Κυκλοφόρησε το τεύχος Οκτωβρίου του ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ | Με πλήθος θεμάτων και συνεντεύξεις θα συμμετάσχει στην Philoxenia

ΤΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ ΜΑΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Με αποκλειστικές συνεντεύξεις του δρ. Κυριάκου Ποζρικίδη και του Θανάση Παναγούλια, ξενοδοχείο του μήνα το ιστορικό Herodion Hotel και πλήθος θεμάτων, κυκλοφόρησε το τεύχος Οκτωβρίου του ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ, το οποίο θα το βρείτε και στην εφετινή Philoxenia.

Με τις συνεντεύξεις του Δρ. Κυριάκου Ποζρικίδη και του Θανάση Παναγούλια , που περιγράφουν με μοναδικό τρόπο την ανάπλαση του Διεθνούς Εκθεσιακού Κέντρου της Θεσσαλονίκης αλλά και τα μεγέθη όπως και τις προσδοκίες της εφετινής XENIA 2024 και ξενοδοχείο του μήνα το Herodion Hotel, με ελληνικά, success stories, έγκυρα ρεπορτάζ και όλα τα τελευταία νέα για τον ελληνικό, αλλά και τον διεθνή Τουρισμό και με πληθώρα μόνιμων στηλών, κυκλοφόρησε το τεύχος Οκτωβρίου 2024 του περιοδικού «ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ», το μοναδικό μηνιαίο περιοδικό του χώρου, ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ της χώρας, αλλά και αποστέλλεται ηλεκτρονικά σε περισσότερους από 20.000 παραλήπτες.

Στο τεύχος Οκτωβρίου 2024, εύστοχος και περιγραφικός, ο διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΘ-HELEXPO αναφέρεται ενδελεχώς στις αντιδράσεις όσον αφορά την ανάπλαση του Διεθνούς Εκθεσιακού Κέντρου Θεσσαλονίκης, αλλά και στις συμμετοχές που θα μεγαλώσουν την αξία της έκθεσης. Παράλληλα, συμπληρώνει τις επιπτώσεις και τα αποτελέσματα που θα φέρει η ανάπλαση στην πόλη της Θεσσαλονίκης.

Αναλυτικός και ενθουσιασμένος ο Θανάσης Παναγούλιας, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της FORUM AE μιλάει σε αποκλειστική συνέντευξή στο ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ για την πληθώρα ανθρώπων του τουρισμού που ξεπερνούν τα 30.000 άτομα, οι οποίοι θα συμμετάσχουν στην φετινή XENIA.  Τονίζει δε ότι η έκθεση αυτή αποτελεί κομβική εμπορική συνάντηση των ειδικών του τουρισμού και οι εκδηλώσεις που θα πραγματοποιηθούν στην έκθεση, αποτελούν πηγή ενημέρωσης των τάσεων και των εξελίξεων όσον αφορά στον κλάδο του hospitality.

Την αυθεντική ελληνική φιλοξενία υπηρετεί το Herodion Hotel, που παρουσιάζεται στην στήλη “Ξενοδοχείο του μήνα”. Χτισμένο δίπλα στον ιερό βράχο της Ακρόπολης, συνδυάζει τη διαχρονική κομψότητα με το σύγχρονο σχεδιασμό στα 90 κομψά δωμάτια και σουίτες τα οποία φιλοξενούν τους ταξιδιώτες πάνω από 48 χρόνια. Στον πέμπτο όροφο του ξενοδοχείου υπάρχει ένας χώρος υψηλής αισθητικής που προσφέρει ανώτερη γαστρονομία και ιδιαίτερες ετικέτες κρασιών για τους επισκέπτες που λατρεύουν το φαγητό. Το Herodion Hotel ανήκει στον όμιλο H&P Hospitality στον οποίο επίσης ανήκουν το Acropolis View Residence και το Herodion Family Apartment. Δύο ξενοδοχεία, δύο ξεχωριστές κατοικίες που προκαλούν ιδιαίτερα συναισθήματα.

Σημείο αναφοράς στην πλούσια θεματογραφία του τεύχους, αποτελούν το ρεπορτάζ  του ετήσιου συνεδρίου της Hotel Experience στο οποίο συμμετείχαν ηγέτες από το χώρο της Αρχιτεκτονικής, της Φιλοξενίας και των επιχειρηματιών του τουρισμού, όπως και η απόφαση για αναδιοργάνωση της δομής της TUI, ώστε να υπάρξει περαιτέρω ανάπτυξη στις τουριστικές αγορές της Δυτικής Ευρώπης, στις αεροπορικές εταιρείες αλλά και στα Hotels & Resorts και τα Cruises.

Το τεύχος έρχονται να συμπληρώσουν έρευνες όσον αφορά στις ξενοδοχειακές τιμές για το 2025 σχετικά με τη συγκρατημένη αύξηση των τιμών σε σχέση με άλλα χρόνια λόγω της χαλάρωσης της ζήτησης για ταξίδια, αλλά και της αύξησης του ανταγωνισμού με νέες ξενοδοχειακές κατασκευές. Παράλληλα, αναφέρονται οι 8 ταξιδιωτικές τάσεις για το 2025 σύμφωνα με την έκθεση Unpack 25″ της Expedia.

Την ύλη του περιοδικού, συμπληρώνουν, όπως πάντα οι καθιερωμένες, επιτυχημένες, μόνιμες στήλες του, με νέα από την ελληνική, αλλά και τη διεθνή τουριστική επικαιρότητα.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *