Photo by Melanie Pongratz on Unsplash
Photo by Melanie Pongratz on Unsplash

Euromonitor International: Αυτό είναι το Top 10 των καταναλωτικών τάσεων παγκοσμίως για το 2022

ΜΕΛΕΤΕΣ

Τις 10 κορυφαίες καταναλωτικές τάσεις για το 2022 σε παγκόσμια κλίμακα αποκαλύπτει η έκθεση της Euromonitor International “Top 10 Global Consumer Trends 2022”, η οποία προσδιορίζει τις τάσεις που παρακινούν τη συμπεριφορά των καταναλωτών και τις προκλητικές επιχειρηματικές στρατηγικές για το επόμενο έτος.

Οι 10 παγκόσμιες καταναλωτικές τάσεις, σύμφωνα με τη Euromonitor, είναι:

Backup Planners: Οι καταναλωτές βρίσκουν δημιουργικές λύσεις για να αγοράσουν τα προϊόντα τους ή να αναζητήσουν τις επόμενες καλύτερες επιλογές, καθώς οι δυσκολίες στην αλυσίδα εφοδιασμού προκαλούν τεράστιες ελλείψεις.

Κλιματική αλλαγή: Το άγχος για το περιβάλλον και την κλιματική αλλαγή οδηγούν τον περιβαλλοντικό ακτιβισμό για μια οικονομία καθαρά μηδενικών εκπομπών. Το 2021, το 35% των παγκόσμιων καταναλωτών μείωσε τις εκπομπές άνθρακα.

Digital Seniors: Οι ηλικιωμένοι καταναλωτές γίνονται πιο ικανοί χρήστες τεχνολογίας. Οι εικονικές λύσεις θα πρέπει να προσαρμόζονται στις ανάγκες αυτού του διευρυμένου διαδικτυακού κοινού.

Καλύτερη οικονομική διαχείριση: Η εκδημοκρατισμένη διαχείριση χρημάτων δίνει τη δυνατότητα στους καταναλωτές να ενισχύσουν τις χρηματοοικονομικές τους γνώσεις και την ασφάλεια. Περισσότεροι από τους μισούς καταναλωτές παγκοσμίως πιστεύουν ότι θα είναι καλύτερα οικονομικά τα επόμενα πέντε χρόνια.

Μεγάλη ανανέωση της ζωής: Οι καταναλωτές εστιάζουν στην προσωπική τους ανάπτυξη και ευημερία, κάνοντας δραστικές αλλαγές στη ζωή τους, που αντικατοπτρίζουν τις αξίες, τα πάθη και τον σκοπό τους.

Το κίνημα του Metaverse: Τα καθηλωτικά, τρισδιάστατα ψηφιακά οικοσυστήματα αρχίζουν να μεταμορφώνουν τις κοινωνικές συνδέσεις. Οι παγκόσμιες πωλήσεις ακουστικών AR/VR αυξήθηκαν κατά 56% από το 2017 έως το 2021, φτάνοντας τα 2,6 δισεκατομμύρια δολάρια πέρυσι.

Αναζήτηση μεταχειρισμένων αγορών: Οι αγορές μεταχειρισμένων αγορών και οι ομότιμες αγορές “ανθίζουν”, καθώς οι καταναλωτές αναζητούν μοναδικά, οικονομικά και βιώσιμα είδη.

Έμφαση στις πράσινες γειτονιές: Οι καταναλωτές μετακινούνται σε ασφαλέστερες, καθαρότερες και πιο πράσινες γειτονιές.

Αγάπη προς τον εαυτό τους: Η αυθεντικότητα, η αποδοχή και η συμπερίληψη βρίσκονται στην πρώτη γραμμή των επιλογών του τρόπου ζωής και των συνηθειών δαπανών, καθώς οι καταναλωτές αγκαλιάζουν τον πιο αληθινό εαυτό τους.

Το παράδοξο της κοινωνικοποίησης: Τα κυμαινόμενα επίπεδα άνεσης δημιουργούν μια αντικρουόμενη επιστροφή στη ζωή πριν από την πανδημία. Το 2021, το 76% των καταναλωτών σε παγκόσμιο επίπεδο έλαβαν προφυλάξεις για την υγεία και την ασφάλεια όταν έφευγαν από το σπίτι.

“Οι επιχειρήσεις πρέπει να αλλάξουν παράλληλα με τις ταχέως εξελισσόμενες προτιμήσεις των καταναλωτών”», λέει η Alison Angus, επικεφαλής του τρόπου ζωής στη Euromonitor International. Και προσθέτει: “Η επιστροφή σε συνθήκες πριν από την πανδημία δεν θα έχει πιθανότατα τα ίδια αποτελέσματα για το μέλλον”.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *