Τη νέα της “ταυτότητα” αποκάλυψε η Jacobs Media, μητρική εταιρία της βρετανικής ιστοσελίδας Travel Weekly, καθώς γιορτάζει τη 15η επέτειό της.
Σύμφωνα με την κορυφαία μάρκα της αγοράς στον τομέα των πολυμέσων για τον κλάδο των ταξιδιών και της φιλοξενίας, “η νέα “ταυτότητα” σχεδιάστηκε για να αναδείξει την εταιρία και τους ανθρώπους της και να αντανακλά την ενέργεια, την καινοτομία και την εξατομικευμένη εξυπηρέτηση που προσφέρει στους αναγνώστες και τους συνεργάτες της σε όλο το διεθνές χαρτοφυλάκιο εκδηλώσεων, περιοδικών και ιστοσελίδων”.
Εκτός από το Travel Weekly, το χαρτοφυλάκιο της Jacobs Media περιλαμβάνει τα Aspire, Atas, Connecting Travel, Travolution, OTT, The Caterer και Connections, ενώ το χαρτοφυλάκιο των εκδηλώσεών της εκτείνεται σε πέντε ηπείρους.
Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας rebranding, μια νέα εμφάνιση και ένα νέο λογότυπο θα είναι διαθέσιμα σε όλο το χαρτοφυλάκιο, με το νέο εταιρικό μήνυμα “Όλα ξεκινούν με μια συζήτηση με την Jacobs”, το οποίο αντανακλά τη “δέσμευση της εταιρίας για συνεργασία και μια λαμπρή προοπτική για το μέλλον”.
Το όνομα της εταιρίας έχει επίσης αλλάξει από Jacobs Media Group σε Jacobs Media.
Μιλώντας για το rebranding της εταιρίας, ο πρόεδρος της Jacobs Media, Clive Jacobs, δήλωσε: “Αυτό το rebrand δεν αφορά απλώς την αισθητική, αλλά την επιβεβαίωση της δέσμευσής μας να παρέχουμε εξαιρετική αξία και καινοτόμες λύσεις στους πελάτες και τους συνεργάτες μας. Αντανακλά την αφοσίωσή μας να προχωρήσουμε μπροστά, τιμώντας παράλληλα την κληρονομιά μας, και ενισχύει τα θεμέλιά μας, καθώς συνεχίζουμε να ηγούμαστε σε έναν εξαιρετικά δυναμικό και ταχέως εξελισσόμενο κλάδο”.
“Είναι το αποκορύφωμα μιας λεπτομερούς διαδικασίας στην οποία συμμετείχε η παγκόσμια ομάδα μας και αντικατοπτρίζει μια επιχείρηση που συνεχίζει να αναπτύσσεται και να προσφέρει απαράμιλλες επιχειρηματικές ευκαιρίες σε όλο τον κόσμο”, πρόσθεσε ο κ. Jacobs.
Από την πλευρά του ο διευθυντής της εταιρίας, Dean Harvey, ο οποίος ηγήθηκε του έργου, δήλωσε: “Το νέο μας όνομα και η ανανεωμένη εμφάνισή μας αναδεικνύει το πνεύμα της ομάδας με μια φιλόξενη χρωματική παλέτα και ένα καθαρό, μοντέρνο λογότυπο. Το όραμα της μάρκας αποτυπώνει την ουσία της κουλτούρας μας -συνεργατική, καινοτόμα και πάντα με το βλέμμα στραμμένο προς τα εμπρός”.
Από την ίδρυσή της με την εξαγορά του Travel Weekly, το 2009, η Jacobs Media έχει αναπτυχθεί σε σημαντικό βαθμό οργανωτικά και μέσω εξαγορών, διαθέτοντας κεντρικά γραφεία στο Λονδίνο και το Ντουμπάι.
Το 2020, η εταιρία βραβεύθηκε με το Queen’s Award for Enterprise, σε αναγνώριση της διεθνούς ανάπτυξής της.