tui

H TUI Αγγλίας, ξεκαθαρίζει τη στάση της σχετικά με τις αποζημιώσεις

ΔΙΕΘΝΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Με δήλωση της στο έγκριτο βρετανικό μέσο Travel Weekly, η TUI Αγγλίας ξεκαθαρίζει της στάση της σχετικά με το ζήτημα της παροχής των χρηματικών αποζημιώσεων προς τους πελάτες της.

Ο κορυφαίος Tour Operator αναφέρει ότι θα καταβληθούν χρηματικές αποζημιώσεις προς τους πελάτες, των οποίων οι διακοπές δεν πραγματοποιήθηκαν λόγω των ταξιδιωτικών περιορισμών που έχουν επιβληθεί εξαιτίας της έξαρσης του Κορωνοϊού. Ωστόσο, παραδέχεται ότι υπάρχουν καθυστερήσεις στη διαδικασία.

Η δήλωση αυτή έρχεται ως απάντηση στα χθεσινά πυρά της εταιρίας ερευνών καταναλωτών Which?, η οποία κατηγόρησε την TUI για ασάφεια σχετικά με τα δικαιώματα των πελατών της, όταν ο tour operator ανακοίνωσε την περαιτέρω αναστολή των πακέτων διακοπών και των κρουαζιέρων της έως τα τέλη Μαΐου.

Πιο συγκεκριμένα, η TUI αναφέρει:

“Επικοινωνούμε με όλους τους πελάτες μας για να τους βοηθήσουμε να αλλάξουν την ακυρωμένη κράτησή τους σε νέα ημερομηνία. Εάν δεν μπορούν να αλλάξουν την κράτησή τους, τότε θα εξετάσουμε και άλλες λύσεις.

Μία εξ αυτών είναι η ακύρωση των διακοπών και η καταβολή χρηματικής αποζημίωσης, αν και προβλέπεται να υπάρξει καθυστέρηση στη διαδικασία λόγω του μεγάλου όγκου τουριστών που έχουν επηρεαστεί από την κατάσταση σε συνδυασμό με το μειωμένο προσωπικό στα καταστήματα και τα κέντρα εξυπηρέτησης.

Κατανοούμε, ότι η εξέλιξη αυτή θα προκαλέσει δυσφορία στους πελάτες μας και θέλουμε να σας διαβεβαιώσουμε, ότι οι επικεφαλής των γραφείων μας εργάζονται εν τάχει για να βρουν λύσεις”.

ΠΗΓΗ

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *