Η Kuoni παρουσιάζει νέο οικολογικό σήμα για ξενοδοχεία

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

Mια νέα ετικέτα αειφορίας παρουσιάζει η Kuoni, που θα εμφανίζεται μαζί με τα ξενοδοχεία της στο διαδίκτυο και στα φυλλάδια, καθώς στοχεύει στην αύξηση των οικολογικά πιστοποιημένων ξενοδοχείων.

Το λογότυπο Engage – People and Planet θα χρησιμοποιείται από τις αρχές του επόμενου έτους ως η συνολική “πράσινη ετικέτα”, που θα συνοδεύει όλα τα καταλύματα τα οποία είναι διαπιστευμένα από το Παγκόσμιο Συμβούλιο Αειφόρου Τουρισμού (GSTC), το οποίο θεωρείται το παγκόσμιο πρότυπο για τη βιωσιμότητα.

Περίπου το 25% του χαρτοφυλακίου ακινήτων του τουριστικού πράκτορα είναι επί του παρόντος πιστοποιημένο σύμφωνα με το GSTC, αλλά η Kuoni ελπίζει να αυξήσει το ποσοστό αυτό στο 35% μέχρι το τέλος Απριλίου του 2024.

Ο τουριστικός πράκτορας δήλωσε ότι ελπίζει πως το νέο σήμα Engage θα διευκολύνει τους πράκτορες και τους καταναλωτές να εντοπίζουν τα βιώσιμα καταλύματα στο χαρτοφυλάκιό του.

Θα υποδεικνύει ποια ξενοδοχεία έχουν ελεγχθεί από ανεξάρτητο φορέα πιστοποίησης ευθυγραμμισμένο με το GSTC και θα περιλαμβάνονται πληροφορίες που θα επεξηγούν το γεγονός αυτό.

Η Claire Ross, διευθύντρια βιωσιμότητας της μητρικής εταιρίας Der Touristik της Kuoni, δήλωσε ότι υπάρχουν περίπου 30 έως 40 αναγνωρισμένα σήματα GSTC, που χρησιμοποιούνται σε διάφορους προορισμούς, με το Travelife να είναι ένα σήμα που χρησιμοποιείται συχνότερα στην Ευρώπη.

“Διαφορετικοί προορισμοί έχουν διαφορετικές ετικέτες. Υπάρχει τεράστιος αριθμός ετικετών και σύγχυση μεταξύ των συστημάτων. Αντί να ζητάμε από τους πελάτες να εξοικειωθούν με όλες τις διαφορετικές ετικέτες, χρησιμοποιούμε μία [ετικέτα]. Την καθιστούμε σαφή και εξηγούμε τι είναι”, είπε η κα. Ross.

Αυτό με τη σειρά του, σημείωσε, θα διευκολύνει τους πελάτες “να κάνουν την επιλογή” του ξενοδοχείου στο οποίο θα μείνουν και θα βοηθήσει το εμπόριο στη διαδικασία πώλησης.

Και πρόσθεσε: “Για τους ταξιδιωτικούς πράκτορες είναι περίπλοκο, οπότε ένα από τα πράγματα που κάνουμε είναι να μιλάμε για την πιστοποίηση και για το τι υπάρχει πίσω από αυτήν, ώστε να τους δώσουμε τα “εργαλεία” για να την εξηγήσουν. Προσπαθούμε να μιλήσουμε στους πράκτορες για την αξία που αυτό προσθέτει στον καταναλωτή, για παράδειγμα, μπορεί να έχουν τοπικά παραγόμενα τρόφιμα στο ξενοδοχείο τους ή να είναι απαλλαγμένο από πλαστικά. Αυτό αποτελεί ουσιαστική προτεραιότητα για την εμπορική μας ομάδα”.

Σύμφωνα με την ίδια, η εν λόγω κίνηση αφορά τη “διαφάνεια” και όχι το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *