spain
Photo by Toa Heftiba on Unsplash

Τι λένε Google και Deloitte για την κατάσταση στον Τουρισμό το 2040 | Η Ισπανία θα είναι leader | Οι υπόλοιποι “κερδισμένοι”

ΔΙΕΘΝΗ ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Η Ισπανία θα είναι ο “leader” στον παγκόσμιο τουρισμό το 2040, αφήνοντας στη δεύτερη θέση τη Γαλλία, όπως αποκαλύπτει η έκθεση με τίτλο “NextGen Travelers and Destinations”, που διενήργησαν από κοινού η Google και η Deloitte.

Σύμφωνα με την έρευνα, η Ισπανία θα είναι ο πιο δημοφιλής τουριστικός προορισμός το 2040, με 110 εκατομμύρια αφίξεις, ακολουθούμενη από τη Γαλλία (105 εκατομμύρια) και τις Ηνωμένες Πολιτείες (100 εκατομμύρια).

Το 2023, η Γαλλία υποδέχθηκε τον μεγαλύτερο αριθμό ταξιδιωτών στον κόσμο, με την Ισπανία να ακολουθεί στη δεύτερη θέση. Ενώ, οι Ηνωμένες Πολιτείες δεν έχουν ακόμη ανακτήσει τον αριθμό των επισκεπτών που υποδέχονταν πριν από την πανδημία.

Παρά το γεγονός ότι η Γαλλία είναι ο κορυφαίος προορισμός για τους ξένους ταξιδιώτες, κατατάσσεται στην τέταρτη θέση όσον αφορά τα έσοδα από τον τουρισμό. Τα “ηνία” στα τουριστικά έσοδα κατέχουν οι Ηνωμένες Πολιτείες, με 176 δισεκατομμύρια δολάρια το 2023, ακολουθούμενες από την Ισπανία (92 δισεκατομμύρια δολάρια) και το Ηνωμένο Βασίλειο (74 δισεκατομμύρια δολάρια).

Η ταξιδιωτική δυναμική στον κόσμο μέχρι το 2040

Η μελέτη εξετάζει την εξέλιξη της ταξιδιωτικής βιομηχανίας από το 1990 και τις προβλεπόμενες εξελίξεις μέχρι το 2040. Στόχος της είναι να παρέχει λεπτομερή κατανόηση των προφίλ των ταξιδιωτών και των ομάδων προορισμών, ώστε να βοηθήσει τους ταξιδιωτικούς φορείς να προσαρμοστούν στις μελλοντικές τάσεις.

Η έκθεση χρησιμοποιεί επίσης μοντέλα πρόβλεψης για να εκτιμήσει ότι ο αριθμός των ταξιδιών παγκοσμίως θα φτάσει τα 2,4 δισεκατομμύρια, 936 εκατομμύρια περισσότερα από τα 1,464 δισεκατομμύρια που καταγράφηκαν το 2019, το έτος πριν από την πανδημία COVID-19.

Η ανάλυση προβλέπει ότι η αύξηση των ταξιδιών θα προκύψει από την αυξανόμενη μεσαία τάξη παγκοσμίως. Οι ταξιδιώτες από την Ευρώπη και την Ασία και τον Ειρηνικό αναμένεται να αντιπροσωπεύουν περισσότερο από το 70% των ταξιδιών. Οι κορυφαίες χώρες στη χορήγηση βίζα θα παραμείνουν οι ίδιες με το 2019 (Κίνα, ΗΠΑ, Ηνωμένο Βασίλειο και Γερμανία) με την προσθήκη της Ινδίας.

Όσον αφορά τις αφίξεις, η Ευρώπη και η Ασία-Ειρηνικός θα αντιπροσωπεύουν το 47% και το 27%, αντίστοιχα, με 1.120 και 640 εκατομμύρια ταξιδιώτες, αντίστοιχα. Μέχρι το 2040, οι πέντε κορυφαίες χώρες σε επίπεδο αφίξεων ταξιδιωτών θα είναι η Ισπανία, η Γαλλία, οι ΗΠΑ, η Κίνα και το Μεξικό, οι οποίες θα αποτελούν το 20% των συνολικών αφίξεων.

Επιπλέον, η μελέτη της Deloitte και της Google υποδεικνύει ότι το 45% του συνόλου των ταξιδιωτών παγκοσμίως θα επισκεφθεί τέσσερις βασικούς προορισμούς: τη Μεσόγειο (480 εκατομμύρια), τη Νοτιοανατολική Ασία (255 εκατομμύρια), τη Νέα Μέση Ανατολή (175 εκατομμύρια) και την Καραϊβική (145 εκατομμύρια).

Σύμφωνα με τους εμπειρογνώμονες, οι ταξιδιωτικοί πράκτορες πρέπει να προσαρμοστούν στις νέες αγορές προέλευσης και στις τεχνολογίες. Ενώ, η ευελιξία, η υπερ-εξατομίκευση και η αναδιαμόρφωση του κλάδου θα αποτελέσουν βασικούς παράγοντες για τη διαμόρφωση των επιχειρηματικών μοντέλων.

Τεχνολογίες όπως η τεχνητή νοημοσύνη προσφέρουν στις εταιρείες την ευκαιρία να καθορίσουν καλύτερα τις μελλοντικές στρατηγικές τους. Τέτοιες λύσεις μπορούν να βελτιώσουν την αποδοτικότητα και την παραγωγικότητα και να συμβάλουν σε μια πιο βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη παρέχοντας σχετικά δεδομένα για τις επιχειρήσεις και τους χρήστες.

Παράγοντες που θα διαμορφώσουν το μέλλον των ταξιδιών μέχρι το 2040

– Ο αντίκτυπος της αλματώδους τεχνολογικής ανάπτυξης, όπως η εικονική πραγματικότητα, η τεχνητή νοημοσύνη, η ανάλυση και η μετάφραση σε πραγματικό χρόνο.
– Το προφίλ των ταξιδιωτών αλλάζει λόγω παραγόντων όπως η γήρανση, η μακροζωία, η σεξουαλική και φυλετική ποικιλομορφία και οι ανισότητες.
– Οι πολιτιστικές και κοινωνικές αλλαγές περιλαμβάνουν διάφορες μεταβλητές, όπως η αντίθεση μεταξύ εμπειρίας και προϊόντος και η εξέλιξη της εργασίας.
– Ο μετασχηματισμός των επιχειρήσεων περιλαμβάνει τη φθίνουσα οικονομική υγεία, την έλλειψη προικισμένων ατόμων και τα χαμηλότερα εμπόδια εισόδου.
– Η κλιματική αλλαγή ή οι ανανεώσιμες πηγές ενέργειας.
– Ο αντίκτυπος της οικονομίας, της γεωπολιτικής ή της ασφάλειας στον κυβερνοχώρο.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *