Photo by Kampus Production on Pexels

ΕΡΕΥΝΑ: Πάνω από το 50% των οικογενειών στο Ην. Βασίλειο σχεδιάζουν διακοπές εφέτος | Αυξημένες οι δαπάνες ξεπερνούν τις 2.000 £ το άτομο

ΜΕΛΕΤΕΣ ΜΟΝΕΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Παρά το αυξημένο κόστος διαβίωσης, περισσότερες από τις μισές οικογένειες (54%) στο Ην. Βασίλειο σχεδιάζουν να κάνουν διακοπές φέτος, με οριακή αύξηση των δαπανών, με τα οικογενειακά ταξίδια πολλών γενεών να αποτελούν σημείο αναφοράς, όπως αποκαλύπτει νέα μελέτη.

Ειδικότερα, σύμφωνα με τα ευρήματα, οι μισοί από τους 2.000 συμμετέχοντες στην έρευνα σκοπεύουν να κάνουν ένα οικογενειακό ταξίδι μέσα στους επόμενους τέσσερις με έξι μήνες.

Αυξημένο το οικονομικό budget

Κατά μέσο όρο, οι οικογένειες εμφανίζονται διατεθειμένες να διαθέσουν 2.005 λίρες για τις διακοπές τους, παρουσιάζοντας μικρή αύξηση από τον περυσινό budget των 1.944 λιρών, όπως προκύπτει στην έρευνα της Legal & General.

Ωστόσο, οι Βρετανοί δίνουν προτεραιότητα στις οικονομικές πτυχές πριν αποφασίσουν τον επόμενο ταξιδιωτικό προορισμό τους.

Όταν ρωτήθηκαν ποιοι παράγοντες επηρεάζουν την απόφασή τους να κλείσουν οικογενειακές διακοπές, το “κόστος του ταξιδιού” ήταν η απάντηση που κυριάρχησε (42%), ακολουθούμενη από την “ελκυστικότητα του προορισμού” (31%) και την “προσωπική οικονομική κατάσταση” (31%).

Από εκείνους που δήλωσαν ότι επηρεάστηκαν από την κρίση του κόστους ζωής, η πιο συχνά αναφερόμενη επίπτωση ήταν η “αυξημένη προσοχή σε μέτρα εξοικονόμησης κόστους”, την οποία ανέφερε σχεδόν το ένα τρίτο των ερωτηθέντων (32%).

Τα οικογενειακά ταξίδια πολλών γενεών στο προσκήνιο

Ωστόσο, φαίνεται ότι οι περισσότερες οικογένειες παραμένουν πρόθυμες να προγραμματίσουν αποδράσεις. Σχεδόν οι μισοί (46%) από τους ερωτηθέντες θεωρούν ζωτικής σημασίας να πραγματοποιούν οικογενειακά ταξίδια πολλών γενεών, συμπεριλαμβανομένων τόσο των άμεσων, όσο και των ευρύτερων μελών της οικογένειας.

Από τους ερωτηθέντες, περισσότεροι από τους μισούς (56%) δήλωσαν ότι συνήθως ταξιδεύουν με τον σύντροφό τους, ενώ το 22% προτιμά να ταξιδεύει με φίλους.

Όταν ρωτήθηκαν ποιο ήταν το σημαντικότερο κίνητρο για να κλείσουν οικογενειακές διακοπές πολλών γενεών, η πλειοψηφία απάντησε ότι “θέλουν να δημιουργήσουν μόνιμες αναμνήσεις” με τα αγαπημένα τους πρόσωπα (38%).

Σχολιάζοντας τα ευρήματα της έρευνας, η διευθύνουσα σύμβουλος της Legal & General Retail, Paula Llewellyn δήλωσε: “Καθώς οι οικογένειες αρχίζουν να σκέφτονται τα ταξιδιωτικά τους σχέδια για φέτος, είναι σαφές ότι δεν εμμένουν απλώς στην παράδοση των κοινών διακοπών, αλλά σχεδιάζουν με ανυπομονησία, αποταμιεύουν και τοποθετούν τις αναμνήσεις στην κορυφή της λίστας προτεραιοτήτων τους. Προηγούμενες έρευνές μας έχουν δείξει ότι η διαβίωση πολλών γενεών βρίσκεται σε άνοδο, οπότε δεν αποτελεί έκπληξη να δούμε αυτό να περνάει και στις οικογενειακές μας διακοπές”.

Ακόμη και με περιορισμένους προϋπολογισμούς, πρόσθεσε, οι οικογένειες σε όλο το Ηνωμένο Βασίλειο κατανοούν τα οφέλη αυτών των διακοπών. Εκτιμούν την ευκαιρία να δημιουργήσουν αξέχαστες αναμνήσεις με τους πιο κοντινούς και αγαπημένους τους ανθρώπους.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *