©ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Η Ελλάδα πρώτη επιλογή των Αυστριακών | Διψήφια αύξηση κρατήσεων | Κρήτη, Ρόδος και Κως στην κορυφή των προορισμών

ΔΙΕΘΝΗ ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

-Τέσσερις στους πέντε θέλουν να ταξιδέψουν / 46% θέλουν να κλείσουν τουλάχιστον ένα ακόμη ταξίδι / Οι διακοπές στην παραλία είναι ο πιο δημοφιλής τύπος ταξιδιού / Υψηλή προθυμία να πληρώσουν για πρόσθετες υπηρεσίες και εμπειρίες / Η Τουρκική Ριβιέρα γύρω από την Αττάλεια στην πρώτη θέση μεταξύ των πιο δημοφιλών προορισμών διακοπών

Η Ελλάδα είναι η πιο δημοφιλής χώρα προορισμού των Αυστριακών τουριστών , σύμφωνα με έρευνα της YouGov Germany, που παρουσιάστηκε στη διεθνή τουριστική έκθεση της Βιέννης, Ferien-Messe Wien.

Σύμφωνα με την έρευνα, η οποία διενεργήθηκε από τις 9 έως τις 15 Φεβρουαρίου σε δείγμα 1.050 Αυστριακών, σε επίπεδο προορισμών, η Τουρκική Ριβιέρα και η Αττάλεια παραμένουν στην πρώτη θέση των προτιμήσεων με αύξηση των κρατήσεων που έφτασε το 28% από πέρυσι, ενώ ακολουθούν η Κρήτη, η Μαγιόρκα, η Ρόδος, η Κως, η Χουργκάντα, η Λάρνακα, η Κάρπαθος, η Κέρκυρα, κ.ο.κ..

Η κατάσταση κρατήσεων για το Καλοκαίρι του 2024 είναι ενθαρρυντική. «Οι καλοκαιρινές επιχειρήσεις βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη. Οι καλοκαιρινές κρατήσεις στην TUI παρουσιάζουν διψήφια αύξηση επί του παρόντος», λέει ο Gottfried Math, διευθύνων σύμβουλος της TUI Austria, κατά την έναρξη της Έκθεσης διακοπών της Βιέννης. «Πολλές οικογένειες έκλεισαν τις καλοκαιρινές τους διακοπές ιδιαίτερα νωρίς φέτος, επίσης χάρη στις προσιτές τιμές για το παιδικό φεστιβάλ. Συνολικά, βλέπουμε μια σημαντική αύξηση στις οικογενειακές κρατήσεις», συνεχίζει ο Math. Η Τουρκία ιδιαίτερα είναι ιδιαίτερα δημοφιλής στις οικογένειες. Επί του παρόντος, τα παιδιά μπορούν να ταξιδέψουν σε επιλεγμένα ξενοδοχεία της Τουρκίας τους καλοκαιρινούς μήνες, κλείνοντας ένα πακέτο πτήσης από 149 ευρώ έως την 1η Απριλίου. Τα ζευγάρια κάνουν επίσης κράτηση πολύ νωρίτερα. Η ζήτηση για τα ξενοδοχεία ενηλίκων της TUI Blue αυξάνεται κατά 15%.

Συνολικά, οι προκρατήσεις θα είναι περισσότερες για το επόμενο Καλοκαίρι. Οι ισχυρότεροι μήνες κράτησης είναι αυτή τη στιγμή ο Ιούλιος πριν από τον Ιούνιο και τον Αύγουστο. «Η προθυμία για ταξίδια είναι ακόμα υψηλή και περιμένουμε μια δυνατή σεζόν. «Το πακέτο διακοπών παραμένει μακράν η πιο δημοφιλής μορφή ταξιδιού, που συμπληρώνεται από τοπικές εμπειρίες και εκδρομές», εξηγεί ο Math.

Τα αποτελέσματα μιας τρέχουσας αντιπροσωπευτικής έρευνας της YouGov δείχνουν επίσης ότι η επιθυμία για ταξίδι συνεχίζει να αυξάνεται. Το 79 τοις εκατό όλων των ερωτηθέντων θέλει να ταξιδέψει το 2024. Το 33 τοις εκατό έχει ήδη κάνει κράτηση και το 46 τοις εκατό, που δεν έχει κάνει ακόμη κράτηση, σχεδιάζει ένα ή περισσότερα ταξίδια διακοπών. Το 77 τοις εκατό των ερωτηθέντων σχεδιάζει ένα ταξίδι στο εξωτερικό, το ένα τέταρτο σχεδιάζει μια πτήση γύρω από τη Μεσόγειο. Σχεδόν οι μισοί ταξιδεύουν σε γειτονικές χώρες. Αυτό αντικατοπτρίζεται επίσης στα στοιχεία κρατήσεων της TUI: με αύξηση των επισκεπτών κατά 37 τοις εκατό, η Κροατία έχει σημειώσει άνοδο σε σχέση με το προηγούμενο έτος.

Διακοπές στην παραλία ο πιο δημοφιλής τύπος ταξιδιού: Οι παραθεριστές θέλουν ήλιο, παραλία και θάλασσα

Όπως δείχνει η τρέχουσα έρευνα της YouGov, οι διακοπές στην παραλία με ήλιο, παραλία και θάλασσα παραμένουν η πιο δημοφιλής μορφή ταξιδιού με ποσοστό 48%. Τα ταξίδια στην πόλη έρχονται δεύτερα στην κλίμακα δημοτικότητας με 33 τοις εκατό. Οι διακοπές στην ύπαιθρο και στα βουνά μπήκαν στους τρεις κορυφαίους τύπους διακοπών με ποσοστό 22%. Νέο σε αυτό το τμήμα αυτό το καλοκαίρι είναι το TUI Kids Club Narzissendorf Zloam στη λίμνη Grundlsee στη Στυρία.

Η Αττάλεια παραμένει στην κορυφή

Τα αποτελέσματα της τρέχουσας έρευνας YouGov, “συμφωνούν” με τις τάσεις κρατήσεων της TUI: Οι διακοπές στη Μεσόγειο θα είναι πιο περιζήτητες το Καλοκαίρι του 2024 από ποτέ. Η Τουρκική Ριβιέρα γύρω από την Αττάλεια παραμένει ο αδιαμφισβήτητος νούμερο ένα προορισμός με τρέχουσα αύξηση κρατήσεων 28%, ακολουθούμενη από την Κρήτη και τη Μαγιόρκα. «Στην Τουρκία θέλουμε να ξεπεράσουμε το όριο των εκατό χιλιάδων επισκεπτών από την Αυστρία», ανακοίνωσε ο Math. Πολλά νέα ανοίγματα και νέες προσθήκες κάνουν τις διακοπές ιδιαίτερα ενδιαφέρουσες φέτος. Το νέο TUI Magic Life Beldibi θα ανοίξει στο Kemer τον επόμενο μήνα ως κλαμπ μόνο για ενήλικες. Μπορείτε πλέον να κάνετε κράτηση για πολλά ξενοδοχεία Rixos αποκλειστικά μέσω της TUI.

Η Ελλάδα είναι μακράν ο νούμερο ένα αγαπημένος προορισμός διακοπών για τους πελάτες της TUI. Και εδώ, το πρόγραμμα έχει επεκταθεί, για παράδειγμα με το νέο TUI Suneo Faliaki για επισκέπτες που γνωρίζουν τις τιμές στη Ρόδο. Το αγαπημένο ελληνικό νησί της Κρήτης έρχεται δεύτερο στην κατάταξη της TUI και ακολουθούν η Μαγιόρκα, η Ρόδος, η Κως και η Χουργκάντα ​​στην τρίτη έως την έκτη θέση. Η Λάρνακα και η Κάρπαθος βρίσκονται στην έβδομη και όγδοη θέση και ακολουθούν η Κέρκυρα και η Θεσσαλονίκη.

Τα ταξίδια μεγάλων αποστάσεων συνεχίζουν να αυξάνονται το καλοκαίρι. Οι ΗΠΑ συνεχίζουν να επεκτείνουν τη θέση τους ως νούμερο ένα, ακολουθούμενες από την Ταϊλάνδη και τις Μαλδίβες. Ως “νεοφώτιστη” τα τελευταία χρόνια, η Ζανζιβάρη έχει εξασφαλίσει την έκτη θέση στη διαδρομή μεγάλων αποστάσεων. Η TUI ανοίγει εκεί την Άνοιξη το πρώτο ξενοδοχείο της νέας πολυτελούς μάρκας The Mora, το οποίο απευθύνεται σε πελάτες υψηλού εισοδήματος που είναι πιο πιθανό να επενδύσουν σε εμπειρίες παρά σε προϊόντα πολυτελείας.

Το μεγάλο ενδιαφέρον για τα ταξίδια στην πόλη, τη δεύτερη πιο δημοφιλή μορφή ταξιδιού μεταξύ των ερωτηθέντων του YouGov, αντικατοπτρίζεται και στα στοιχεία της TUI με αύξηση 20% στις κρατήσεις. Πρωταγωνιστής είναι η Νέα Υόρκη, ακολουθούμενη από το Αμβούργο και το Λονδίνο. Η Ρώμη, η πρωτεύουσα της Ιταλίας, είναι το ανερχόμενο αστέρι στα ταξίδια στην πόλη με αύξηση 38%.

Οι ταξιδιώτες περιποιούνται τους εαυτούς τους περισσότερο

Οι παραθεριστές περιποιούνται τον εαυτό τους περισσότερο και χαίρονται να ξοδεύουν περισσότερα χρήματα σε πρόσθετες υπηρεσίες στις διακοπές. Στην πρώτη θέση βρίσκεται το δωμάτιο με θέα στη θάλασσα ή η καμπίνα με  μπαλκόνι στο πλοίο, ή το ενοικιαζόμενο αυτοκίνητο (33% το καθένα). Επίσης σε ζήτηση: θέση στο αεροπλάνο με περισσότερο χώρο για τα πόδια (30%), εκδρομές και εμπειρίες (29%) και ιδιωτική μεταφορά από το αεροδρόμιο στο ξενοδοχείο (27%). Το ένα τέταρτο των νεότερων ατόμων (25-34 ετών) ενδιαφέρεται για ένα δωμάτιο με άμεση πρόσβαση στην πισίνα. Ο Math λέει: «Οι πρόσθετες υπηρεσίες για περισσότερη απόλαυση και άνεση στις διακοπές γίνονται όλο και πιο σημαντικές. Βλέπουμε σημαντικές αυξήσεις στον αριθμό των επιπλέον κρατήσεων.»

Το 20 τοις εκατό των νεότερων ανθρώπων είναι πρόθυμοι να πληρώσουν περισσότερα για ένα ξενοδοχείο που χαρακτηρίζεται από οικολογική και κοινωνική δέσμευση. Σύμφωνα με την έρευνα, είναι το 6% των ατόμων άνω των 55 ετών. Τα τοπικά τρόφιμα και τα τοπικά προϊόντα, από την άλλη πλευρά, είναι πολύ δημοφιλή σε όλους τους ερωτηθέντες, σε ποσοστό σχεδόν 50%.

Η αγορά των πολυτελών ταξιδιών αναπτύσσεται επίσης ραγδαία. Η airtours, η μάρκα πολυτελών ταξιδιών της TUI, γνωρίζει απότομη αύξηση της ζήτησης για μοναδικές υπερπολυτελείς εμπειρίες.

Περίπου μια τρίτη αξία προσωπικών συμβουλών από ένα ταξιδιωτικό γραφείο

Σύμφωνα με την τρέχουσα έρευνα YouGov, οι προσωπικές συμβουλές από ένα ταξιδιωτικό γραφείο είναι σημαντικές για το 32%. Σχεδόν το ένα τέταρτο των ερωτηθέντων σχεδιάζει να κλείσει ξανά περισσότερα από τα ταξίδια του μέσω ταξιδιωτικών γραφείων. Σε γενικές γραμμές, πάντως, η προθυμία για online κράτηση είναι μεγαλύτερη. Αυτή η εξέλιξη υποστηρίζεται από την πολυκαναλική στρατηγική της TUI, συνδέοντας απευθείας τα σταθερά ταξιδιωτικά γραφεία με το TUI.at. Η TUI συνεχίζει να επενδύει σε εξαιρετικά σύγχρονες πωλήσεις: μέχρι το τέλος του 2025, όλα τα καταστήματα  της TUI Das Reisebüro στην Αυστρία θα έχουν κορυφαίο μοντέρνο, βιώσιμο σχεδιασμό καταστημάτων.

Η έρευνα YouGov: Τα δεδομένα βασίζονται σε μια διαδικτυακή έρευνα της YouGov Γερμανίας, στην οποία συμμετείχαν 1049 άτομα στην Αυστρία μεταξύ 9 και 15 Φεβρουαρίου 2024. Τα αποτελέσματα σταθμίστηκαν και είναι αντιπροσωπευτικά του αυστριακού πληθυσμού ανάλογα με την ηλικία (από 18 ετών), το φύλο και την περιοχή.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *