Νέα τηλεοπτική διαφήμιση από τον Thomas Cook για τη millennial γενιά

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

Ο Thomas Cook δημιούργησε μια τηλεοπτική διαφημιστική καμπάνια με σκοπό να προσελκύσει τη millennial γενιά παραθεριστών.

Η διαφήμιση, η οποία παρουσιάζει το νεότερο ξενοδοχείο του Cook’s Club  κυκλοφόρησε για πρώτη φορά στην τηλεόραση εχθές το βράδυ,  ενώ μπήκε στο YouTube εχθές το πρωί. Επισημαίνεται, πως έρχεται αργότερα από τις παραδοσιακές διαφημιστικές καμπάνιες, που βγαίνουν τέλη Δεκεμβρίου ή  αρχές Ιανουαρίου.

Η καμπάνια θα λειτουργεί για τέσσερις εβδομάδες ψηφιακά, σε βίντεο, τηλεοπτικά και σε κοινωνικά κανάλια, τα οποία έχουν κοινό κυρίως ηλικίας 16 έως 30 ετών. Σκοπός του είναι να αξιοποιήσει μια αγορά παραθεριστών που αναζητούν ακίνητα και που προσφέρουν σύγχρονο design, καλό φαγητό και ποτό και την ασφάλεια της κράτησης με έναν ταξιδιωτικό πράκτορα.

Επισημαίνεται, πως περίπου το 25% της πελατειακής βάσης του Cook είναι ηλικίας 18 έως 35 ετών.

Ο Cook σχεδιάζει να ανοίξει έξι νέες λέσχες Cook’s φέτος το καλοκαίρι σε προορισμούς όπως τη Μαγιόρκα, την Τουρκία και τη Σαρδηνία.

Ο κ. Jamie Queen, διευθυντής μάρκετινγκ ομάδας, δήλωσε:

«Η φετινή εκστρατεία στοχεύει στις μεταβαλλόμενες ανάγκες των νεώτερων παραθεριστών – οι οποίοι έχουν αποχαιρετήσει τις κρουαζιέρες και τα αφροαμερικάνικα πάρτι και τα γούστα των σύγχρονων ξενοδοχείων και πολιτιστικών εμπειριών. Γνωρίζουμε ότι αυτή η ηλικιακή ομάδα εξετάζει ολοένα και περισσότερο τις οργανωμένες διακοπές και όχι μόνο θέλαμε να παρουσιάσουμε στο κοινό μας το νεότερο μέλος των ξενοδοχείων Cook’s Club, αλλά και να διασκεδάσουμε με τα συναισθήματα, που δημιουργούνται από αυτόν τον χώρο».

ΠΗΓΗ

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *