Photo by Andrea Piacquadio on Pexels

Η κερδοφορία των αμερικανικών ξενοδοχείων αντανακλά την αύξηση της εταιρικής ζήτησης

ΜΕΛΕΤΕΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

Η πρόσφατη αύξηση του εργατικού κόστους των ξενοδοχείων των ΗΠΑ αντανακλά την ομαλοποίηση του επιχειρηματικού μείγματος και τη σημαντική αύξηση της ζήτησης από γκρουπ, σύμφωνα με τα ετήσια στοιχεία του Σεπτεμβρίου της CoStar.

Σύμφωνα με τα στοιχεία αυτά (% μεταβολή από Σεπτέμβριο 2022):

– Το μικτό λειτουργικό κέρδος ανά διαθέσιμο δωμάτιο – GOPPAR διαμορφώθηκε σε 75,74 δολάρια (+6,2%).
– Τα συνολικά έσοδα ανά διαθέσιμο δωμάτιο – TRevPAR ανήλθαν σε 208,34 δολάρια  (+8,6%)
– Τα κέρδη προ τόκων, φόρων εισοδήματος και αποσβέσεων – EBITDA PAR διαμορφώθηκαν σε 52,95 δολάρια (+5,1%)
– Το συνολικό κόστος εργασίας ανά διαθέσιμο δωμάτιο – LPAR “εκτοξεύτηκε” σε 69,36 δολάρια (+13,1%)

“Το κόστος εργασίας του Σεπτεμβρίου ήταν υψηλότερο από τους καλοκαιρινούς μήνες, παρόλο που η συνολική ζήτηση ήταν χαμηλότερη. Αυτό συνάδει με το γεγονός ότι τα ταξίδια αναψυχής υποχωρούν και τα εταιρικά ταξίδια βρίσκονται στην κορύφωση”, δήλωσε η Raquel Ortiz, διευθύντρια οικονομικών επιδόσεων της STR.

“Οι μετρήσεις των εσόδων κυμαίνονταν από μήνα σε μήνα, αλλά η αύξηση του κόστους εργασίας παρέμεινε σταθερή”, δήλωσε η κα.. Ortiz. “Σε βάση ανά κατειλημμένο δωμάτιο, το κόστος εργασίας F&B αυξήθηκε κατά 9,8% από έτος σε έτος, το οποίο ήταν το μεγαλύτερο από κάθε άλλο τμήμα. Αυτή η σχεδόν διψήφια αύξηση υποστηρίζει τη βελτίωση των δραστηριοτήτων των γκρουπ που έχουμε αναφέρει στις μετρήσεις της πρώτης γραμμής και ευθυγραμμίζεται με τα εβδομαδιαία γκρουπ που ανεβάζουν την κατώτατη γραμμή. Τα έσοδα από τροφοδοσία και δεξιώσεις σημείωσαν άλμα 20% σε ετήσια βάση, ένα άλλο μέτρο της επιστροφής της εταιρικής και ομαδικής ζήτησης”, πρόσθεσε.

Τα επίπεδα κέρδους στις μεγάλες αγορές αποτελούν περαιτέρω απόδειξη της ανόδου των επαγγελματικών ταξιδιών και των γκρουπ. Συνολικά, 13 από τις 25 κορυφαίες αγορές σημείωσαν διψήφια αύξηση του μικτού λειτουργικού κέρδους ανά διαθέσιμο δωμάτιο μέχρι τον Σεπτέμβριο, με επικεφαλής τη Νέα Υόρκη και το Οάχου.

“Περίπου το 60% της αύξησης των εσόδων της ξενοδοχειακής βιομηχανίας τις τελευταίες έξι εβδομάδες προέρχεται από τις εργάσιμες ημέρες, με τις μεγάλες αγορές να πρωτοστατούν”, δήλωσε η κα. Ortiz. Για να προσθέσει: “Επιπλέον, η ζήτηση από γκρουπ στις ΗΠΑ αυξήθηκε κατά μέσο όρο κατά 3,1% σε ετήσια βάση από την Ημέρα της Εργασίας”.

 

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *