Photo by AfroRomanzo on Pexels

Ισχυρή προβλέπεται η ζήτηση για ταξίδια στη βρετανική αγορά το 2024 | Αυξημένες οι ταξιδιωτικές δαπάνες για την πλειοψηφία των Βρετανών

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Η ζήτηση για εξερχόμενα ταξίδια προβλέπεται να παραμείνει ισχυρή στο Ην. Βασίλειο, το 2024, παρά την “κάποια επιφυλακτικότητα”, με τη συντριπτική πλειοψηφία των ταξιδιωτών να προγραμματίζουν αυξημένες ταξιδιωτικές δαπάνες, σε… απάντηση των “αντίθετων ανέμων”, σύμφωνα με τους αναλυτές της PwC. 

Μιλώντας στο ταξιδιωτικό συνέδριο της ΑΒΤΑ για το 2023, που πραγματοποιείται στο Μπόντρουμ της Τουρκίας, η συνεργάτης στρατηγικής της PwC, Eleanor Scott, δήλωσε ότι ο τομέας έχει λόγο να είναι αισιόδοξος, καθώς οι οικονομικές πιέσεις των καταναλωτών χαλαρώνουν και οι έρευνες δείχνουν ότι οι διακοπές παραμένουν προτεραιότητα για τους Βρετανούς.

Η ίδια αποκάλυψε τα ευρήματα της τελευταίας έρευνας της PwC για το καταναλωτικό κλίμα στο Ηνωμένο Βασίλειο, σύμφωνα με τα οποία, περίπου το 70% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι σχεδιάζουν να δαπανήσουν τα ίδια ή περισσότερα χρήματα για διακοπές το επόμενο έτος, σε σχέση με φέτος, αλλά 15% δεν είναι ακόμη σίγουρο, το οποίο είναι “αρκετά υψηλό ποσοστό και περισσότερο από ό,τι σε αυτό το σημείο πέρυσι”, όπως είπε η κα. Scott.

Εκείνοι που αναμένουν να ξοδέψουν λιγότερα χρήματα για ταξίδια το 2024 δήλωσαν ότι αυτό θα επιτευχθεί, είτε κάνοντας λιγότερες διακοπές (23%), είτε μένοντας στο Ηνωμένο Βασίλειο αντί να ταξιδέψουν στο εξωτερικό (21%), είτε επιλέγοντας για τη διαμονή τους φθηνότερα καταλύματα (18%), είτε πραγματοποιώντας μικρότερης διάρκειας διακοπές (16%).

Μια δημοσκόπηση μεταξύ των συνέδρων, που διεξήχθη κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, η οποία έλαβε 97 ψήφους, αποκάλυψε ότι το 61% αναμένει ότι τα έσοδά του θα είναι “κάπως υψηλότερα” το 2024 σε σχέση με το 2023, ενώ το 17% ότι θα είναι σημαντικά υψηλότερα.

Εν τω μεταξύ, το 19% των ερωτηθέντων πιστεύουν ότι τα έσοδά τους θα είναι περίπου τα ίδια και το 3% ότι θα είναι κάπως χαμηλότερα.

Ωστόσο, η κα. Scott προειδοποίησε ότι το 2024 η ταξιδιωτική βιομηχανία θα πρέπει να είναι επιφυλακτική ως προς τους πελάτες, που συνυπολογίζουν την αύξηση του κόστους των διακοπών και την άμβλυνση της μεταπανδημικής ανερχόμενης ζήτησης, που παρατηρήθηκε καθ’ όλη τη διάρκεια του 2023.

“Κοιτάζοντας προς το 2024, η ζήτηση είναι δεδομένη, οι άνθρωποι επιθυμούν να ταξιδεύουν και τα ταξίδια εξακολουθούν να αποτελούν προτεραιότητα για τους ανθρώπους, οπότε υπάρχουν πολλά θετικά στοιχεία”, δήλωσε.

“Αλλά υπάρχει ένα στοιχείο επιφυλακτικότητας [μεταξύ των καταναλωτών], το οποίο μπορεί να σημαίνει ότι κάποιοι άνθρωποι πρέπει να περιμένουν να δουν τι μπορούν να αντέξουν οικονομικά, γεγονός που μπορεί να επηρεάσει το είδος των διακοπών που θα κλείσουν. Οι αυξημένες δαπάνες για καθημερινά προϊόντα και η αύξηση του πληθωρισμού λαμβάνονται υπόψη από τους καταναλωτές όταν εξετάζουν τις προοπτικές τους για τις δαπάνες”, σημείωσε η επικεφαλής της PwC. Και πρόσθεσε: “Όταν ρωτάμε τους ανθρώπους τι περιμένουν να κάνουν το επόμενο έτος, διαμορφώνεται μια αρκετά θετική εικόνα: το 70% των ανθρώπων αναμένεται να ξοδέψει τα ίδια ή περισσότερα χρήματα για διακοπές το επόμενο έτος, κάτι που είναι αρκετά σημαντικό”.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *