Νέα ξενοδοχεία από την TUI Hotels & Resorts | 22 σε 13 χώρες | ΛΙΣΤΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

– Συμφωνίες για νέα ξενοδοχεία TUI BLUE στην Ασία και την Αφρική
– Ο αριθμός των προγραμματισμένων νέων εγκαινίων αυξάνεται σε 22 ξενοδοχεία

Μετά από πέντε επιτυχημένα ανοίγματα νέων ξενοδοχείων το Καλοκαίρι του 2023, η TUI BLUE συνεχίζει την αναπτυξιακή της πορεία. Η παγκόσμια ξενοδοχειακή μάρκα του ομίλου TUI Group εστιάζει σε νέους προορισμούς διακοπών στην Ασία και την Αφρική.

Τις τελευταίες εβδομάδες υπογράφηκαν 13 νέες συμφωνίες διαχείρισης και franchise με διεθνείς εταίρους. Έτσι, ο συνολικός αριθμός των προγραμματισμένων ανοιγμάτων ξενοδοχείων ανέρχεται σε 22 ξενοδοχεία σε 13 χώρες. Η TUI BLUE επεκτείνεται επίσης για πρώτη φορά στο Μπαλί και τη Γκάμπια. Τόσο το νησί της Ινδονησίας, όσο και η χώρα στις ακτές της Δυτικής Αφρικής, προσφέρουν στους παραθεριστές τροπικό αέρα και ποικίλες πολιτιστικές εμπειρίες. Επιπλέον, επεκτείνεται το χαρτοφυλάκιο στο Βιετνάμ, που αποτελεί hot προορισμό.

ksd photo
O Erik Friemuth | ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

“Οι ξενοδοχειακές μας δραστηριότητες παρουσιάζουν ισχυρές επιδόσεις και προωθούμε έργα σε διάφορες μάρκες του ομίλου με υψηλούς ρυθμούς”, λέει ο Erik Friemuth, Managing Director TUI Hotels & Resorts. “Με την ανάπτυξη του brand TUI BLUE, διευρύνουμε επίσης τη στοχευμένη πελατειακή μας βάση στην Ασία και την Αφρική. Για παράδειγμα, τα ξενοδοχεία μας στην Κίνα θα υποδέχονται κυρίως ντόπιους παραθεριστές”. Επτά ανοίγματα σχεδιάζονται επί του παρόντος για το επόμενο έτος στην Κίνα, την Καμπότζη, το Βιετνάμ και τη Γκάμπια.

“Η TUI BLUE αντιπροσωπεύει ατομικές εμπειρίες διακοπών με τοπικό άγγιγμα, μια τάση που τυγχάνει μεγάλης αποδοχής παγκοσμίως”, λέει ο Artur Gerber, Διευθύνων Σύμβουλος της TUI BLUE. “Οι μελλοντικοί μας εταίροι θέλουν να κάνουν τα ξενοδοχεία τους προσιτά σε ένα διεθνές target group, αλλά ταυτόχρονα να μεταφέρουν τη μοναδικότητα και τον πολιτισμό της εκάστοτε χώρας. Η TUI BLUE παρέχει τις καλύτερες προϋποθέσεις γι’ αυτό”.

Αυτό επιβεβαιώνεται και από την έρευνα επισκεπτών κατά την έναρξη της υψηλής περιόδου. Η TUI BLUE μπόρεσε να αυξήσει περαιτέρω τα ήδη άνω του μέσου όρου ποσοστά ικανοποίησής της. Οι 9 στους 10 παραθεριστές θα συνιστούσαν τη μάρκα σε άλλους. Επιπλέον, η εφαρμογή BLUE App επανασχεδιάστηκε αυτό το καλοκαίρι. Ως ψηφιακός βοηθός υπηρεσιών, προσφέρει στους σημερινούς και μελλοντικούς επισκέπτες έμπνευση καθώς και ένα ευρύ φάσμα επιλογών για να σχεδιάσουν τις διακοπές τους σύμφωνα με τις επιθυμίες τους.

Οι νέες μονάδες

Ανοίγματα 2024:
– TUI BLUE Wusongkou Cruise Port, Κίνα – 83 δωμάτια
– TUI BLUE Nha Trang, Βιετνάμ – 316 δωμάτια
– TUI BLUE Stardream Lake, Καμπότζη – 80 δωμάτια
– TUI BLUE Tuy Hoya, Βιετνάμ – 218 δωμάτια
– TUI BLUE Kotu Point, Γκάμπια – 84 δωμάτια
– TUI BLUE Tamala, Γκάμπια – 140 δωμάτια.
– TUI BLUE Taicang, Jiangsu, Κίνα – 132 δωμάτια

Μελλοντικά ανοίγματα:
– Μαλδίβες – 60 δωμάτια
– TUI Blue Shushan Suzhou, Κίνα – 100 δωμάτια
– TUI BLUE Jalaw Beach, Σενεγάλη – 224 δωμάτια
– TUI BLUE Qingchengshan, Κίνα – 150 δωμάτια
– TUI BLUE Berawa Beach, Μπαλί/Ινδονησία – 108 δωμάτια
– TUI BLUE Puerto Banus, Ισπανία – 322 δωμάτια
– TUI BLUE Clearwater Bay, Hainan, Κίνα – 266 δωμάτια
– TUI BLUE Faralya, Τουρκία – 156 δωμάτια
– TUI BLUE Κουρασάο – 350 δωμάτια
– TUI BLUE Reutte, Αυστρία – 105 δωμάτια
– TUI BLUE Huivani, Μαλδίβες – 300 δωμάτια
– TUI BLUE Koh Kong, Καμπότζη – 320 δωμάτια
– TUI BLUE Rayong, Ταϊλάνδη – 250 δωμάτια
– TUI BLUE Fuyang, Κίνα – 200 δωμάτια
– TUI BLUE Manila Bay, Φιλιππίνες – 250 δωμάτια

Η TUI BLUE

Η TUI BLUE προσφέρει στους ταξιδιώτες που προσανατολίζονται στον τρόπο ζωής και στην εμπειρία ένα ξενοδοχειακό προϊόν προσαρμοσμένο στις ατομικές τους ανάγκες – για ενήλικες, οικογένειες ή παραθεριστές που ενδιαφέρονται για τον τοπικό πολιτισμό και τις αυθεντικές εμπειρίες.

Οι BLUE Guides παρέχουν εξαιρετική φιλοξενία με προσωπικό άγγιγμα και η εφαρμογή BLUE App προσφέρει στους επισκέπτες πολλές δραστηριότητες για επιλογή. Οι εμπειρίες είναι προσαρμοσμένες για όλες τις ηλικίες και κυμαίνονται από την ψυχαγωγία σε χαλαρή ατμόσφαιρα, μέχρι ένα ολιστικό πρόγραμμα γυμναστικής και ευεξίας, καθώς και μια ποικιλία εκδρομών.

Τα ξενοδοχεία TUI BLUE αντιπροσωπεύουν εμπειρίες διατροφής με τοπικό άγγιγμα, που περιλαμβάνουν αυθεντικά τοπικά πιάτα, ενώ παράλληλα καλύπτουν όλες τις διατροφικές ανάγκες ή τα διατροφικά προγράμματα. Η ξενοδοχειακή μάρκα διαθέτει περισσότερα από 90 ξενοδοχεία παγκοσμίως και επεκτείνει το χαρτοφυλάκιό της με ιδιαίτερη έμφαση στην Ασία, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική.

Ο όμιλος  TUI

To TUI Group είναι ένας κορυφαίος παγκόσμιος τουριστικός όμιλος και δραστηριοποιείται παγκοσμίως. Ο Όμιλος έχει την έδρα του στη Γερμανία. Οι μετοχές της TUI είναι εισηγμένες στον FTSE 250, δείκτη του Χρηματιστηρίου του Λονδίνου, στη ρυθμιζόμενη αγορά του Χρηματιστηρίου του Ανόβερου και στο τμήμα Ανοιχτής Αγοράς του Χρηματιστηρίου της Φρανκφούρτης. Ο Όμιλος TUI προσφέρει ολοκληρωμένες υπηρεσίες από μία μόνο πηγή για τους 21 εκατομμύρια πελάτες του.

Ολόκληρη η τουριστική αλυσίδα αξίας καλύπτεται κάτω από μια στέγη. Αυτό περιλαμβάνει περισσότερα από 400 ξενοδοχεία και θέρετρα με κορυφαίες επωνυμίες όπως RIU, TUI Blue και Robinson και 16 κρουαζιερόπλοια, από το MS Europa και το MS Europa 2 στην κατηγορία πολυτελείας και πλοία αποστολής μέχρι τον στόλο Mein Schiff της TUI Cruises και κρουαζιερόπλοια της Marella Cruises στη Μεγάλη Βρετανία. Ο Όμιλος περιλαμβάνει επίσης κορυφαίες μάρκες tour operator και διαδικτυακές πλατφόρμες μάρκετινγκ σε όλη την Ευρώπη, πέντε αεροπορικές εταιρείες με περισσότερα από 130 σύγχρονα αεροσκάφη μεσαίων και μεγάλων αποστάσεων και περίπου 1.200 ταξιδιωτικά γραφεία. Εκτός από την επέκταση των βασικών δραστηριοτήτων της με ξενοδοχεία, κρουαζιέρες μέσω επιτυχημένων κοινοπραξιών και δραστηριοτήτων σε προορισμούς διακοπών, η TUI εστιάζει όλο και περισσότερο στην επέκταση των ψηφιακών πλατφορμών. Ο Όμιλος μεταμορφώνεται σε ψηφιακή εταιρεία.

Η παγκόσμια ευθύνη για βιώσιμη οικονομική, οικολογική και κοινωνική δράση βρίσκεται στον πυρήνα της εταιρικής  κουλτούρας. Το TUI Care Foundation, που ξεκίνησε από την TUI, εστιάζει στις θετικές επιπτώσεις του τουρισμού, στην εκπαίδευση και την κατάρτιση και στην ενίσχυση των περιβαλλοντικών και κοινωνικών προτύπων με έργα σε 25 χώρες. Υποστηρίζει έτσι τους προορισμούς διακοπών στην ανάπτυξή τους.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *