Photo by Vidar Nordli-Mathisen on Unsplash

OAAA: Ναι στα ταξίδια λένε οι Αμερικανοί το 2022 |Αφήνουν στην άκρη τον Covid και ξανά-ταξιδεύουν

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Αφήνοντας στην άκρη τον φόβο και την ανησυχία τους για την πανδημία, και με τα περιοριστικά μέτρα να αποτελούν παρελθόν, οι Αμερικανοί έχουν, ήδη, ξεκινήσει να σχεδιάζουν τα πρώτα τους ταξίδια για το 2022, όπως προκύπτει σε νέα έρευνα της αμερικανικής Ένωσης Out of Home Advertising (OAAA).

Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας, σχεδόν το 48% των συμμετεχόντων δήλωσαν ότι, είτε έχουν ήδη σχεδιάσει ταξίδια για το πρώτο εξάμηνο του 2022, είτε σκοπεύουν να το κάνουν σύντομα μόλις αποφασίσουν για τον προορισμό της αρεσκείας τους. Από την άλλη, μόλις το 27% είπαν ότι περιμένουν να δουν τι θα συμβεί με την πανδημία πριν επεξεργαστούν ένα σχέδιο για ταξίδι το πρώτο εξάμηνο του έτους.

Τα ευρήματα δείχνουν ότι η εμπιστοσύνη στα αεροπορικά ταξίδια είναι αυξημένη, καθώς ο αριθμός των ταξιδιωτών που είναι πρόθυμοι να ταξιδέψουν αεροπορικώς, κατά το πρώτο εξάμηνο του 2022, έχει υπερδιπλασιαστεί από την περίοδο των διακοπών του 2020, από 24% σε 51%.

Η ίδια ενθαρρυντική τάση εμφανίζεται και σε τοπικό επίπεδο, καθώς το 43% των Αμερικανών λένε ότι τα τοπικά ταξιδιωτικά τους σχέδια, είτε θα επανέλθουν στα προηγούμενα επίπεδα, είτε θα αυξηθούν. Σε ποσοστό 27% ανέφεραν ότι τα ταξιδιωτικά τους σχέδια θα είναι αντίστοιχα με την περίοδο πριν την πανδημία, αν και δίνουν μεγαλύτερη έμφαση σε ταξίδια μικρότερης απόστασης (αύξηση 19%, σε σχέση με τον χειμώνα του 2021). Επιπλέον, σε ποσοστό 11% σχεδιάζουν να αυξήσουν τον αριθμό των ταξιδιών που πραγματοποιούν, επιλέγοντας ταξίδια σε πιο μακρινούς προορισμούς, έναντι 9% την ίδια περίοδο πέρυσι.

“Με τους περιορισμούς να αποτελούν παρελθόν, οι Αμερικανοί σκέπτονται τώρα την προοπτική ενός ταξιδιού ή κάνουν κράτηση για ταξίδια και νιώθουν όλο και πιο άνετα όταν ταξιδεύουν πιο μακριά”, δήλωσε η πρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της ΟΑΑΑ, Anna Bager.

“Οι Αμερικανοί όχι μόνο είναι έτοιμοι να ταξιδέψουν, αλλά είναι έτοιμοι να καταναλώσουν και να μάθουν για νέα προϊόντα, με την επικέντρωσή τους στη διαδικτυακή διαφήμιση να διαβρώνεται”, δήλωσε ο John Gerzema, διευθύνων σύμβουλος, της Harris Poll. “Οι άνθρωποι ταξιδεύουν, τόσο σε τοπικό επίπεδο, όσο και σε προορισμούς μεγαλύτερων αποστάσεων και περνούν περισσότερο χρόνο έξω. Οι επαγγελματίες του μάρκετινγκ πρέπει να δώσουν προσοχή σε αυτήν την τάση, ειδικά ενόψει της εορταστικής περιόδου”, συμπλήρωσε.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *