© ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

ΕΡΕΥΝΑ: Σημείο αναφοράς για τους Ιρλανδούς ταξιδιώτες η Ελλάδα το 2024

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Tα ελληνικά νησιά συγκαταλέγονται στους δημοφιλείς ταξιδιωτικούς προορισμούς για τους Ιρλανδούς το 2024, σύμφωνα με τα ευρήματα νέας έρευνας της Aer Lingus για τις ταξιδιωτικές τάσεις στην ιρλανδική αγορά.

Όπως αποκάλυψε η έρευνα, η Ισπανία αποτελεί την πρώτη επιλογή για το 60% των Ιρλανδών ταξιδιωτών τη φετινή χρονιά, ακολουθούμενη από την Πορτογαλία (30%) και τη Γαλλία (26%). Ενώ, άλλοι αγαπημένοι προορισμοί περιλαμβάνουν τα ελληνικά νησιά, την Τουρκία και τη Σικελία.

Μάλιστα, όπως σημειώνεται, αυτό το αυξανόμενο ενδιαφέρον για την εξερεύνηση νέων τόπων ευθυγραμμίζεται με την εισαγωγή νέων δρομολογίων από την Aer Lingus το καλοκαίρι του 2024 προς την Κρήτη, τη Σικελία και την Τουρκία.

Όσον αφορά τους πιο μακρινούς προορισμούς, στην πρώτη θέση βρίσκεται η Νέα Υόρκη (61%), ακολουθούμενη από τη Φλόριντα (29%) και τη Βοστώνη (21%).

Περισσότεροι από τους μισούς (60%) ενήλικες στην Ιρλανδία πραγματοποίησαν δύο ή περισσότερες διακοπές στο εξωτερικό το 2023 και η τάση αυτή αναμένεται να συνεχιστεί και φέτος, σύμφωνα με την Aer Lingus, η οποία προσφέρει πάνω από 4 εκατομμύρια εκπτωτικές θέσεις σε πτήσεις για το 2024, συμπεριλαμβανομένων πτήσεων προς την Ευρώπη και το Ηνωμένο Βασίλειο με έκπτωση έως και 25%, ενώ οι πτήσεις προς τη Βόρεια Αμερική ξεκινούν από μόλις 179 ευρώ για κάθε μονή διαδρομή.

Οι χαλαρωτικές διακοπές κορυφαία επιλογή

Η πλειονότητα των ερωτηθέντων επιθυμεί φέτος χαλαρωτικές διακοπές, με το 57% να αναφέρει την αναψυχή ως κύριο λόγο για το ταξίδι του. Ακολουθεί το 16% που σκοπεύει να ταξιδέψει για να επισκεφθεί φίλους ή μέλη της οικογένειας και το 15% που αναζητά την περιπέτεια.

Η έρευνα αποκαλύπτει επίσης ότι το 55% προτιμά φέτος διακοπές στην παραλία και το 53% city breaks.

Άλλες δημοφιλείς επιλογές περιλαμβάνουν περιπέτειες στην ύπαιθρο (34%), παρακολούθηση πολιτιστικών εκδηλώσεων και μουσικών φεστιβάλ (26%) και συμμετοχή ή παρακολούθηση αθλητικών εκδηλώσεων (14%).

Αξίζει να σημειωθεί ότι η τάση για χαλάρωση στην παραλία είναι πιο διαδεδομένη μεταξύ των γυναικών (61%), ενώ οι άνδρες δείχνουν μεγαλύτερη προτίμηση στην εξερεύνηση των πόλεων (53%).

Ο ρόλος των μέσων κοινωνικής δικτύωσης 

Περισσότεροι από τους μισούς Ιρλανδούς ταξιδιώτες (54%) εμπνέονται για τα ταξίδια τους από συστάσεις φίλων και συγγενών, ενώ το 30% εμπνεύεται από το Instagram και το 28% από τις ιστοσελίδες αξιολόγησης (28%).

Για τους ταξιδιώτες της γενιάς Z, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης παίζουν σημαντικότερο ρόλο, με την έμπνευση από φίλους και την οικογένεια να παραμένει ισχυρή, συγκεντρώνοντας ποσοστό 52%, ενώ ακολουθούν το TikTok (39%) και το Instagram (38%).

Μεταξύ εκείνων που βασίζονται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, οι γυναίκες είναι πιο αφοσιωμένες από τους άνδρες, με 8% μεγαλύτερη χρήση του Instagram και 5% μεγαλύτερη προτίμηση στο TikTok.

Τα προγράμματα επιβράβευσης και οι ανταμοιβές που προσφέρουν οι αεροπορικές εταιρίες επηρεάζουν σχεδόν το ένα πέμπτο των ερωτηθέντων στις αποφάσεις τους για την κράτηση ταξιδιού.

Στο επίκεντρο το κόστος

Όσον αφορά τους παράγοντες που καθορίζουν τις αποφάσεις για τα ταξίδια, το κόστος είναι ο πρωταρχικός παράγοντας για το 36% των ερωτηθέντων, ακολουθούμενος από την επιθυμία για ηλιοφάνεια (24%) και την ελκυστικότητα του προορισμού (17%).

Για τα άτομα ηλικίας 65 ετών και άνω, το κόστος είναι λιγότερο σημαντικό, επηρεάζοντας μόνο το 13% των ταξιδιωτών αυτής της ηλικιακής ομάδας, σε σύγκριση με πάνω από το ένα τρίτο (35%) των νεότερων δημογραφικών ομάδων που αναφέρουν το κόστος ως πρωταρχικό τους κριτήριο.

 

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *