Στην πλειοψηφία του 74%, οι Αμερικανοί σχεδιάζουν να ταξιδέψουν αυτό το Φθινόπωρο, ποσοστό πολύ υψηλότερο από το 61% που σχεδίαζε να ταξιδέψει την ίδια περίοδο πέρυσι. Ομοίως, πάνω από τους μισούς (52%) σχεδιάζουν να ταξιδέψουν περισσότερο από ό,τι το περασμένο φθινόπωρο και μόνο το 3% θα ταξιδέψει λιγότερο, όπως προκύπτει από τα στοιχεία του εποχιακού δείκτη ταξιδιών της Tripadvisor.
Η δημοφιλής καλοκαιρινή περίοδος διακοπών πλησιάζει στο τέλος της, τα ταξίδια, ωστόσο, δεν φαίνεται να τελειώνουν μαζί της, όπως αποδεικνύουν τα ευρήματα της Tripadvisor.
Τα ταξίδια σε πόλεις είναι πιο δημοφιλή στους Αμερικανούς ταξιδιώτες αυτό το φθινόπωρο, καθώς τα γνωστά αγαπημένα ταξίδια στην Ευρώπη και το Μεξικό συνεχίζουν να “λάμπουν”.
Στην πραγματικότητα, οι περισσότεροι ταξιδιώτες (75%) σχεδιάζουν να επιστρέψουν σε έναν προορισμό που έχουν επισκεφθεί ξανά, καθώς οι επαναλαμβανόμενοι προορισμοί μπορούν να δώσουν στους ταξιδιώτες μεγαλύτερη αίσθηση ασφάλειας. Τούτου λεχθέντος, οι άνθρωποι θέλουν να εξερευνήσουν αυτούς τους προορισμούς σε μεγαλύτερο βάθος, γεγονός που αποδεικνύεται από το γεγονός ότι ο “πολιτισμός και τα αξιοθέατα” είναι ο νούμερο ένα τύπος ταξιδιού για τους Αμερικανούς αυτό το φθινόπωρο και το ενδιαφέρον για μουσεία και πολιτιστικούς χώρους αυξάνεται.
Αύξηση των σόλο ταξιδιών
Πάνω από το ένα τέταρτο (26%) των Αμερικανών ταξιδιωτών που συμμετείχαν στην έρευνα θα πραγματοποιήσουν ταξίδι μόνοι τους αυτό το φθινόπωρο. Αυτό είναι πολύ πάνω από το παγκόσμιο σύνολο του 15%, καθώς και από το 17% που ανέφερε ότι ταξίδεψε σόλο το περασμένο φθινόπωρο. Αν και οι λόγοι πίσω από αυτή την τάση μπορεί να ποικίλλουν, είναι ένα σημάδι ότι οι ταξιδιώτες αισθάνονται πιο άνετα να ταξιδεύουν μόνοι τους.
Στην πλειοψηφία του 78% οι Αμερικανοί δήλωσαν ενθουσιασμένοι και το 70% απάντησαν “χαρούμενοι” για το επερχόμενο ταξίδι τους, και τα δύο ποσοστά πολύ πάνω από τα παγκόσμια μεγέθη του 64% και 60%, αντίστοιχα, για αυτά τα θετικά συναισθήματα.
Ένα ακόμη σημαντικό στοιχεία, είναι ότι οι Αμερικανοί ταξιδιώτες τη φετινή, φθινοπωρινή περίοδο επιλέγουν για τα ταξίδια τους να μείνουν σε ενοικιαζόμενα δωμάτια και σε φίλους και συγγενείς, έναντι των ξενοδοχείων και είναι πιο πιθανό να είναι ευέλικτοι κατά την επιλογή ενός προορισμού (60%) από ό,τι ο παγκόσμιος πληθυσμός των ερωτηθέντων (48%).
Άλλα βασικά ευρήματα της έρευνας είναι:
-Πάνω από τους μισούς ταξιδιώτες που συμμετείχαν στην έρευνα (54%) σκοπεύουν να δαπανήσουν περισσότερα χρήματα για ταξίδια αυτή την επερχόμενη περίοδο σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι.
-Το 37% δήλωσε ότι οι μακροοικονομικοί παράγοντες θα αλλάξουν τον τρόπο που θα ταξιδέψουν τους επόμενους τρεις μήνες (64% εξαιτίας του υψηλότερου κόστους διαβίωσης λόγω πληθωρισμού, 50% αλλαγή στις οικονομικές συνθήκες λόγω της οικονομίας).
-Ο σημαντικότερος παράγοντας ταξιδιού είναι το κόστος/προσιτότητα (62%).
-Οι περισσότεροι ταξιδιώτες σχεδιάζουν να επισκεφθούν μία έως δύο πόλεις κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους.
-Το 47% των Αμερικανών θα ταξιδέψει με αεροπλάνο (κάτω από το παγκόσμιο σύνολο του 54%), το 40% με αυτοκίνητο (πολύ πάνω από το 27% του παγκόσμιου μέσου όρου) και μόνο το 3% με τρένο.
-Οι ταξιδιώτες σκοπεύουν να πραγματοποιήσουν: 1-2 ταξίδια (65%), 3-5 ταξίδια (25%) ή 6+ ταξίδια (10%) αυτό το φθινόπωρο.
-Κύριος σκοπός του επερχόμενου ταξιδιού: δημιουργία αναμνήσεων (52%), ακολουθούμενος από χαλάρωση/αναζωογόνηση (49%).
Οι πιο δημοφιλείς διεθνείς προορισμοί για τους Αμερικανούς αυτό το φθινόπωρο
Παρίσι, Γαλλία
Κανκούν, Μεξικό
Ρώμη, Ιταλία
Λονδίνο, Ηνωμένο Βασίλειο
Πούντα Κάνα, Δομινικανή Δημοκρατία
Κάμπο Σαν Λούκας, Μεξικό
Πλάγια ντελ Κάρμεν, Μεξικό
Βαρκελώνη, Ισπανία
Παλμ – Ιγκλ Μπιτς, Αρούμπα
Φλωρεντία, Ιταλία