Τα παραδοσιακά πακέτα διακοπών «δεν έχουν πεθάνει» τόνισε ο επικεφαλής της TUI Βρετανίας, παρουσιάζοντας τον «τρίτο τρόπο» του ταξιδιού στο πάρτι λανσαρίσματος του rebrand της TUI, στην διάρκεια του οποίου παρουσιάστηκε η καρέκλα Destination U, η οποία “μαντεύει” το ιδανικό πακέτο διακοπών που επιθυμεί ο πελάτης.
Ο Nick Longman, διευθύνων σύμβουλος της TUI Βρετανίας και Ιρλανδίας, περιέγραψε τον τρόπο με τον οποίο η εταιρεία θέλησε να δημιουργήσει έναν «τρίτο τρόπο» ταξιδιού, ο οποίος τοποθετείται ανάμεσα στα παραδοσιακά οργανωμένα πακέτα διακοπών και τα ανεξάρτητα ταξίδια.
Ανέφερε ότι αυτό θα δώσει στους πελάτες μια πιο εξατομικευμένη εμπειρία απ’ ότι τα πλήρως οργανωμένα ταξίδια και παράλληλα περισσότερη άνεση και ασφάλεια απ’ ότι η αποκλειστικά προσωπική οργάνωση.
Μιλώντας στο Travel Weekly στο πάρτι λανσαρίσματος του rebrand της TUI και ερωτώμενος αν σκέφτηκε ότι η εισαγωγή του «τρίτου τρόπου» ταξιδιού σήμαινε ότι τα παραδοσιακά οργανωμένα πακέτα διακοπών έχουν πεθάνει, απάντησε: «Δεν το νομίζω. Οι διακοπές είναι κάτι συναισθηματικό. Δίνουν έμπνευση στους ανθρώπους και δημιουργούν μια εμπειρία διασκέδασης. Μπορεί να είναι πολύ περίπλοκο να ταξιδεύεις μόνος. Υπάρχουν χιλιάδες επιλογές και ίσως να μην ξέρετε τι να κάνετε. Αλλά το παραδοσιακό πακέτο μπορεί να είναι πολύ πειθαρχημένο. Στοχεύουμε κάπου στη μέση. Εξακολουθώ να πιστεύω ότι υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που συνεχίζουν να προτιμούν τις παραδοσιακές οργανωμένες διακοπές. Ο «τρίτος τρόπος» είναι μια εξέλιξη των πακέτων διακοπών, ακόμα κι αν μπορεί να ακούγεται σαν μια μπάντα του X Factor.»
Ο Longman δήλωσε ότι η αντίληψη ότι τα ταξιδιωτικά πρακτορεία είναι γεμάτα “με παλιά στοιχεία” λόγω της αύξησης των online πωλήσεων μεταξύ των νέων – το 60% των αγορών της TUI Βρετανίας γίνεται online – είναι αβάσιμη. Πηγαίνετε σε ένα κατάστημα λιανικής πώλησης και θα δείτε ένα ευρύ φάσμα ανθρώπων».
Το rebrand τηςThomson σε TUI, υποστήριξε, θα βοηθήσει τους πελάτες να διώξουν την ιδέα ότι οι οργανωμένες διακοπές είναι το μοναδικό προϊόν της επιχείρησης. «Με το νέο, σύγχρονο brand οι άνθρωποι που πιστεύουν ότι η εταιρεία ασχολείται μόνο με πακέτα διακοπών, θα το ξανασκεφτούν», κατέληξε.