Photo by Artem Beliaikin on Pexels

ΕΡΕΥΝΑ: Οι καλοκαιρινές ταξιδιωτικές τάσεις του 2022 από την HILTON | Αυξημένη ζήτηση για ταξίδια, ανάγκη για αποσύνδεση, επαναφόρτιση και επανασύνδεση

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Με την Ημέρα Μνήμης, την ανεπίσημη έναρξη του Καλοκαιριού να απέχει μόλις ένα μήνα, οι Αμερικανοί επιθυμούν απεγνωσμένα διακοπές, όπως προκύπτει σε πρόσφατη έρευνα της Hilton, με τίτλο “Ο ταξιδιώτης του 2022: Αναδυόμενες τάσεις και ο επαναπροσδιορισμένος ταξιδιώτης”, η οποία διαπιστώνει ότι, περισσότεροι από τρεις στους τέσσερις (76%) Αμερικανούς βιώνουν αρνητικά συναισθήματα όταν μένουν πολύ καιρό χωρίς διακοπές, με την εξουθένωση (41%) και την πλήξη (36%) να είναι μεταξύ των κορυφαίων συναισθημάτων.

Πέρα από την επισήμανση των ανεπιθύμητων επιπτώσεων της απουσίας διακοπών, η έρευνα αποκάλυψε επίσης τον λόγο της ζήτησης. Αν και οι ερωτηθέντες αναφέρουν ότι χρειάζονται ένα διάλειμμα, περισσότεροι από τους μισούς (51%) Αμερικανούς αισθάνονται ενοχές να κάνουν αυτό το διάλειμμα, ακόμη και όταν το 41% αναφέρει ότι η χαλάρωση αρχίζει μόλις ενεργοποιήσουν την απάντηση στο email “εκτός γραφείου”.

“Αυτό το καλοκαίρι, ένας αριθμός ρεκόρ ανθρώπων προβλέπεται να βγει από τις πανδημικές “φούσκες” του και να κάνει την απαραίτητη “απόδραση” από την καθημερινότητά του για να ανανεωθεί, να χαλαρώσει και να γνωρίσει ξανά τον κόσμο γύρω του”, δήλωσε ο Matt Schuyler, chief brand officer της Hilton.

“Εμπνευσμένοι από την έκθεσή μας για τις τάσεις του 2022, πραγματοποιήσαμε μια νέα έρευνα για να καταδείξουμε περαιτέρω πώς τα γεγονότα των δύο τελευταίων ετών επηρέασαν τις προτιμήσεις και τα ενδιαφέροντα των ταξιδιωτών. Αποκτήσαμε μια βαθύτερη κατανόηση του τι επιθυμούν οι άνθρωποι τη φετινή, καλοκαιρινή, ταξιδιωτική περίοδο -από περισσότερο χρόνο με τους τετράποδους φίλους τους μέχρι τα κάθε τι παραθαλάσσιο- και είμαστε σίγουροι ότι τα 18 βραβευμένα brands μας είναι καλά τοποθετημένα για να ανταποκριθούν σε αυτές τις νέες προτιμήσεις των επισκεπτών”.

Τα σημεία-“κλειδιά” της έρευνας

Η έρευνα, που διεξήχθη από την Wakefield Research για λογαριασμό της Hilton, σε δείγμα 1.000 ενηλίκων στις ΗΠΑ, μεταξύ της 11ης και της 16ης Μαρτίου 2022, αποκάλυψε τέσσερα βασικά σημεία. Αυτά είναι:

1.Τα κατοικίδια ζώα είναι οι αγαπημένοι ταξιδιωτικοί σύντροφοι του φετινού καλοκαιριού

Η έκθεση της Hilton για τις παγκόσμιες τάσεις ανέδειξε ότι υπάρχει ένας νέος, σημαντικός ταξιδιώτης που πρέπει να ληφθεί υπόψη μετά την πανδημία: το κατοικίδιο της οικογένειας. Περισσότεροι από τους μισούς ερωτηθέντες που είναι ιδιοκτήτες κατοικίδιων ζώων (55%) σχεδιάζουν να ταξιδέψουν με τα αγαπημένα τους κατοικίδια αυτό το καλοκαίρι. Μάλιστα, το 58% θα προτιμούσε να ταξιδέψει με το κατοικίδιό του παρά με κάποιον φίλο ή μέλος της οικογένειας.

Για να ανταποκριθεί σε αυτή την αυξανόμενη ζήτηση, από την 1η Απριλίου 2022, η Hilton, προσφέρει πλέον περισσότερα από 5.000 ξενοδοχεία φιλικά προς τα κατοικίδια παγκοσμίως σε όλο το χαρτοφυλάκιό της, συμπεριλαμβανομένων επτά εμπορικών σημάτων φιλικών προς τα κατοικίδια στις ΗΠΑ και τον Καναδά: Canopy by Hilton, Embassy Suites by Hilton, Hilton Garden Inn, Hampton by Hilton, Tru by Hilton, Homewood Suites by Hilton και Home2 Suites by Hilton.

2.Η ολιστική ευεξία θα είναι στο επίκεντρο του μυαλού των ταξιδιωτών

Το συντριπτικό 98% των ερωτηθέντων στην έρευνα αναγνώρισε ότι δίνει προτεραιότητα στις δραστηριότητες ευεξίας κατά τη διάρκεια των διακοπών. Σήμερα, οι ταξιδιώτες εστιάζουν στη συνολική ευεξία τους και αναζητούν εμπειρίες πέρα από την πρόσβαση στο σπα και το γυμναστήριο που επικεντρώνονται στη σύνδεση του νου, του σώματος και του πνεύματος -και οι προτεραιότητες ευεξίας διαφέρουν από ταξιδιώτη σε ταξιδιώτη. Για παράδειγμα, οι Αμερικανοί αισθάνονται πνευματικά ανανεωμένοι στις διακοπές όταν αποκτούν μια αίσθηση του τοπικού πολιτισμού (41%) ή όταν κλείνουν το τηλέφωνό τους και αποσυνδέονται (33%). Οι γυναίκες, ειδικότερα, είναι πιθανό να δίνουν προτεραιότητα στην επανασύνδεση με την οικογένεια και τους φίλους (46%), ενώ οι άνδρες είναι πιθανό να δίνουν προτεραιότητα στην υγιεινή διατροφή (34%).

Η Hilton αναγνωρίζει τη σημασία της ολιστικής ευεξίας ως μέρος της συνολικής εμπειρίας του επισκέπτη, από το check-in έως το check-out. Τα ξενοδοχεία ενσωματώνουν στοιχεία σχεδιασμού και προσφέρουν ανέσεις που είναι επιστημονικά σχεδιασμένες για να δημιουργούν συναισθήματα ζεστασιάς και χαλάρωσης, καθώς και ανανεωμένη ενέργεια και συγκέντρωση -όπως τα τσάγια που αποτρέπουν την ασθένεια από την αύξηση του υψομέτρου στο Hilton Bogota Corferias.

3.Καταπολεμώντας την επαγγελματική εξουθένωση, οι Αμερικανοί επανεξετάζουν το 9 προς 5

Ενώ μπορεί να εστιάζουν περισσότερο στην ευεξία, οι Αμερικανοί εργαζόμενοι εξακολουθούν να μην αφιερώνουν χρόνο για να αποσυνδεθούν και να επαναφορτιστούν από τη δουλειά. Περισσότεροι από το ένα τέταρτο (28%) των εργαζόμενων Αμερικανών αποκάλυψαν ότι, από το 2019, δεν έχουν χρησιμοποιήσει όλες τις πληρωμένες ημέρες διακοπών τους, με το 51% αυτών των ερωτηθέντων να παραδέχεται ότι αυτό συμβαίνει επειδή αισθάνονται ενοχές για τη λήψη άδειας.

Με τη μετάβαση από την ισορροπία μεταξύ επαγγελματικής και προσωπικής ζωής στην “εργασία από οπουδήποτε”, πολλοί έχουν στόχους να ενσωματώσουν τη διασκέδαση στην εργάσιμη ημέρα τους. Με τους εργαζόμενους να εκμεταλλεύονται τον ευέλικτο χρόνο γραφείου ή τις συντετμημένες καλοκαιρινές Παρασκευές, το 40% των ερωτηθέντων θα θεωρήσουν το καλοκαίρι τους επιτυχημένο αν περάσουν μια εργάσιμη ημέρα σε μια καρέκλα παραλίας αντί για μια καρέκλα γραφείου.

Η Hilton προσαρμόζεται σε αυτή τη νέα πραγματικότητα της επαγγελματικής ζωής, προσφέροντας σε όλο το χαρτοφυλάκιο επιλογές κρατήσεων που ενσωματώνουν, τόσο την εργασία, όσο και την αναψυχή, όπως το WorkSpaces by Hilton, μια λύση εργασίας από το ξενοδοχείο, τόσο για εταιρικούς πελάτες, όσο και για ιδιώτες που αναζητούν χώρο γραφείου για να αυξήσουν την αποδοτικότητα της εργάσιμης ημέρας τους.

Τα ξενοδοχεία ανταποκρίνονται σε αυτή την ανάγκη με δημιουργικές εμπειρίες και πακέτα εντός της επιχείρησης, όπως τα μπουφάν με αποκλεισμό Wi-Fi, που βοηθούν τους ταξιδιώτες να αποσυνδεθούν πλήρως στο The Foundry Hotel Asheville, Curio Collection by Hilton στο Asheville, N.C., ή το πακέτο “Μείνε περισσότερο και δούλεψε από τον Παράδεισο” στο Conrad Punta de Mita στο Μεξικό.

4.Ο ανανεωμένος ορισμός της “χαλάρωσης” είναι τα all-inclusive θέρετρα

Αυτό το καλοκαίρι, οι άνθρωποι αναζητούν να χαλαρώσουν και να επανασυνδεθούν με τους αγαπημένους τους, αλλά θέλουν να αποφύγουν την ταλαιπωρία του περίπλοκου σχεδιασμού ταξιδιών. Σύμφωνα με την έρευνα, το 85% των ανθρώπων συμφωνεί ότι η κράτηση σε ένα all-inclusive θέρετρο είναι ο καλύτερος τρόπος για να μειωθεί το άγχος του προγραμματισμού, και πάνω από το ένα τρίτο (37%) των ερωτηθέντων αισθάνονται ψυχικά ανανεωμένοι στις διακοπές όταν δεν χρειάζεται να ανησυχούν για την απομάκρυνση από το θέρετρο κατά τη διάρκεια της διαμονής τους.

Είτε απολαμβάνετε μια σειρά από υπαίθριες δραστηριότητες στο The Woodlands Resort Curio Collection by Hilton στο Τέξας, είτε απολαμβάνετε μια παράκτια ευρωπαϊκή απόδραση στο Hilton Rijeka Costabella Beach Resort & Spa είτε χαλαρώνετε στα overwater bungalows στο DoubleTree Noumea Ilot Maitre Resort, η Hilton προσφέρει μια σειρά από θέρετρα σε όλο τον κόσμο για τους ταξιδιώτες που επιθυμούν να αφεθούν.

Όταν πρόκειται για διακοπές all-inclusive, η Hilton επαναπροσδιορίζει την εμπειρία με νέα θέρετρα παγκόσμιας κλάσης. Σε αυτά περιλαμβάνονται το πρόσφατα εγκαινιασμένο Hilton Cancun, an All-Inclusive Resort, το οποίο συνδυάζει τη μεξικανική κληρονομιά με τη σύγχρονη πολυτέλεια, και το επερχόμενο άνοιγμα του Hilton Tulum Riviera Maya All-Inclusive Resort, μια οικολογική, κομψή απόδραση, που βρίσκεται σε έναν απομονωμένο κόλπο με θέα τη λευκή άμμο και τα γαλάζια νερά.

 

Tagged

1 σχόλιο στο “ΕΡΕΥΝΑ: Οι καλοκαιρινές ταξιδιωτικές τάσεις του 2022 από την HILTON | Αυξημένη ζήτηση για ταξίδια, ανάγκη για αποσύνδεση, επαναφόρτιση και επανασύνδεση

Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *