©ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Έρευνα: Συρρικνώθηκαν οι πωλήσεις των ταξιδιωτικών γραφείων στη Γερμανία

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Παρά την έντονη ανάκαμψη του τουρισμού, η συνολική εικόνα των ταξιδιωτικών γραφείων στη Γερμανία απέχει σημαντικά από εκείνη του 2019, όπως προέκυψε από τα τελευταία στοιχεία του παρόχου υπηρεσιών δεδομένων Tats.

Σύμφωνα με τα στοιχεία αυτά, ο συνολικός τιμολογημένος κύκλος εργασιών των ταξιδιωτικών γραφείων τον Οκτώβριο ήταν σχεδόν 18% χαμηλότερος, σε σύγκριση με τον Οκτώβριο του 2019, πριν από την πανδημία. Παρ’ όλα αυτά, σε σύγκριση με τον ίδιο μήνα πέρυσι, ο αριθμός αυτός ήταν αυξημένος κατά 40 ποσοστιαίες μονάδες.

Σωρευτικά, ο συνολικός τιμολογημένος κύκλος εργασιών των ταξιδιωτικών γραφείων από τον Ιανουάριο έως τον Οκτώβριο του 2022 ήταν αυξημένο κατά 164%, σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, ενώ σε σύγκριση με το 2019, καταγράφεται μείωση κατά σχεδόν 25%, έναντι της αντίστοιχης περιόδου του 2019.

Ο υποτομέας της κρουαζιέρας κατέγραψε σωρευτική αύξηση 213%, σε σύγκριση με το 2021 και μείωση κατά 26%, σε σύγκριση με το 2019.

Υπάρχουν διάφοροι λόγοι που εξηγούν την πτώση του κύκλου εργασιών των γερμανικών ταξιδιωτικών γραφείων, σε σύγκριση με το 2019. Από τη μία πλευρά, το πρώτο τρίμηνο του έτους τα ταξίδια αντιμετώπισαν προβλήματα εξαιτίας του χάους στις αεροπορικές εταιρίες και τα αεροδρόμια που οδήγησαν σε πολυάριθμες ακυρώσεις ταξιδιών.

Συνολικά, τα στοιχεία των ταξιδιωτικών γραφείων διαμορφώνονται σε χαμηλότερα επίπεδα από εκείνα των τουριστικών πρακτόρων. Σύμφωνα με εκτιμήσεις, το αρνητικό πρόσημο στον οργανωμένο τουρισμό στο σύνολό του είναι πιθανό να εξισωθεί στο 13%. Από την άποψη αυτή, η θεωρία ότι τα ταξιδιωτικά γραφεία συνεχίζουν να χάνουν πελάτες από τους on line tour operator θα μπορούσε να είναι σωστή. Υπάρχουν δύο λόγοι γι’ αυτό: Κατά τη διάρκεια της πανδημία, πολλοί προσέφυγαν σε ψηφιακές υπηρεσίες, κάτι το οποίο συνεχίστηκε κατά τις περιόδους αιχμής των κρατήσεων, καθώς πολλά ταξιδιωτικά γραφεία δεν μπορούσαν να αντιμετωπίσουν την αυξημένη ζήτηση των πελατών λόγω έλλειψης προσωπικού.

Οι μόνοι tour operators που κατάφεραν να αυξήσουν τον κύκλο εργασιών τους, σε σύγκριση με το 2019 είναι οι: Schauinsland-Reisen, Ferien Touristik/Coral Travel, Anex Tour και Alltours.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *