Διαφέρουν από αγορά σε αγορά οι επιδόσεις των αεροπορικών εταιριών, με τους αερομεταφορείς στη Βόρεια Αμερική να παρουσιάζουν την ισχυρότερη οικονομική απόδοση, σύμφωνα με την οποία τα καθαρά έσοδα ανά επιβάτη διαμορφώνονται σε 16,32 δολάρια, ενώ την ίδια στιγμή στην Ευρώπη τα καθαρά έσοδα ανά επιβάτη ανέρχονται σε μόλις 6,94 δολάρια, αρνητική συνέπεια της έξαρσης της τρομοκρατίας.
Με βάση στοιχεία της ΙΑΤΑ, οι αερομεταφορείς στη Βόρεια Αμερική εμφανίζουν ισχυρή απόδοση, που αποτυπώνεται στα καθαρά τους έσοδα, τα οποία μετά τη φορολογία θα είναι τα υψηλότερα, στα 15,4 δισ. δολάρια φέτος. Αυτό αντιπροσωπεύει καθαρά έσοδα 16,32 δολαρίων ανά επιβάτη, που αποτελεί σημαντική βελτίωση σχετικά με πριν 4 χρόνια.
Από την άλλη, οι συντελεστές φορτίου στην Ευρώπη είναι οι υψηλότεροι, λόγω των χαμηλών αποδόσεων, συνέπεια του ανταγωνιστικού, ανοιχτού αεροπορικού χώρου και των υψηλών κανονιστικών δαπανών. Η ανάπτυξη στην περιοχή υπέστη καθίζηση το 2016, εξαιτίας των τρομοκρατικών επιθέσεων, όμως φέτος σημειώνεται ανάκαμψη. Τα καθαρά έσοδα προβλέπεται να μειωθούν φέτος στα 7,4 δισ. δολάρια, αντιπροσωπεύοντας 6,94 δολάρια ανά επιβάτη και κέρδος 3,7%.
Οι αεροπορικές εταιρίες στην Ασία-Ειρηνικό έχουν πολύ διαφορετικές επιδόσεις. Το μέσο κέρδος ανά επιβάτη φέτος εκτιμάται σε 4,96 δολάρια, καθώς το υψηλότερο κόστος καυσίμων αντισταθμίζεται εν μέρει από τις βελτιωμένες αγορές φορτίου, ιδιαίτερα σημαντικές σε αυτήν την παραγωγική περιοχή, συμβάλλοντας στον περιορισμό της μείωσης των καθαρών κερδών στο 3,4% και των καθαρών εσόδων στα 7,4 δισεκατομμύρια δολάρια.
Στη Μέση Ανατολή οι αερομεταφορείς εμφανίζουν έναν από τους χαμηλότερους συντελεστές φορτίου. Οι μέσες αποδόσεις είναι χαμηλές, αλλά τα κόστη είναι ακόμη χαμηλότερα, εν μέρει λόγω της αύξησης της παραγωγικής ικανότητας, αν και αυτό προβλέπεται να επιβραδυνθεί στο 6,9% φέτος. Τα κέρδη μετά τη φορολογία αναμένεται να μειωθούν στα 0,4 δισ. δολάρια το 2017, αντιπροσωπεύοντας έσοδα 1,78 δολάρια ανά επιβάτη και ένα καθαρό κέρδος 0,6%.
Οι αερογραμμές της Λατινικής Αμερικής έχουν αντιμετωπίσει ένα σκληρό περιβάλλον, με αδύναμες εγχώριες αγορές και νομίσματα, αλλά όλο αυτό το περιβάλλον αρχίζει να διαφοροποιείται και αναμένεται κάποια ανάκαμψη το 2017. Ένα καθαρό κέρδος 0,8 δισεκατομμυρίων δολαρίων προβλέπεται για το επόμενο έτος, μετά από απώλειες 1,6 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2015 και κέρδη 0,6 δισεκατομμυρίων δολαρίων πέρυσι.
Η Αφρική είναι η ασθενέστερη περιοχή, όπως και τα τελευταία 3 χρόνια. Οι απώλειες ανακύπτουν ξανά εξαιτίας των περιφερειακών συγκρούσεων και του αντίκτυπου των χαμηλών τιμών των βασικών εμπορευμάτων. Οι συντελεστές φορτίου είναι σχετικά χαμηλοί, καθώς οι αποδόσεις είναι λίγο υψηλότερες από τον μέσο όρο και τα κόστη είναι χαμηλότερα. Ωστόσο, λίγες αεροπορικές εταιρίες στην περιοχή είναι σε θέση να επιτύχουν επαρκείς συντελεστές φορτίου, οι οποίοι υπολογίζουν κατά μέσο όρο το χαμηλότερο σε παγκόσμιο επίπεδο, στο 52,9% για το 2017. Η αγορά δείχνει σημάδια βελτίωσης, τα οποία, ωστόσο, εμφανίζουν βραδείς ρυθμούς.