Η Eurostar «ρίχνει στην αγορά» τον δικό της tour operator

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Στη λειτουργία του Eurostar Holidays, του δικού της tour operator, προχωράει η Eurostar, προκειμένου οι πελάτες της να μπορούν να κάνουν κράτηση για ταξιδιωτικά πακέτα, που συνδυάζουν εισιτήρια τρένων και διαμονή σε ξενοδοχεία.

Έχοντας, ήδη, μεγάλη «συλλογή» ξενοδοχείων στο Παρίσι, τη Eurodisney, τη Μπριζ, το Άμστερνταμ, τη Λιλ και το Λονδίνο, η Eurostar δρομολογεί  ειδικές τιμές και παροχές για τους πελάτες της, ενώ οι υποστηρικτικές λειτουργίες θα παρέχονται από την Jac Travel.

Μακροπρόθεσμα, η Eurostar, σχεδιάζει να προσφέρει τη δυνατότητα στους πελάτες της να εμπλουτίσουν το ταξίδι τους με διάφορες δραστηριότητες, όπως παρακολούθηση κάποιας θεατρικής παράστασης.

«Κατασκευάσαμε τη νέα πλατφόρμα ώστε να δημιουργήσουμε μια πιο στενή σχέση με τους πελάτες μας, πέρα από την παροχή εισιτηρίων, δίνοντας, παράλληλα, ζωή στους προορισμούς μέσω πολλών επιλογών, που μπορούν να επιλέξουν για να ικανοποιήσουν τις ατομικές τους ανάγκες και να δημιουργήσουν το ιδανικό ταξίδι», δήλωσε ο Roberto Abbondio, διευθύνων σύμβουλος της νέας ψηφιακής επιχείρησης της Eurostar. Για να προσθέσει: «Το πρώτο βήμα αφορά την παροχή ποιοτικών καταλυμάτων και στη συνέχεια σχεδιάζουμε να δημιουργήσουμε στενές επαφές με ό,τι καλύτερο μπορούν να προσφέρουν οι διάφοροι προορισμοί στους ταξιδιώτες-πελάτες μας, από κορυφαία αξιοθέατα μέχρι τις πιο περιζήτητες δραστηριότητες».

 

ΠΗΓΗ

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *