Ikaros Beach και Barut Lara οι hot επιλογές για τους Γερμανούς

Ikaros Beach και Barut Lara οι hot επιλογές για τους Γερμανούς

145
0

Το Barut Lara Resort & Spa είναι ο μεγάλος νικητής στην τελευταία αξιολόγηση του γερμανικού fvw, στην κατάταξη για τα πιο δημοφιλή ξενοδοχεία στην Τουρκία, την Ισπανία και την Ελλάδα, για τους Γερμανούς τουρίστες.

Το ξενοδοχείο που βρίσκεται στο Lara, κοντά στην Αττάλεια, «αναρριχήθηκε» στη δεύτερη θέση στο τοπ 10 της Τουρκίας, πίσω από το Aydinbey Kings Palace και μπροστά από το Primasol Hane Family, όπως φάνηκε στην αξιολόγηση από 30 Νοεμβρίου – 13 Δεκ. Οι οικογένειες έδειξαν μεγαλύτερο ενδιαφέρον για το Aydinbey, το Primasol και το the Trendy Aspendos Beach, ενώ το Barut Lara, το Aydinbey και το Commodore Elite Suites ήταν τα τρία φαβορί στις προτιμήσεις των ζευγαριών.

Στην Ελλάδα, υπήρχαν λίγες μόνο αλλαγές. Την κορυφαία θέση στη γενική κατάταξη κατέλαβε το Ikaros Beach Luxury Resort & Spa, μπροστά από το Apollonia Beach Resort και το Lyttos Beach. Στην οικογενειακή βαθμολογία, το Lyttos Beach, το Apollonia και το Lindos Princesss Beach, ήταν στη πρώτη τριάδα. Οι προτιμήσεις των ζευγαριών στράφηκαν και πάλι στο Ikaros Beach, στο Kernos Beach και στο Agapi Beach.
Η κύρια αλλαγή στην Ισπανική κατάταξη προέρχεται από το FTI’s Labranda Bahia de Lobos, το οποίο ανέβηκε τέσσερις θέσεις και κατέλαβε την έκτη θέση. Στο τελικό τοπ 3 ήταν το Lopesan Costa Meloneras, το Iberostar Playa Gaviotas και το Iberostar Fuerteventura Palace. Οι οικογένειες πάλι προτίμησαν το Sotavento Beach Club, το Iberostar Club Cala Barca και το Viva Cala Mesquida, ενώ η Lopesan Costa Meloneras, το Iberostar Playa Gaviotas και το Iberostar Fuerteventura Palace παρέμειναν τα τρία φαβορί για τα ζευγάρια.

Η Hotelometer του fvw είναι μια δεκαπενθήμερη κατάταξη για τα πιο δημοφιλή τουριστικά ξενοδοχεία στην Ισπανία, την Τουρκία και την Ελλάδα, που βασίζεται σε όλα τα στοιχεία του Traveltainment, το σύστημα κρατήσεων που χρησιμοποιούν οι Γερμανοί ταξιδιωτικοί πράκτορες και τα online συστήματα κρατήσεων. Τα δεδομένα, που παρέχονται από την εταιρεία πληροφορικής TrevoTrend και υποδιαιρούνται σε διάφορες κατηγορίες (οικογένειες, ζευγάρια, εργένηδες και βαθμολογίες πελατών), αντανακλούν τις τάσεις της ζήτησης, αλλά δεν δείχνουν τις πραγματικές κρατήσεις.

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ