©ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

ΕΡΕΥΝΑ: Γαλαντόμοι οι Γερμανοί στις δαπάνες για ταξίδια εφέτος

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Πάνω από το 50% των Γερμανών ταξιδιωτών ξόδεψαν περισσότερα χρήματα για διακοπές εφέτος, ωστόσο, η αύξηση του κόστους διαβίωσης λειτούργησε αποτρεπτικά για μια κατηγορία καταναλωτών. Αυτό αποκαλύπτει έρευνα της εταιρίας συμβούλων στρατηγικής Simon-Kucher & Partners.

Σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας, η οποία πραγματοποιήθηκε το δίμηνο Ιουνίου-Ιουλίου 2022, το 56% των Γερμανών ταξιδιωτών θεωρούν ότι ένα ταξίδι διακοπών είναι κάτι σημαντικό, σε σύγκριση με 41%, που ήταν το αντίστοιχο ποσοστό πέρυσι. Επιπλέον, περισσότεροι από τους μισούς ερωτηθέντες (57%) ξόδεψαν περισσότερα χρήματα σε προγραμματισμένα ταξίδια αναψυχής αυτό το καλοκαίρι.

Ωστόσο, για το 33% οι οικονομικές προκλήσεις ήταν λόγος για να μην ταξιδέψουν. Την ίδια στιγμή, ποσοστό 31% θα πλήρωνε περισσότερα για οικολογικά βιώσιμες διακοπές.

Ειδικά στην παρούσα συγκυρία, είναι προφανές ότι οι καταναλωτές αναμένουν αύξηση των τιμών και επανασχεδιάζουν ανάλογα τις δαπάνες τους. Θα ξοδεύουν όλο και περισσότερα σε είδη παντοπωλείου (54%) και σε ταξίδια διακοπών (49%). Από την άλλη πλευρά, λιγότερα έξοδα προγραμματίζονται για εστιατόρια (35%), ρούχα (25%) και ημερήσιες εκδρομές (32%).

Κράτηση εκ των προτέρων ανάκαμψη των επαγγελματικών ταξιδιών

Τα αποτελέσματα της έρευνας δείχνουν επίσης ότι οι Γερμανοί καταναλωτές τείνουν να κάνουν κράτηση για τις διακοπές τους εκ των προτέρων. Αυτή η τάση επιβεβαιώνεται στο πλαίσιο της διασφάλισης του προτιμώμενου προορισμού, με το 44% των Γερμανών να φοβάται ότι οι ονειρεμένες διακοπές που σχεδιάζουν θα μπορούσαν να εξαντληθούν. Από την άλλη, το 25% των Γερμανών θα ήθελε να επωφεληθεί από ελκυστικές προσφορές και εκπτώσεις μέσω έγκαιρων κρατήσεων. Σε αυτό το πλαίσιο, το ενδιαφέρον για ευελιξία κατά την κράτηση και σε περίπτωση ακύρωσης έχει επίσης αυξηθεί (38%) .

Υπάρχουν, επίσης, σημάδια ανάκαμψης στα επαγγελματικά ταξίδια. Σύμφωνα με την έρευνα, ο αριθμός των επαγγελματικών ταξιδιών θα αυξηθεί κατά 33% τους επόμενους δώδεκα μήνες. Όσον αφορά την επιλογή του μεταφορικού μέσου, εκτός από την τιμή (35%), ο χρόνος ταξιδιού (34%) και η ευελιξία κατά την κράτηση (31%) παίζουν επίσης σημαντικό ρόλο για τους Γερμανούς που ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους.

Σχολιάζοντας τα ευρήματα της έρευνας, η Lisa Neumeier, συνεργάτης στη Simon-Kucher & Partners, είπε πως το καλοκαίρι του 2022 αποτελεί ισχυρή ένδειξη της αργής, αλλά σταθερής επιστροφής στην προ-πανδημική, ταξιδιωτική δραστηριότητα”.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *