ΕΟΤ: Ξένοι δημοσιογράφοι και bloggers προβάλλουν την Ελλάδα

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΦΟΡΕΙΣ

Δημοσιογράφοι από επτά χώρες, βρέθηκαν το τελευταίο διάστημα στην Ελλάδα ή προγραμματίζουν να την επισκεφτούν τις προσεχείς ημέρες, προκειμένου να παρουσιάσουν δημοφιλείς αλλά και λιγότερο γνωστούς ελληνικούς προορισμούς στο κοινό των χωρών τους.
Τα δημοσιογραφικά αυτά ταξίδια (Press Trips) διοργανώνονται από τον ΕΟΤ και τα κατά τόπους Γραφεία του, στο πλαίσιο της εθνικής τουριστικής στρατηγικής για την δυναμική προβολή της Ελλάδας στο εξωτερικό.

Ειδικότερα:

  • από τις 30 Μαΐου έως τις 2 Ιουνίου, με πρωτοβουλία του ΕΟΤ, την Αθήνα επισκέφθηκε τηλεοπτικό συνεργείο του δημόσιο γερμανικού ραδιοτηλεοπτικού σταθμού Deutche Welle για τα γυρίσματα επεισοδίου με τίτλο «Meet a local» που θα μεταδοθεί κατά τους επόμενους μήνες στο εβδομαδιαίο τουριστικό «μαγκαζίνο» του σταθμού «Check-in».
  • από τις 30 Μαΐου έως τις 3 Ιουνίου, o EOT διοργάνωσε, σε συνεργασία με την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, το Δήμο Θεσσαλονίκης, τον Οργανισμό Τουριστικής Προβολής Θεσσαλονίκης και την Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης, press trip στην πόλη για δημοσιογραφικό συνεργείο του αυστριακού κρατικού τηλεοπτικού δικτύου ORF Το συνεργείο πραγματοποίησε γυρίσματα για τις ανάγκες 25λεπτου τουριστικού ντοκιμαντέρ που θα προβληθεί στις αρχές Σεπτεμβρίου στην εκπομπή «Besser reisen» και θα προβάλει την πόλη ως city break προορισμό για όλο τον χρόνο.
  • από τη 1η έως την 5η Ιουνίου,o ΕΟΤ σε συνεργασία με τον Προαθωνικό Οργανισμό Προβολής, διοργάνωσε δημοσιογραφικό ταξίδι για επτά γερμανούς δημοσιογράφους σημαντικών έντυπων και ηλεκτρονικών ΜΜΕ ευρείας κυκλοφορίας αλλά και ειδικού Τύπου (Suddeutsche Zeitung, Die Welt, Die Zeit, Travelbook κ.ά.), οι οποίοι επισκέφθηκαν την ανατολική Χαλκιδική και παρακολούθησαν τις γαστρονομικές εκδηλώσεις «Mount Athos Area Kouzina 2016», που πραγματοποιούνται στην περιοχή έως τις 15 Ιουνίου.
  • από 1 έως 11 Ιουνίου στην Πελοπόννησο και την Αθήνα βρέθηκε ο βραβευμένος αρθρογράφος –ειδικός στον τουρισμό και την γευσιγνωσία- κ. Raphael Kadusin, συντάκτης των εκδόσεων του Πανεπιστημίου του Wisconsin . Επισκέφτηκε την Ελλάδα ως  συνεργάτης  της εφημερίδας Wall Street Journal με σκοπό να προβάλλει στις ΗΠΑ την Πελοπόννησο.
  • από τις 6 Ιουνίου και έως τις 18 Ιουνίου, με την υποστήριξη του ΕΟΤ, την Αθήνα και την Κρήτη επισκέπτονται δημοσιογράφοι του περιοδικού FATA της Ουκρανίας, το οποίο ειδικεύεται σε θέματα σχετικά με τη διοργάνωση γάμων, ταξιδιών μέλιτος και ρομαντικών ταξιδιών.
  • από τις 9 Ιουνίου και έως τις 13 Ιουνίου, ο ΕΟΤ διοργανώνει press trip στην Αθήνα και την Ύδρα για πέντε εκπροσώπους βρετανικών ΜΜΕ, που προβάλλουν ειδικές μορφές τουρισμού.

Επίσης , ο ΕΟΤ διοργανώνει ταξίδι για Ελβετίδα δημοσιογράφο, η οποία επισκέπτεται  από τις 14 έως τις 19 Ιουνίου  τη  Μήλο και τη Σίφνο για τη σύνταξη αναλυτικού αφιερώματος στο δημοφιλές ταξιδιωτικό blog: www.patotra.com, ενώ έως τις 22 Ιουνίου την Αθήνα επισκέπτεται  ταξιδιωτικός δημοσιογράφος του κορυφαίου βρετανικού περιοδικού National Geographic Traveler προκειμένου να συντάξει εκτενές αφιέρωμα στην ελληνική πρωτεύουσα και τα ιδιαίτερα, μοναδικά στοιχεία της.

Τέλος, από τις 18 έως τις 29 Ιουνίου ο ΕΟΤ οργανώνει ταξίδι εξοικείωσης (Fam Trip) για συνολικά 21 Ρώσους bloggers και opinion makers, οι οποίοι σε πέντε γκρουπ θα επισκεφθούν νησιά του Βορειοανατολικού Αιγαίου (Χίο, Λέσβο και Σάμο) και των Δωδεκανήσων (Κω και Ρόδο), την Κρήτη, τη Στερεά Ελλάδα (Εύβοια, Δελφούς και Αράχωβα), καθώς και τη Θεσσαλία (Μετέωρα, Βόλο και Πήλιο).

Όπως δήλωσε ο Γενικός Γραμματέας ΕΟΤ  κ . Δημήτρης Τρυφωνόπουλος:

«Το έργο προβολής της Ελλάδας  από τον ΕΟΤ, είναι πολύπλευρο και διαρκώς εμπλουτιζόμενο. Τα press  trips  είναι μόνο ένα μέρος των δράσεων που οργανώνει κάθε χρόνο η κεντρική υπηρεσία και τα γραφεία εξωτερικού του Οργανισμού, στο πλαίσιο μία συνεχούς προσπάθειας, να επιτευχθεί το βέλτιστο αποτέλεσμα με το μικρότερο δυνατό κόστος. Τους τελευταίους μήνες , οι δράσεις μας  έχουν πολλαπλασιαστεί και αυξάνονται συνεχώς με συνέπεια να προσδοκούμε και  φέτος μία νέα χρονιά -ρεκόρ εσόδων και αφίξεων».

100 Ολλανδοί bloggers @ 100 Eλληνικούς προορισμούς

gnto_Bloggers 3Το Γραφείο ΕΟΤ Κάτω Χωρών πραγματοποίησε ενημερωτική εκδήλωση με Ολλανδούς bloggers και παρουσίασε την νέα ψηφιακή δράση  #I love Griekenland, που θα ξεκινήσει άμεσα, με στόχο την ενίσχυση των last minute κρατήσεων από την Ολλανδική αγορά.

Η δράση “100 Ολλανδοί bloggers @ 100 ελληνικούς προορισμούς” θα πραγματοποιηθεί σε συνεργασία με τον T/O TUI, στο πλαίσιο της κοινής διαφημιστικής καμπάνιας στην Ολλανδία, προσφέροντας τα αεροπορικά εισιτήρια για τους bloggers.
Στόχος της δράσης είναι η παρουσίαση της Ελλάδας ως πολυθεματικού προορισμού με εναλλακτικά τουριστικά προϊόντα σε διευρυμένο και ποικιλόμορφο κοινό, ανάλογα με την ομάδα-στόχο του κάθε blogger.

Κάθε blogger, που θα επιλεγεί ανάλογα με το προφίλ του blog του, θα ταξιδέψει σε διαφορετικό προορισμό στην Ελλάδα, συμβάλλοντας στην ευρύτερη προβολή των ελληνικών προορισμών στο ολλανδικό κοινό.

Όλο το υλικό των bloggers θα αναρτάται στο προσωπικό τους ιστολόγιο και στην ιστοσελίδα που δημιουργήθηκε για την υποστήριξη της δράσης www.Ilovegriekenland.nl.

Με αυτό το νέο εργαλείο marketing, όλη η αρθρογραφία των bloggers θα είναι διαρκώς διαθέσιμη και προσβάσιμη από το ευρύ ολλανδικό κοινό.

Η δράση του Γραφείου ΕΟΤ Κάτω Χωρών έχει σκοπό να πολλαπλασιάσει τους θετικούς διαμορφωτές κοινής γνώμης (influencers) για την Ελλάδα με μια συνεχή δράση επικοινωνίας, όλη τη διάρκεια του έτους από τα Μέσα Κοινωνικής δικτύωσης.

Η πρώτη αντίδραση των Ολλανδών bloggers ήταν πολύ θετική, αναρτώντας ήδη πληροφορίες για την Ελλάδα στα προσωπικά τους blogs όπως  http://www.ishetnogver.nl/europa/i-love-griekenland/; http://www.fromhatstoheels.com/why-i-would-visit-greece-treasure-islands/ και διαδίδοντας την δράση στα social media με το hashtag # I love Griekenland.

Σημειώνεται ότι η ενέργεια έχει εξειδικευτεί για Bloggers της ολλανδικής αγοράς, σε συνέχεια στατιστικών στοιχείων που καταδεικνύουν ότι μεγάλο ποσοστό των Ολλανδών ταξιδιωτών αναζητά πληροφόρηση και επηρεάζεται από τα social media για την επιλογή των διακοπών τους. Παράλληλα, αναμένεται να έχει θετική επίδραση και στο φλαμανδόφωνο κοινό της Βελγικής τουριστικής αγοράς, που σε μεγάλο ποσοστό αναζητά πληροφόρηση από ολλανδικούς ιστοτόπους.

Στην Κω το FVW workshop 2016

Στην Κω θα πραγματοποιηθεί φέτος (29 Ιουνίου έως 2 Ιουλίου) το τουριστικό  “FVW workshop 2016” που οργανώνει κάθε χρόνο ο γνωστός στα τουριστικά Μ.Μ.Ε. γερμανικός οργανισμός, FVW.

Στο  πλαίσιο της  δυναμικής προβολή του νησιού και της ευρύτερης περιοχής του νοτιοανατολικού Αιγαίου  σε μεγάλους Γερμανούς Τ.Ο.s  και πράκτορες, ο Ε.Ο.Τ. υποστηρίζει τη διοργάνωση σε συνεργασία με την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου,του Δήμου Κω και της Ένωσης Ξενοδόχων Κω.

Πρόκειται για σημαντική διοργάνωση για την τουριστική αγορά καθώς συμμετέχουν σε αυτήν,  εξειδικευμένοι εκπρόσωποι  του γερμανικού τουριστικού τομέα, οι οποίοι και θα ανταλλάξουν απόψεις και προτάσεις με τουριστικούς παράγοντες  και τοπικούς άρχοντες του Ν.Α. Αιγαίου  για την προώθηση της ευρύτερης περιοχής  στην αγορά της Γερμανίας.

Το “workshop FVW 2016” διαθέτει μεγάλο δίκτυο επικοινωνίας, καθώς προβάλλεται ηλεκτρονικά στο  www.fvw.de  με  πλούσιο  φωτογραφικό υλικό από την περιοχή που κάθε φορά το φιλοξενεί, ενώ στο εξειδικευμένο  περιοδικό του ομίλου φιλοξενείται εμπεριστατωμένο πολυσέλιδο αφιέρωμα μέσω του οποίου ενημερώνονται 25.000 συνδρομητές από το τουριστικό δίκτυο της Γερμανικής  Αγοράς.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *