάρκετινγκ Gareth Matthews σημειώνει: “Αν και η ζήτηση για ταξίδια είναι υψηλή, τα ξενοδοχεία θα πρέπει να επικεντρωθούν στην προσφορά υψηλής ποιότητας, μοναδικών εμπειριών για να δικαιολογήσουν τις υψηλότερες τιμές. Οι ταξιδιώτες πληρώνουν περισσότερα – αλλά περιμένουν περισσότερα σε αντάλλαγμα και, αν ένα ξενοδοχείο δεν τα προσφέρει, θα μπορούσαν να είναι πιο πιθανό να αφήσουν κακές κριτικές ή απλώς να μην επιστρέψουν. Οι άνθρωποι θέλουν περισσότερα για τα χρήματά τους και θέλουν να δουν τις υψηλότερες τιμές να αντικατοπτρίζονται στις υπηρεσίες που λαμβάνουν”.

Ως τελευταία σκέψη για το θέμα, ορισμένοι θεωρούν ότι πολλοί καταναλωτές εξακολουθούν να θέλουν να εξοικονομήσουν χρήματα και να έχουν προϋπολογισμό, οπότε δεν πρόκειται να φύγουν – αυτό είναι το συναίσθημα της Digitrips, ιδιοκτήτριας της ταξιδιωτικής πλατφόρμας πολλαπλών προϊόντων MisterFly. Η διευθύνουσα σύμβουλος Emilie Dumont προειδοποιεί τους προμηθευτές ξενοδοχείων και τους τρίτους διανομείς ότι: “Δεν μπορούν ή δεν θέλουν όλοι οι ταξιδιώτες να πληρώσουν αυτές τις υψηλότερες τιμές- υπάρχει μια μεγάλη ομάδα ανθρώπων που θα εκτιμήσει τις εκπτώσεις, τα κίνητρα, τα προγράμματα πιστότητας και τις ειδικές προσφορές. Αν θέλουμε να αποφύγουμε μακροπρόθεσμα τα χαμηλά ποσοστά πληρότητας των ξενοδοχείων, η ευθύνη εναπόκειται στην ταξιδιωτική βιομηχανία στο σύνολό της να βοηθήσει τους πράκτορες και τους OTA να επωφεληθούν από τις χαμηλότερες δυνατές τιμές για αυτή την αγορά. Ο πρόσφατα λανσαρισμένος Best Price Tracker, ο οποίος επιτρέπει στους πωλητές ταξιδιών να επωφεληθούν από ευνοϊκότερες τιμές εάν η τιμή πέσει μεταξύ της ημερομηνίας κράτησης και της ημερομηνίας ταξιδιού, είναι ένα βήμα προς αυτή την κατεύθυνση”.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *