Με βάση έρευνα που διενήργηθηκε για την πλατφόρμα στον κλάδο των ξενοδοχείων ALICE η YouGov παρουσίασε τις επιθυμίες των Αμερικανών ταξιδιωτών κατά την παραμονή τους σε ένα ξενοδοχείο.
Τα αποτελέσματα
Η έρευνα διαπίστωσε ότι σε μια ευρεία πλειοψηφία (81%) των καταναλωτών επιθυμεί να έχει τοπική εμπειρία από τους προορισμούς τους και αναβάθμιση στα ξενοδοχεία τους.
Η έκθεση υπογραμμίζει τις μεταβαλλόμενες προσδοκίες των σύγχρονων επισκεπτών του ξενοδοχείου, καθώς και τις τεχνολογικές προτιμήσεις των ταξιδιωτών και τον ρόλο που διαδραματίζει η τεχνολογία, στην παροχή πιο εξατομικευμένων ταξιδιωτικών εμπειριών.
Τι επιθυμούν οι επισκέπτες
Οι περισσότεροι από τους επισκέπτες επιθυμούν να λαμβάνουν συστάσεις για τα ξενοδοχεία τους, περισσότερο από ένα στους τέσσερις (27%) θέλουν προτάσεις για φαγητό σε κοντινά εστιατόρια και περισσότεροι από ένας στους πέντε (21%) θέλουν να λαμβάνουν εμπειρίες ή προτάσεις για την αναβάθμιση δωματίου / υπηρεσίας.
Οι ταξιδιώτες ενδιαφέρονται περισσότερο για εμπειρίες όπως:
Γευσιγνωσία τροφίμων / γαστρονομικές εκδρομές τοπικής κουζίνας (40%)
Ξεναγήσεις στην πόλη που επισκέπτονται (36%)
Ένα εκπαιδευτικό κέντρο για τη ζωή της πόλης που επισκέπτονται (33%)
Πρακτορεία ξενώνων / οινοποιείων / ζυθοποιών (27%)
Η τεχνολογία είναι βασική
Περισσότεροι από τους μισούς καταναλωτές (56%) δήλωσαν ότι δεν θέλουν να αλληλεπιδράσουν με τα ρομπότ κατά τη διάρκεια της παραμονής τους, ωστόσο το 52% δήλωσε ενδιαφέρον για τα τουριστικά ξενοδοχεία σε AR ή VR (εικονικής πραγματικότητας).
Οι καταναλωτές είχαν απαίτηση για βελτιωμένη τεχνολογία στο δωμάτιο, και η έρευνα διαπίστωσε ότι αυτή ήταν μια κορυφαία προτεραιότητα για τους σύγχρονους επισκέπτες.
Στην πραγματικότητα, είναι πρόθυμοι να παραιτηθούν από άλλες παροχές σε αντάλλαγμα για αυτό, όπως:
Ένα επιχειρηματικό κέντρο (34%)
Ένα γυμναστήριο (27%)
Ένα σπα (24%)
Υπηρεσία δωματίου (15%)
Φρέσκες πετσέτες καθημερινά (11%)
Τσεκ αουτ (11%)
Για την τεχνολογία στο δωμάτιο διαπιστώθηκε ότι:
Σχεδόν 7 στους 10 (69%) θέλουν να χρησιμοποιήσουν τις έξυπνες συσκευές που παρέχονται από το ξενοδοχείο
Περισσότεροι από 3 στα 5 (63%) θέλουν να το έχουν από μια έξυπνη συσκευή που παρέχεται από το ξενοδοχείο
Σχεδόν 2 στους 5 (37%) θέλουν να χρησιμοποιήσουν τις προσωπικές τους συσκευές
Περισσότεροι από 2 στους 5 (41%) θέλουν να έχουν έξυπνες συσκευές που παρέχονται από το ξενοδοχείο
Σχεδόν 3 στα 5 (59%) θέλουν να χρησιμοποιήσουν τις προσωπικές τους συσκευές
Για check-in και check-out:
2 στα 5 (40%) θέλουν να χρησιμοποιήσουν έξυπνες συσκευές που παρέχονται από το ξενοδοχείο
3 σε 5 (60%) θέλουν να χρησιμοποιήσουν τις προσωπικές τους συσκευές
Ακόμη επιθυμούν:
Μια καλύτερη σύνδεση Wi-Fi από αυτήν που προσφέρεται σήμερα (59%)
Επιλογή καφέ / τσαγιού στο δωμάτιο (38%)
Είδη περιποίησης στο δωμάτιο (33%)
Επιλογή σχεδιασμού δωματίου (18%)
Επιλογή βιβλίων στον ελεύθερο χρόνο τους (16%)
Σημειώνεται ότι πρόσφατα δόθηκε στη δημοσιότητα, αντίστοιχη έρευνα της EXPEDIA, αναφορικά με το “Τι ψάχνουν οι πελάτες πριν κάνουν κράτηση σε ένα ξενοδοχείο;”.