money tourism photo
© ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Έρευνα: Τα κριτήρια των Βρετανών για να κλείσουν τις διακοπές τους

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Έρευνα σε δείγμα 1.000 καταναλωτών αποκαλύπτει τα κριτήρια των Βρετανών για να κλείσουν ένα ταξίδι διακοπών.

Σχετικά με την έρευνα

Η έρευνα προέρχεται από αξιόπιστη ιστοσελίδα σύγκρισης τιμών, τη dealchecker, και επισημαίνει ότι κατά την κράτηση των διακοπών τους, οι Βρετανοί αναζητούν πρόσβαση σε Wi-Fi,  ηλιοφάνεια και value for money παροχές.

Ενώ οι Βρετανοί δίνουν προτεραιότητα στα τοπικά τρόφιμα (56%), όταν ερωτούνται τι κάνει τέλειες τις διακοπές, παραμένει η ανάγκη να παραμείνουν συνδεδεμένοι στο διαδίκτυο, ενώ η πρόσβαση στο Wi-Fi αποτελεί την πρώτη απαίτηση για τους μισούς ερωτηθέντες (46%), ακολουθεί ηπρόσβαση σε πισίνα (42%) και η παραλία να είναι κατάλληλη για μπάνιο (38%).

Παράγοντες που επηρέασαν τους Βρετανούς να κάνουν κράτηση για τις πιο πρόσφατες διακοπές τους ήταν η επίσκεψη κάπου που δεν έχουν ξαναπάει (29%), καλές καιρικές συνθήκες (26%) και σχέσεις ποιότητας / τιμής (24%), σε αντίθεση με την ασφάλεια ενός προορισμού που τους επηρέασε μόνο κατά 1%.

Σχεδόν τα δύο τρίτα (63%) δήλωσαν ότι απολαμβάνουν να κάνουν διακοπές με τον/την σύντροφό τους. Επίσης, αποκαλύφθηκε ότι οι ατομικές διακοπές έχουν ποσοστό κατά  (9%) ή με φίλους (11%) και ήταν πιο ευχάριστες από τις διακοπές με τα παιδιά τους(7%).

Οι πρώτοι εννέα παράγοντες που κοιτούν οι Βρετανοί για να επιλέξουν διακοπές:

1) Ηλιοφάνεια (78%)

2) Φθηνές διακοπές (55%)

3) Πολιτισμός & Γαστρονομία (55%)

4) Χρόνος ποιότητας με τους αγαπημένους τους (54%)

5) Εξερεύνηση & περιπέτεια (48%)

6) Εκδηλώσεις ή Αξιοθέατα (30%)

7) Παροχές υγείας (25%)

8) Επίσκεψη συγγενών (15%)

9) Άγχος εργασίας (11%)

ΠΗΓΗ

Tagged

1 σχόλιο στο “Έρευνα: Τα κριτήρια των Βρετανών για να κλείσουν τις διακοπές τους

Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *