ΕΡΕΥΝΑ: Αυτές είναι οι νέες τάσεις στον ταξιδιωτικό προγραμματισμό μετά την πανδημία

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Δραματική αλλαγή σημειώνεται στον τρόπο με τον οποίο οι Αμερικανοί σχεδιάζουν τα ταξίδια τους και κάνουν κρατήσεις από τότε που έληξε ουσιαστικά η πανδημία, όπως αποκαλύπτει νέα έρευνα της εφαρμογής σύγκρισης ταξιδιωτικών τιμών Hopper.

Η έρευνα για τις ταξιδιωτικές τάσεις του 2023 υιοθέτησε μια ολιστική προσέγγιση για τη διερεύνηση των βασικών καταναλωτικών τάσεων, που αναδιαμορφώνουν σήμερα την ταξιδιωτική βιομηχανία. Βασίζεται σε δεδομένα αναζήτησης χρηστών της Hopper, καθώς και σε δεδομένα που προέρχονται από διάφορους συνεργάτες του Παγκόσμιου Συστήματος Διανομής και διαδικτυακές αναζητήσεις από όλο το διαδίκτυο. Τα στατιστικά στοιχεία αντλήθηκαν επίσης από τις απαντήσεις περισσότερων από 1.500 χρήστες της Hopper που συμμετείχαν σε έρευνα που πραγματοποιήθηκε από την εφαρμογή.

Τα βασικά ευρήματα

Ορισμένα βασικά σημεία της έκθεσης περιλαμβάνουν:

Παρόλο που οι ταξιδιώτες σκοπεύουν να ξοδέψουν περισσότερα, το άγχος των τιμών είναι κυρίαρχο

– Το 60% των συμμετεχόντων στην έρευνα της Hopper δήλωσαν ότι σκοπεύουν να δαπανήσουν περισσότερα χρήματα για ταξίδια το 2023, σε σχέση με πέρυσι.

– Η επιμονή των υποψήφιων ταξιδιωτών όσον αφορά τον έλεγχο των τιμών υποδεικνύει αυξημένη ανησυχία για αυτές. Οι καταναλωτές ελέγχουν τώρα τις τιμές των ταξιδιών τους στην εφαρμογή Hopper κατά μέσο όρο 16 φορές πριν από την πραγματική κράτηση. Πρόκειται για αύξηση κατά 33%, σε σχέση με πριν από την πανδημία του 2019.

Η γενιά Z και οι Millennials σχεδιάζουν να ταξιδέψουν περισσότερο και να ξοδέψουν περισσότερα

– Ακόμα και όταν ο πληθωρισμός συνεχίζει να αυξάνεται και οι ειδικοί ανησυχούν ότι πλησιάζει ύφεση, πάνω από τους μισούς (53%) συμμετέχοντες στην έρευνα δήλωσαν ότι σκοπεύουν να κάνουν περισσότερα ταξίδια φέτος από ό,τι τα προηγούμενα χρόνια.

– Οι ταξιδιώτες ξοδεύουν περισσότερα για επιπλέον ευελιξία, προστασία και διάφορα πρόσθετα στις διακοπές τους. Κατά μέσο όρο, όσοι κάνουν κράτηση πτήσεων μέσω της Hopper ξοδεύουν 30 δολάρια επιπλέον για παροχές όπως προγράμματα αλλαγής και ακύρωσης για οποιονδήποτε λόγο, εγγυήσεις για τη διακοπή πτήσεων και δέσμευση τιμών, για να εξασφαλίσουν στον εαυτό τους μεγαλύτερη ηρεμία.

Η ζήτηση για ταξίδια στο εξωτερικό φαίνεται να έχει ανακάμψει

– Η Ευρώπη εξακολουθεί να είναι η πιο περιζήτητη διεθνής περιοχή μεταξύ των Αμερικανών ταξιδιωτών, ακολουθούμενη από την Ασία, η οποία αύξησε το μερίδιο αγοράς της κατά 10 ποσοστιαίες μονάδες από τα χαμηλά επίπεδα του 2021.

– Επί του παρόντος, οι αναζητήσεις για διεθνή ταξίδια από Αμερικανούς ανέρχονται στο 53%, σε σύγκριση με το 56% που παρατηρήθηκε πριν από την πανδημία, γεγονός που καταδεικνύει ότι η ζήτηση για ταξίδια στο εξωτερικό ανέκαμψε ικανοποιητικά κατά τη διάρκεια του 2022.

Οι κρατήσεις πτήσεων και ξενοδοχείων πραγματοποιούνται την τελευταία στιγμή

– Οι περίοδοι που μεσολαβούν μεταξύ της κράτησης και της αναχώρησης για ταξίδια εσωτερικού έχουν μειωθεί κατά σχεδόν 10%, σε σύγκριση με το 2019, με το μεσοδιάστημα να ανέρχεται σε περίπου τρεις εβδομάδες. Το 2019, πριν από την πανδημία, το χρονικό αυτό περιθώριο ήταν συνήθως μεταξύ τριών και τεσσάρων εβδομάδων.

– Για τα ταξίδια στην Ευρώπη -η οποία είναι σήμερα η πιο δημοφιλής διεθνής περιοχή ταξιδιών για τους Αμερικανούς- οι περίοδοι που μεσολαβούν μεταξύ της κράτησης και της αναχώρησης έχουν μειωθεί κατά 20%, σε σύγκριση με το 2019, που είναι δύο ολόκληρες εβδομάδες πιο κοντά στις ημερομηνίες αναχώρησης των ταξιδιωτών.

– Κατά μέσο όρο, το 55% των κρατήσεων σε ξενοδοχεία μέσω της εφαρμογής Hopper πέρυσι έγιναν για check-in την ίδια ημέρα. Κατά τη διάρκεια των τριών πρώτων μηνών του 2023, ακόμη περισσότερες κρατήσεις πραγματοποιήθηκαν την τελευταία στιγμή, σε σχέση με το 2022, με το 63% των κρατήσεων να πραγματοποιούνται κατά την πραγματική ημερομηνία check-in.

Οι ταξιδιώτες είναι πιο ευέλικτοι όσον αφορά τις ημερομηνίες ταξιδιού και τους προορισμούς

– Η πλειοψηφία (60%) των ερωτηθέντων δήλωσε ότι είναι ευέλικτοι όσον αφορά το πού ή το πότε θα ταξιδέψουν (ή και τα δύο), καθώς ξεκινούν τη διαδικασία σχεδιασμού του ταξιδιού τους.

– Η αυξημένη ευελιξία καθίσταται δυνατή για πολλούς καταναλωτές χάρη στην ευρεία υιοθέτηση των ρυθμίσεων της εργασίας εξ αποστάσεως. Το 52% των συμμετεχόντων στην έρευνα της Hopper με ευέλικτο πρόγραμμα εργασίας δήλωσαν ότι σχεδιάζουν να ταξιδεύουν συχνότερα, να ταξιδεύουν περισσότερο και να κάνουν ταξίδια μέσα στην εβδομάδα.

– Περίπου το ένα τρίτο των ερωτηθέντων έχουν ταξιδέψει ή αναμένουν να ταξιδέψουν για επαγγελματικούς λόγους το 2023, και το 77%από αυτούς σχεδιάζουν να προσθέσουν προσωπικό χρόνο διακοπών σε αυτά τα ταξίδια.

Tagged

1 σχόλιο στο “ΕΡΕΥΝΑ: Αυτές είναι οι νέες τάσεις στον ταξιδιωτικό προγραμματισμό μετά την πανδημία

Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *