Photo by mentatdgt on Pexels

ΕΡΕΥΝΑ: Σε ανοδική “τροχιά” η γερμανική αγορά business ταξιδιών | Στα 10 εκατομμύρια οι ταξιδιώτες | Στα 400 ευρώ η μέση δαπάνη

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Περισσότερα ταξίδια, υψηλότερη μέση δαπάνη και μεγαλύτερες διαμονές χαρακτήρισαν πέρυσι την αγορά επαγγελματικών ταξιδιών στη Γερμανία, σύμφωνα με έρευνα της Γερμανικής Ένωσης Επαγγελματικών Ταξιδιών VDR.

Για μεγάλο χρονικό διάστημα, η ανάκαμψη της αγοράς επαγγελματικών ταξιδιών στη Γερμανία υστερούσε σε σχέση με εκείνη του τομέα αναψυχής μετά την υποχώρηση της πανδημίας COVID-19. Τώρα, ωστόσο, ο τομέας των επαγγελματικών ταξιδιών παρουσιάζει επίσης σημαντική ανάκαμψη.

Σύμφωνα με την έρευνα της VDR, οι γερμανικές εταιρίες και οι δημόσιοι οργανισμοί εξασφάλισαν στους υπαλλήλους τους σε περισσότερα επαγγελματικά ταξίδια πέρυσι από ό,τι το 2022 και δαπάνησαν σημαντικά περισσότερα χρήματα για τα ταξίδια αυτά.

Το 2023 πραγματοποιήθηκαν συνολικά 116,7 εκατομμύρια επαγγελματικά ταξίδια, σημειώνοντας αύξηση 55%, σε σύγκριση με το 2022, η οποία εξακολουθεί να επηρεάζεται έντονα από τις επιπτώσεις της πανδημίας. Ενώ, ο αριθμός των ταξιδιωτών αυξήθηκε κατά 18% σε σχεδόν δέκα εκατομμύρια.

Αυξημένες οι δαπάνες

Ωστόσο, η “Ανάλυση επαγγελματικών ταξιδιών 2024” της ένωσης έδειξε ότι οι δαπάνες αυξήθηκαν κατά 72% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος. Οι δαπάνες για επαγγελματικά ταξίδια από γερμανικές εταιρίες και δημόσιους φορείς ανήλθαν σε 46,2 δισεκατομμύρια ευρώ, το υψηλότερο ποσό από την έναρξη της πανδημίας το 2020. Επιπλέον, το κόστος ανά ταξίδι ήταν υψηλότερο από ποτέ άλλοτε, ξεπερνώντας κατά μέσο όρο τα 400 ευρώ.

Παρόλο που η δραστηριότητα και το κόστος των επαγγελματικών ταξιδιών αυξήθηκαν σημαντικά, οι συνολικές δαπάνες εξακολουθούν να υπολείπονται κατά 17% από το ιστορικό υψηλό του 2019, όταν δαπανήθηκαν περισσότερα από 55 δισ. ευρώ για επαγγελματικά ταξίδια στη Γερμανία.

Σχολιάζοντας τα στοιχεία, η VDR σημείωσε ότι οι γερμανικές επιχειρήσεις σχεδιάζουν σκόπιμα τα επαγγελματικά ταξίδια πιο προσεκτικά και με μεγαλύτερη προνοητικότητα. Οι λόγοι γι’ αυτό είναι η αύξηση του κόστους, αλλά και οι προσπάθειες για μεγαλύτερη περιβαλλοντική συνείδηση.

Ένα παράδειγμα αυτής της προσέγγισης, σύμφωνα με την ένωση, είναι ότι τα επαγγελματικά ταξίδια διαρκούν περισσότερο κατά μέσο όρο, φτάνοντας τις 2,6 ημέρες, επειδή οι συναντήσεις και οι συσκέψεις συνδυάζονται για μεγαλύτερη αποδοτικότητα.

Για την ανάλυση των επαγγελματικών ταξιδιών, διεξήχθησαν περίπου 800 τηλεφωνικές και διαδικτυακές συνεντεύξεις την περίοδο Ιανουαρίου-Απριλίου 2024.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *