Travel or turism concept. Opened passport with visa stamps with airline boarding pass tickets and stamper on the world map. 3d

ΕΡΕΥΝΑ: Φιλικά προς την… τσέπη τους ταξίδια “ψηφίζουν” οι Αμερικανοί το φετινό Φθινόπωρο | Οι Millennials επιλέγουν διεθνή προορισμό

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Tα φιλικά προς τον προϋπολογισμό ταξίδια εξακολουθούν να αποτελούν κορυφαία προτεραιότητα για τους Αμερικανούς ταξιδιώτες τη φετινή, φθινοπωρινή περίοδο, όπως διαπιστώνει έρευνα που πραγματοποίησαν η Vacasa και η Allison + Partners.

Σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας, η οποία πραγματοποιήθηκε σε 1.000 Αμερικανούς άνω των 18 ετών, το 60% σχεδιάζει να ταξιδέψει κατά τη διάρκεια της φθινοπωρινής σεζόν του 2023, ενώ το 71% των ταξιδιωτών που ταξιδεύουν το φθινόπωρο σχεδιάζουν να πραγματοποιήσουν περισσότερα ταξίδια εφέτος το φθινόπωρο, σε σχέση με την προηγούμενο. Και, για την πλειονότητα αυτών που επιλέγουν φθινοπωρινές αποδράσεις, τα φιλικά προς τον προϋπολογισμό ταξίδια εξακολουθούν να αποτελούν κορυφαία προτεραιότητα. Έτσι, τα οδικά ταξίδια είναι η προτιμώμενη μορφή μετακίνησης, καθώς οι τιμές των αεροπορικών εισιτηρίων συνεχίζουν να ανεβαίνουν και οι αλλαγές/ακυρώσεις πτήσεων έχουν κουράσει τους ταξιδιώτες.

Αυτοί που προσέχουν τους τραπεζικούς τους λογαριασμούς είναι επίσης πιο πιθανό να διαμείνουν σε ενοικιαζόμενο κατάλυμα έναντι άλλων καταλυμάτων (38% έναντι 19% των μη ευαισθητοποιημένων ως προς τον προϋπολογισμό ταξιδιωτών). Στην πραγματικότητα, η πλειοψηφία των ταξιδιωτών του φθινοπώρου που επιλέγουν να μείνουν σε ενοικιαζόμενο κατάλυμα το κάνουν επειδή τους παρέχει τη μεγαλύτερη αξία για τα χρήματά τους.

Οι προορισμοί που επιλέγουν οι Αμερικανοί το φετινό φθινόπωρο

Πολλαπλά ταξίδια, τόσο κοντά όσο και μακριά. Το 76% των ταξιδιωτών σχεδιάζει να ταξιδέψει σε έναν προορισμό εντός των Ηνωμένων Πολιτειών μακριά από την πόλη της κύριας κατοικίας του, με τα δύο τρίτα αυτών των ατόμων (67%) να σχεδιάζουν να ταξιδέψουν 500 μίλια ή λιγότερο από το σπίτι τους. Ωστόσο, περισσότεροι από τους μισούς Αμερικανούς πρόκειται να ταξιδέψουν σε έναν προορισμό στις ΗΠΑ που βρίσκεται πιο μακριά από το σπίτι τους, καθώς το 54% δηλώνει ότι σχεδιάζει να ταξιδέψει σε απόσταση μεγαλύτερη των 500 μιλίων – ένα άλμα από το 41% που είχε δηλώσει κάτι τέτοιο το περασμένο φθινόπωρο.

Το 43% των ταξιδιωτών πρόκειται να ταξιδέψουν σε έναν παραθαλάσσιο προορισμό αυτό το φθινόπωρο, ακολουθούμενο από έναν αστικό/πολεοδομικό προορισμό (40%) και έναν προορισμό αναψυχής (π.χ. αμπελώνας, μικρή πόλη κ.λπ.) (35%).

Οι Boomers είναι πιο πιθανό να προγραμματίσουν διακοπές εντός των Ηνωμένων Πολιτειών (97%), ενώ οι Millennials είναι πιο πιθανό να μεταβούν σε διεθνή προορισμό (68%).

Μαζί με τη Gen Z (51%), όσοι ανήκουν στη γενιά των Boomer και οι μεγαλύτεροι σε ηλικία θα ταξιδέψουν σε έναν παραθαλάσσιο προορισμό αυτό το φθινόπωρο (34%). Εν τω μεταξύ, η Gen X σχεδιάζει ένα ταξίδι σε προορισμό αναψυχής, όπως έναν αμπελώνα ή μια μικρή πόλη (42%), ενώ οι Millennials επιλέγουν αστικούς/πολεοδομικούς προορισμούς (46%).

Οι λόγοι για τους οποίους ταξιδεύουν

Το 36% των Αμερικανών σχεδιάζουν να ταξιδέψουν για ένα οικογενειακό γεγονός αυτό το φθινόπωρο (π.χ. γενέθλια ενός μέλους της οικογένειας, οικογενειακή επανένωση, κ.λπ.), ενώ το 30% για υπαίθρια αναψυχή (π.χ. πεζοπορία, κάμπινγκ κ.λπ.) και το 30% για ένα γιορτινό γεγονός (π.χ. Απόκριες, Ημέρα των Ευχαριστιών, θρησκευτικές γιορτές, κ.λπ.). Ωστόσο, ένας στους πέντε θα κάνει ένα ταξίδι για να θαυμάσει αξιοθέατα αυτή την εποχή (19%), με τους Millennials να είναι η πιο πιθανή γενιά που θα το κάνει (25%).

Οι κορυφαίες προτεραιότητες για τους ταξιδιώτες αυτό το φθινόπωρο είναι να επισκεφθούν ένα μέρος που να είναι εντός του προϋπολογισμού τους (45%), ακολουθούμενο από ένα μέρος που τους επιτρέπει να αποσυνδεθούν πραγματικά (37%) και έναν προορισμό φιλικό προς την οικογένεια (36%).

Για όσους ταξιδεύουν σε μεγαλύτερες ομάδες 4 ή περισσότερων ατόμων, το να πάνε κάπου που αξίζει να φωτογραφηθούν αποτελεί κορυφαία προτεραιότητα (46%) -περισσότερο από τις μικρότερες ομάδες 3 ή λιγότερων ατόμων (39%), οι οποίοι επικεντρώνονται περισσότερο στο να πάνε κάπου που είναι εύκολο να ταξιδέψουν (41%).

Το 46% των ταξιδιωτών ανέφεραν ότι το κόστος του ταξιδιού είναι η κύρια παράμετρος που θα επηρεάσει τη διάρκεια των διακοπών τους αυτό το φθινόπωρο, ακολουθούμενη από το γεγονός ότι πρέπει να πάρουν άδεια από τη δουλειά τους ή από άλλες καθημερινές υποχρεώσεις τους (42%).

Σύμφωνα με άλλα σημαντικά ευρήματα της έρευνας, το εντυπωσιακό ποσοστό του 90% των Millennials θα κάνουν ένα ταξίδι διακοπών αυτή τη σεζόν.
Οι Millennials (82%) και η Gen Z (68%) είναι οι πιο πιθανές γενιές που έχουν σχέδια για φθινοπωρινές διακοπές, σε σύγκριση με το 44% των ατόμων Gen X και άνω.

Ενώ, οι γενιές Gen X, Boomers και Silent Gen απευθύνονται συχνότερα στην οικογένεια, τους φίλους και τους συναδέλφους τους για την έμπνευση των φθινοπωρινών τους διακοπών (57%), οι Millennials και η Gen Z βασίζονται σε μεγάλο βαθμό στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (68%).

 

Tagged

1 σχόλιο στο “ΕΡΕΥΝΑ: Φιλικά προς την… τσέπη τους ταξίδια “ψηφίζουν” οι Αμερικανοί το φετινό Φθινόπωρο | Οι Millennials επιλέγουν διεθνή προορισμό

Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *