Photo by cottonbro studio on Pexels

ΕΡΕΥΝΑ: Το 57% των ταξιδιωτών χρησιμοποιεί τα social media για τα ταξίδια του

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Κάποτε αποτελούνταν από απλούς ιστότοπους που χρησιμοποιούνταν για την ανάρτηση πληροφοριών για τη ζωή της οικογένειας, των φίλων και των γνωστών. Σήμερα, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ένα ακμάζον οικοσύστημα χρηστών, εμπορικών σημάτων και influencers, με ηχηρή παρουσία και στον τουριστικό-ταξιδιωτικό χώρο, αφού το 57% των ταξιδιωτών αξιοποιεί τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για τα ταξίδια του.

Σχεδόν 17 χρόνια αφότου το Facebook εισήγαγε για πρώτη φορά τη διαφήμιση, το κοινωνικό περιεχόμενο έχει παίξει μεγάλο ρόλο στην ανάπτυξη του τουρισμού σε ορισμένα μέρη, μερικές φορές σε σημείο που συνδέεται άμεσα με τον υπερτουρισμό.

Η τελευταία έρευνα της Phocuswright για τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στα ταξίδια εξετάζει συγκεκριμένα τον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιούνται οι πλατφόρμες για ταξίδια και διακοπές. Διερευνά το τι αναζητούν οι ταξιδιώτες όταν ακολουθούν επώνυμους λογαριασμούς, κάνουν “like” σε περιεχόμενο, δημοσιεύουν τις δικές τους εμπειρίες ή ακόμη και όταν κάνουν επισημάνσεις και αναφορές σε ταξιδιωτικά brands.

Σύμφωνα με την έρευνα, η πλειονότητα των ταξιδιωτών (57%) χρησιμοποιεί τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για τα ταξίδια της. Τα αξιοποιούν για διάφορους σκοπούς, όπως για την εύρεση ιδεών, γενικές ταξιδιωτικές πληροφορίες, αγορές, πραγματοποίηση κρατήσεων ή κοινοποίηση περιεχομένου στις σελίδες τους.

Ο πιο συνηθισμένος τρόπος για να συμμετάσχουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σε ένα ταξίδι είναι η κοινοποίηση. Σχεδόν τα δύο τρίτα των χρηστών κοινωνικής δικτύωσης κοινοποίησαν περιεχόμενο σε πλατφόρμες (εκτός του YouTube) κατά τη διάρκεια ενός πρόσφατου ταξιδιού. Αυτές οι δημοσιεύσεις περιλαμβάνουν τόσο μόνιμες αναρτήσεις στη ροή, όσο και ιστορίες που καταργούνται μετά από 24 ώρες.

Για τους χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, οι πλατφόρμες είναι μία από τις πιο δημοφιλείς διαδικτυακές πηγές που χρησιμοποιούνται για την εύρεση ιδεών για ταξίδια, δεύτερη μετά τη γενική αναζήτηση με μικρή διαφορά. Και ο χρόνος που δαπανάται για την ενασχόληση με το ταξιδιωτικό περιεχόμενο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχει αντίκτυπο: το 62% των χρηστών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης έλαβε μια συγκεκριμένη απόφαση για ταξίδι ως αποτέλεσμα της προβολής περιεχομένου των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *