reception

ΈΡΕΥΝΑ: Τι θέλουν οι ταξιδιώτες κατά τη διαμονή τους στα ξενοδοχεία;

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Με βάση έρευνα που διενήργηθηκε για την πλατφόρμα στον κλάδο των ξενοδοχείων ALICE η YouGov παρουσίασε τις επιθυμίες των Αμερικανών ταξιδιωτών κατά την παραμονή τους σε ένα ξενοδοχείο.

Τα αποτελέσματα

Η έρευνα διαπίστωσε ότι σε μια ευρεία πλειοψηφία (81%) των καταναλωτών επιθυμεί να έχει τοπική εμπειρία από τους προορισμούς τους και αναβάθμιση στα ξενοδοχεία  τους.

Η έκθεση  υπογραμμίζει τις μεταβαλλόμενες προσδοκίες των σύγχρονων επισκεπτών του ξενοδοχείου, καθώς και τις τεχνολογικές προτιμήσεις των ταξιδιωτών και τον ρόλο που διαδραματίζει η τεχνολογία, στην παροχή πιο εξατομικευμένων ταξιδιωτικών εμπειριών.

Τι επιθυμούν οι επισκέπτες

Οι περισσότεροι από τους επισκέπτες επιθυμούν να λαμβάνουν συστάσεις για τα ξενοδοχεία τους, περισσότερο από ένα στους τέσσερις (27%) θέλουν προτάσεις για φαγητό σε κοντινά εστιατόρια και περισσότεροι από ένας στους πέντε (21%) θέλουν να λαμβάνουν εμπειρίες ή προτάσεις για  την αναβάθμιση δωματίου / υπηρεσίας.

Οι ταξιδιώτες ενδιαφέρονται περισσότερο για εμπειρίες όπως:

Γευσιγνωσία τροφίμων / γαστρονομικές εκδρομές τοπικής κουζίνας (40%)

Ξεναγήσεις στην πόλη που επισκέπτονται (36%)

Ένα εκπαιδευτικό κέντρο για τη ζωή της πόλης που επισκέπτονται (33%)

Πρακτορεία ξενώνων / οινοποιείων / ζυθοποιών (27%)

Η τεχνολογία είναι βασική

Περισσότεροι από τους μισούς καταναλωτές (56%) δήλωσαν ότι δεν θέλουν να αλληλεπιδράσουν με τα ρομπότ κατά τη διάρκεια της παραμονής τους, ωστόσο το 52% δήλωσε ενδιαφέρον για τα τουριστικά ξενοδοχεία σε AR ή VR (εικονικής πραγματικότητας).

Οι καταναλωτές είχαν απαίτηση για βελτιωμένη τεχνολογία στο δωμάτιο, και η έρευνα διαπίστωσε ότι αυτή ήταν μια κορυφαία προτεραιότητα για τους σύγχρονους επισκέπτες.

Στην πραγματικότητα, είναι πρόθυμοι να παραιτηθούν από άλλες παροχές σε αντάλλαγμα για αυτό, όπως:

Ένα επιχειρηματικό κέντρο (34%)
Ένα γυμναστήριο (27%)
Ένα σπα (24%)
Υπηρεσία δωματίου (15%)
Φρέσκες πετσέτες καθημερινά (11%)
Τσεκ αουτ (11%)

Για την τεχνολογία στο δωμάτιο διαπιστώθηκε ότι:

Σχεδόν 7 στους 10 (69%) θέλουν να χρησιμοποιήσουν τις έξυπνες συσκευές που παρέχονται από το ξενοδοχείο

Περισσότεροι από 3 στα 5 (63%) θέλουν να το έχουν από μια έξυπνη συσκευή που παρέχεται από το ξενοδοχείο

Σχεδόν 2 στους 5 (37%) θέλουν να χρησιμοποιήσουν τις προσωπικές τους συσκευές

Περισσότεροι από 2 στους 5 (41%) θέλουν να έχουν έξυπνες συσκευές που παρέχονται από το ξενοδοχείο

Σχεδόν 3 στα 5 (59%) θέλουν να χρησιμοποιήσουν τις προσωπικές τους συσκευές

Για check-in και check-out:

2 στα 5 (40%) θέλουν να χρησιμοποιήσουν έξυπνες συσκευές που παρέχονται από το ξενοδοχείο

3 σε 5 (60%) θέλουν να χρησιμοποιήσουν τις προσωπικές τους συσκευές

Ακόμη επιθυμούν:

Μια καλύτερη σύνδεση Wi-Fi από αυτήν που προσφέρεται σήμερα (59%)

Επιλογή καφέ / τσαγιού στο δωμάτιο (38%)

Είδη περιποίησης στο δωμάτιο (33%)

Επιλογή σχεδιασμού δωματίου (18%)

Επιλογή βιβλίων στον ελεύθερο χρόνο τους (16%)

Σημειώνεται ότι πρόσφατα δόθηκε στη δημοσιότητα, αντίστοιχη έρευνα της EXPEDIA, αναφορικά με το “Τι ψάχνουν οι πελάτες πριν κάνουν κράτηση σε ένα ξενοδοχείο;”.

ΠΗΓΗ

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *