Photo by Stem List on Unsplash

Masterclass 30.3.2021: Το κυρίαρχο segment του Silver Tourism 65+ ως παράγοντας διαφοροποίησης των Ξενοδόχων

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Ένα πολύ σημαντικό και ενδιαφέρον masterclass, με θέμα “Το κυρίαρχο segment του Silver Tourism 65+ ως παράγοντας διαφοροποίησης των Ξενοδόχων στο ανταγωνιστικό περιβάλλον του Τουρισμού το 2021″, διοργανώνει στις 30 Mαρτίου 2021, 14:00 – 16:30, το ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ.

Το 2021 θα είναι ξεχωριστή χρονιά στον Τουρισμό σε καιρό πανδημίας.

Ο εμβολιασμός θα προωθήσει έντονα το ταξίδι των, κατά πλειοψηφία τουριστών 55+ συμπεριλαμβανομένων και των ευπαθών ομάδων 50+ και ηλικιωμένων 65+.

Δεδομένου του έντονου ανταγωνισμού το 2021, όπου οι προσδοκώμενες ροές όλων των ηλικιών, δεν θα ξεπεράσουν το 40% του 2019 και με μικρή αυξητική τάση μόνο μετά τον Σεπτέμβριο 2021, που θα έχουν προχωρήσει οι εμβολιασμοί παγκόσμια και σε άλλα ηλικιακά τμήματα του πληθυσμού – ο Silver Tourism θα είναι αναμφισβήτητα, ο παράγοντας κλειδί για τη διαφοροποίηση προσφοράς των Ξενοδόχων και διαμόρφωσης προϊόντων για τη δημιουργία εισοδήματος, ειδικά από αυτές τις ομάδες. Και αν ταυτόχρονη ανοσία σε όλες τις εξαρτώμενες αγορές δεν επιτευχθεί ώστε να κάνει τον ιό ενδημικό, τότε το ίδιο σενάριο θα επαναληφθεί το πρώτο εξάμηνο του 2022.

Στο Masterclass θα αναλυθούν οι παράγοντες έλξης και προώθησης ταξιδιού το 2021, τα διαφορετικά segments των ηλικιών αυτών, τι τα διαφοροποιεί και τις ιδιαίτερες ανάγκες τους, που προμηνύουν αλλαγές στα Υγειονομικά Πρωτόκολλα ιδιαίτερα για τις ευπαθείς ομάδες.

Θα αναπτυχθούν παραδείγματα προϊόντων Ξενοδοχείων, ανάλυση προτύπων διαμονής και εστίασης των segment 55+, 65+, 75+ ανάλογα με το βαθμό γηριατρικής εξέλιξής τους κατά τον ορισμό Ευπαθών Ομάδων για κάθε μέρος των Υγειονομικών Πρωτοκόλλων: Οροφοκομία, Εστίαση, Μεταφορές, Υπηρεσίες των Ξενοδόχων, κ.λπ..

amathusΤέλος, θα αναλυθεί τι υπαγορεύει το κατάλληλο Silver Marketing προορισμών, Tour Operator και Ξενοδόχων το 2021 για την προσέλκυση των τμημάτων ευπαθών ομάδων, εν καιρώ πανδημίας.

Τι περιλαμβάνει

Ενότητα Α : Παράγοντες έλξης και ώθησης ταξιδιού το 2021

Α) Τα εμβόλια: ποιά εμβόλια αφορούν τις αγορές εισερχόμενων τουριστών ανά ηλικία και ανά χώρα προέλευσης – στόχος, των αγορών της Ελλάδας.

  • Τι σημαίνει η προφύλαξη από νόσηση – ποιά εμβόλια την εξασφαλίζουν και με τι ποσοστό αποτελεσματικότητας
    · τι σημαίνει προφύλαξη από συμπτωματική/ασυμπτωματική νόσηση ποια εμβόλια την εξασφαλίζουν και με τι ποσοστό αποτελεσματικότητας
    · τι σημαίνει προφύλαξη από σοβαρή νόσο COVID19, ποια εμβόλια την εξασφαλίζουν και με τι ποσοστό αποτελεσματικότητας
    · Spider Diagram αποτελεσματικότητας ανά πλειοψηφικό αποτέλεσμα πχ. τα εμβόλια προφυλάσσουν κυρίως από νόσηση, ή μετάδοση ή σοβαρή νόσο COVID19 και ανά αγορά στόχο της Ελλάδας
    · Τι σημαίνουν αυτά για τον ασφαλή Σχεδιασμό κρατήσεων των Tour Operator και των Ξενοδόχων.
    · Τα Πιστοποιητικά Εμβολιασμού και οι Αρμοδιότητες της ΕΕ στη διαμόρφωση τουριστικών ροών. Ποιά είναι η πραγματικότητα;

Β) Οι μεταλλάξεις και τα Νέα Πρωτόκολλα Υγειονομικής Προστασίας της Ξενοδοχίας και της Εστίασης για την αποφυγή μεταδοτικότητας και μολυσματικότητας του κορονοϊού

  • Η βρετανική μετάλλαξη, η αυξημένη θνητότητα και μεταδοτικότητα του. Ποια ΜΑΠ προστατεύουν και ποιά μέτρα στα Νέα Πρωτόκολλα Υγειονομικής Προστασίας της Ξενοδοχίας και της Εστίασης, θα αλλάξουν για την αποφυγή μεταδοτικότητας και μολυσματικότητας.
    · Το νοτιοαφρικανικό στέλεχος και η αυξημένη μεταδοτικότητά του και ιικού φορτίου. Το πρόβλημα του μοναδικού εμβολίου που τον αντιμετωπίζει με επιτυχία και η καθυστέρηση χορήγησής του. Τι σημαίνει αυτό για τα Νέα Πρωτόκολλα Υγειονομικής Προστασίας της Ξενοδοχίας και της Εστίασης
    · Η μετάλλαξη από τη Βραζιλία και τα χαρακτηριστικά της. Η επιτυχής αντιμετώπιση από το εμβόλιο της Pfizer. Ποια ΜΑΠ προστατεύουν και ποιά μέτρα στα Νέα Πρωτόκολλα Υγειονομικής Προστασίας της Ξενοδοχίας και της Εστίασης, θα αλλάξουν για την αποφυγή μεταδοτικότητας και μολυσματικότητας, του κοροναϊού.
unsplash photo
unsplash photo

Γ) Τα rapid test και η αποτελεσματικότητά τους στα σύνορα και στους προορισμούς, ως παράγοντας εφαρμογής των Νέων Πρωτόκολλων Υγειονομικής Προστασίας για την αποφυγή μεταδοτικότητας και μολυσματικότητας του κορονοϊού

  • Η trifecta Πιστοποιητικά Εμβολιασμού – Τεστ αντισωμάτων και Μοριακό Τεστ 72 ώρες πριν την είσοδο θα εξασφαλίσουν ενισχυμένη προστασία προορισμών, μαζί με τον εμβολιασμό των εργαζομένων τουρισμού και κατοίκων βασικών προορισμών. Χρονοδιάγραμμα και Σχεδιασμός Κρατήσεων ανά προορισμό – παραδείγματα από 10 κορυφαίους προορισμούς.

Δ) Τα Πρωτόκολλα Υγειονομικής Προστασίας της Ξενοδοχίας και της Εστίασης όπως προκύπτουν από τις εξελίξεις εμβολιασμού στις χώρες προέλευσης, προορισμών και των μεταλλάξεων. Ειδικευμένα πρωτόκολλα για τις Ευπαθείς Ομάδες κινδύνου για αυξημένο κίνδυνο σοβαρής νόσου COVID19.

  • Ορισμός Ευπαθών Ομάδων σύμφωνα με την Αριθμ. ΔΙΔΑΔ/Φ. 4/346/9011 ΚΥΑ, “Καθορισμός ομάδων αυξημένου κινδύνου για σοβαρή λοίμωξη COVID 19” • Συγκεκριμένες Οδηγίες για την κάθε ευπαθή ομάδα, για κάθε παροχή του ξενοδοχείου και της εστίασης, κατά τα ισχύοντα Πρωτόκολλα ειδικευμένα για τις ευπαθείς ομάδες.

Ενότητα Β : Ποιά θα είναι τα κυρίαρχα segment που θα ταξιδέψουν το διάστημα Μάιος – Σεπτέμβριος 2021 (65+/55+, high spenders με στόχο τη ποιότητα και την ασφάλεια) και πώς διαμορφώνεται η προσφορά και το μάρκετινγκ των ΤΟ και των Θερέτρων/Ξενοδοχείων απέναντί τους

Ανάλυση των segments από 55+ με υποκείμενα νοσήματα έως γηριατρικά segments 75+

  • Οι ευπαθείς ομάδες 55+ τα υποκείμενα νοσήματά τους και ανάγκες παροχής.
    · Οι κυρίαρχες ομάδες ταξιδιωτών 2021: οι τουρίστες 65+, εμβολιασμένοι κυρίως. Ποιά ΜΑΠ ισχύουν και ποιές ιδιαιτερότητες θα ενισχύσουν το USP του παρόχου απέναντι στους ταξιδιώτες του 2021 (συνέπειες της πανδημίας και πώς διαμορφώνεται η προσφορά)
    · Οι γηριατρικοί ταξιδιώτες 75+ και κίνητρα ταξιδιού: bucket-list tourism, Ευζωΐα και Ευεξία. Συνέπειες της καραντίνας στο βαθμό Ασθενικότητας από την συ-νοσηρότητα, επιβαρύνοντας την Γηριατρική Κατάσταση.

Προτεινόμενα Προϊόντα για τα segments αυτά και αρχές ανάπτυξης. Ποια είναι τα standards διαμονής και αρχών ανάπτυξης Silver τουρισμού. Παραδείγματα από ξενοδοχεία σε όλο το κόσμο.

  • Ο Γηριατρικός Τουρίστας δεν θεωρείται Ασθενής! Διαχειρίζεται μόνος του ή με τον συνοδό του, χρόνιες παθήσεις και βαθμό συ νοσηρότητας και ασθενικότητας. Πώς διαμορφώνεται η προσφορά του Ξενοδόχου από τη ζήτηση αυτών των τμημάτων πληθυσμού.
    · Τι είναι ο Γηριατρικός Τουρισμός πώς απαντά στις συνέπειες της πανδημίας και γιατί δεν σχετίζεται με τον Τουρισμό Υγείας.
    · Ποιες είναι οι διαφορές στα είδη τουρισμού, Silver, Γηριατρικού, Ιατρικού, Ιαματικού και τι μείγμα προϊόντων μπορεί να διαλέξει ο ξενοδόχος για τους ταξιδιώτες του 2021. Ποια η διαφορά μεταξύ τουρισμού Ευζωΐας και τουρισμού Ευεξίας
    · Προτεινόμενες προσαρμογές στην ξενοδοχειακή και δημοτική υποδομή για κάθε segment.Προσοχή: κάθε ηλικιακό φάσμα απαιτεί άλλες προσαρμογές υποδομών και υπηρεσιών. Παραδείγματα από ξενοδοχεία από όλο το κόσμο.
    · Ανάπτυξη Case Study Καταλυμάτων ανω των 100 δωματίων, Θέρετρα, All Inclusive σε όλους τους τομείς.Στη Διαμονή: οροφοκομία, κοινόχρηστοι χώροι, φωτισμός, πισίνες, δραστηριότητες, διακόσμηση. Πώς να βελτιστοποιήσετε τα καταλύματά σας χωρίς έξοδα και κοστοβόρες ανακαινήσεις.

Στην Εστίαση: διαμόρφωση μενού, εργοληπτικά χαρακτηριστικά εστιατορίων, φωτισμός – ανάλογα με τα υποκείμενα νοσήματα ευπαθών ομάδων.

Στις Μεταφορές: προσβασιμότητα.

Ενότητα Γ : Silver Marketing στην εποχή της πανδημίας και ο ρόλος των ΤΟ

Silver Marketing στην εποχή της πανδημίας. Πώς να προσελκύσετε τον τουρίστα 65+ από την αρχή της σεζόν 2021.

  • Διαφορές του Silver Marketing με το κλασικό τουριστικό μάρκετιγκ.
    · Ανάλυση των Αρχών Silver Marketing προσαρμοσμένο στις ανάγκες της πανδημίας 2021.
    · Silver Marketing και Τour Operators: τι θα πρέπει να προσέξουν οι ΤΟ στο μάρκετιγκ αυτών των τουριστών.
    · Ανάπτυξη Case Study Silver Marketing Καταλυμάτων άνω των 100 δωματίων, Θέρετρα, All Inclusive: ανάλυση αγορών για το 2021, μοντέλα ανάλυσης επιδημιολογικών τάσεων για το 2021 στις αγορές στόχους, κατεύθυνση πωλήσεων και προσομοίωση καμπάνιας Silver Marketing για το 2021, σε δύο Ξενοδοχεία σε προορισμούς της Ελλάδας, έναν ορεινό και έναν παραθαλάσσιο.

Διάρκεια Σεμιναρίου: 2 ώρες

Η εισηγήτρια Στέλλα Ι. Τσαρτσαρά, είναι ειδικός Αργυρού Τουρισμού 55+ και Τουρισμού Υγείας από το 1985 και τα τελευταία χρόνια ασχολείται ως Γηριατρική Γεροντολόγος, με τη Μακροχρόνια Μέριμνα Ευπαθών Ομάδων χρονίων νοσημάτων. Είναι σύμβουλος τοπικής και περιφερειακής ανάπτυξης, σε Σχέδια Μάρκετινγκ και Branding Τόπου και Γηριατρικό Τουρισμό για πολλά ξενοδοχεία και προορισμούς (Δήμους, Περιφέρειες) στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, σε έργα διεθνών δωρητών – ΕΕ, Παγκόσμια Τράπεζα, Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων κλπ.

Εργάστηκε ως ειδικός σύνταξης του Προγράμματος Συμπληρωματικής εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης (ELearning), για τις ευπαθείς ομάδες των Υγειονομικών Πρωτόκολλων του Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, με τίτλο “Υγιεινή & Πρόληψη Μετάδοσης Λοιμώξεων στον Ξενοδοχειακό Κλάδο – Οδηγίες Προστασίας έναντι της Νόσου Covid-19“ συμβεβλημένη από το Ευρωμεσογειακό Ινστιτούτο Ποιότητας & Ασφάλειας στις Υπηρεσίες Υγείας για αυτό, πριν βγουν τα πρωτόκολλα. Την δουλειά της αυτή την ενέκρινε ο ΕΟΔΥ.

Στους συμμετέχοντες θα δοθούν βεβαιώσεις παρακολούθησης.

Κόστος συμμετοχής

Εγγραφή 100,00 Ευρώ πλέον ΦΠΑ
Συμμετοχή επιπλέον ατόμων από την ίδια επιχείρηση ανά άτομο 50,00 Ευρώ πλέον ΦΠΑ

Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε με την γραμματεία (κα Μαριάννα Παναγιώτου), Τηλ: 210 2117676 ες. 12, Email: [email protected]

Για να δηλώσετε συμμετοχή, παρακαλώ συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα.

Φόρμα συμμετοχής στο Masterclass

 

 

Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *