Photo by Ivan Shimkoon Unsplash

Αυτές είναι οι καλύτερες αεροπορικές εταιρίες για ταξίδια από το Ηνωμένο Βασίλειο

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Τις καλύτερες αεροπορικές εταιρίες για πτήσεις από βρετανικά αεροδρόμια, οι οποίες διασφαλίζουν τη μέγιστη δυνατή αποφυγή διαταραχών των πτήσεων και υπόσχονται στους ταξιδιώτες ένα αξέχαστο, “in time” ταξίδι, χωρίς ταλαιπωρία, καθυστερήσεις και ακυρώσεις, παρουσιάζει η AirHelp.

Η εταιρία ανέλυσε δεδομένα του 2023, που αφορούν πτήσεις μικρών αποστάσεων (λιγότερο από 1.500 χλμ.), μεσαίων αποστάσεων (μεταξύ 1.500 χλμ. και 3.000 χλμ.) και μεγάλων αποστάσεων (πάνω από 3.000 χλμ.).

Το 2023, περισσότεροι από 71 εκατομμύρια επιβάτες πέταξαν με πτήσεις μικρών αποστάσεων από αεροδρόμια του Ηνωμένου Βασιλείου -35 εκατομμύρια σε πτήσεις μεσαίων αποστάσεων και 28 εκατομμύρια σε πτήσεις μεγάλων αποστάσεων.

Τα στοιχεία δείχνουν ότι τα ποσοστά διαταραχών των πτήσεων και στις τρεις κατηγορίες ήταν παρόμοια, με τους επιβάτες στις πτήσεις μικρών αποστάσεων να έχουν τις λιγότερες διαταραχές (30%) και τους επιβάτες στις πτήσεις μεσαίων αποστάσεων τις περισσότερες (34%). Πάνω από το 4% των πτήσεων μικρών αποστάσεων ακυρώθηκαν, σε σύγκριση με το 2% των πτήσεων μεσαίων, αλλά και μεγάλων αποστάσεων.

Σύγκριση αεροπορικών εταιριών μικρών αποστάσεων

Η AirHelp ανέλυσε στοιχεία πτήσεων από αεροπορικές εταιρίες που μετέφεραν πέρυσι περισσότερους από 500.000 επιβάτες σε πτήσεις μικρών αποστάσεων από το Ηνωμένο Βασίλειο και διαπίστωσε:

– Η Eurowings ήταν η κορυφαία αεροπορική εταιρία όσον αφορά τις έγκαιρες αναχωρήσεις, με το 90% των 724.000 επιβατών να αναχωρούν στην ώρα τους. Είχε το χαμηλότερο ποσοστό καθυστερήσεων επιβατών στις τρεις κατηγορίες: πάνω από 15 λεπτά (8%), πάνω από δύο ώρες (0,3%) και πάνω από τρεις ώρες (0,04%).

– Η αεροπορική εταιρία με το χαμηλότερο ποσοστό ακυρώσεων ήταν η Jet2 με 0,07% των 991.000 επιβατών να αντιμετωπίζουν ακυρώσεις.

-Η Jet2 ισοβάθμισε με την Iberia ως η δεύτερη καλύτερη αεροπορική εταιρία όσον αφορά τις έγκαιρες αναχωρήσεις, με το 78% των επιβατών να αναχωρούν σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα.

– Από τις τρεις πιο δημοφιλείς αεροπορικές εταιρίες για πτήσεις μικρών αποστάσεων -EasyJet, British Airways και Ryanair- η Ryanair πέτυχε τις καλύτερες επιδόσεις συνολικά, με το 72% των επιβατών να αναχωρούν στην ώρα τους και λιγότερο από το 1% των 13 εκατομμυρίων επιβατών της να αντιμετωπίζουν ακυρώσεις ή καθυστερήσεις άνω των τριών ωρών.

– Η EasyJet και η British Airways βρέθηκαν και οι δύο στις τρεις τελευταίες θέσεις όσον αφορά τις συνολικές έγκαιρες αναχωρήσεις, με το 62% των 20 εκατομμυρίων και των 15 εκατομμυρίων επιβατών τους αντίστοιχα να αναχωρούν εγκαίρως, λίγο πάνω από την Swiss International με ποσοστό 59%.

– Η EasyJet είχε επίσης το υψηλότερο ποσοστό ακυρώσεων, με σχεδόν το 7% των επιβατών να αντιμετωπίζουν ακυρώσεις, ενώ στο 4% των επιβατών της British Airways ακυρώθηκαν οι πτήσεις.

Σύγκριση αεροπορικών εταιριών μεσαίων αποστάσεων

– Εξετάζοντας τις αεροπορικές εταιρίες με περισσότερους από ένα εκατομμύριο επιβάτες σε πτήσεις μεσαίων αποστάσεων από αεροδρόμια του Ηνωμένου Βασιλείου πέρυσι, η Jet2 αναδείχθηκε ως η εταιρία με τις καλύτερες επιδόσεις, με το 72% των 7 εκατομμυρίων επιβατών της να αναχωρούν στην ώρα τους, λιγότερο από το 2% των επιβατών να έχουν καθυστέρηση μεγαλύτερη των δύο ωρών και το 0,2% των επιβατών να αντιμετωπίζουν ακυρώσεις.

– Στην πρώτη τετράδα με τα υψηλότερα συνολικά ποσοστά έγκαιρων αναχωρήσεων βρέθηκαν επίσης η Ryanair (71% των 7 εκατομμυρίων), η Wizz Air UK (69% των 1,6 εκατομμυρίων) και η Wizz Air (67% των 1,7 εκατομμυρίων). Ωστόσο, τόσο η Wizz Air UK όσο και η Wizz Air είχαν τα υψηλότερα ποσοστά καθυστερήσεων επιβατών άνω των δύο ωρών, με 6% και 5% αντίστοιχα.

– Η TUI Airways είχε το χαμηλότερο ποσοστό έγκαιρων αναχωρήσεων, με το 49% των 1,2 εκατομμυρίων επιβατών της να αναχωρούν εντός χρονοδιαγράμματος. Από τους επιβάτες που υπέστησαν διαταραχές στις πτήσεις τους, το 5% καθυστέρησε περισσότερο από 2 ώρες και σχεδόν το 8% των επιβατών ακύρωσαν την πτήση τους -το υψηλότερο ποσοστό ακύρωσης πτήσεων μεσαίων αποστάσεων πέρυσι.

– Η Turkish Airlines σημείωσε επίσης χαμηλές επιδόσεις όσον αφορά τις έγκαιρες αναχωρήσεις, με λιγότερο από το 51% των επιβατών να πετούν στην ώρα τους, αν και μόνο το 2% από αυτούς καθυστέρησε περισσότερο από δύο ώρες.

– Με σχεδόν 3 εκατομμύρια επιβάτες σε πτήσεις μεσαίων αποστάσεων, η British Airways, ο εθνικός αερομεταφορέας του Ηνωμένου Βασιλείου, πέτυχε την έγκαιρη αναχώρηση του 61% των επιβατών, ενώ σχεδόν το 2% των επιβατών είδε τις πτήσεις τους να ακυρώνονται -το τρίτο υψηλότερο ποσοστό ακυρώσεων.

– Η Easyjet, ο μεγαλύτερος βρετανικός αερομεταφορέας για πτήσεις μεσαίων αποστάσεων πέρυσι, παρουσίασε καθυστέρηση άνω των τριών ωρών σε ποσοστό 0,6% των περισσότερων από 8 εκατομμυρίων επιβατών της, ενώ ακυρώσεις πτήσεων αντιμετώπισε σχεδόν το 5% των επιβατών.

Σύγκριση αεροπορικών εταιριών μεγάλων αποστάσεων

Η AirHelp ανέλυσε επίσης τις επιδόσεις των αεροπορικών εταιριών που μετέφεραν περισσότερους από 400.000 επιβάτες σε πτήσεις μεγάλων αποστάσεων το 2023. Και οι τρεις αεροπορικές εταιρίες με τις καλύτερες επιδόσεις όσον αφορά τις έγκαιρες αναχωρήσεις επιβατών ήταν αμερικάνικες.

– Η American Airlines κατέλαβε την πρώτη θέση με το 84% των έγκαιρων αναχωρήσεων και ήταν μεταξύ των πιο δημοφιλών αερομεταφορέων με πάνω από 2 εκατομμύρια επιβάτες το 2023. Η Delta Air Lines (81%) και η United Airlines (78%) ακολούθησαν ως οι πιο συνεπείς.

– Τη χειρότερη επίδοση είχε η ΤUI Airways, με μόνο το 47% των 400.000 επιβατών να αναχωρούν στην ώρα τους και πάνω από το 7% των επιβατών να αντιμετωπίζουν ακυρώσεις -το δεύτερο υψηλότερο ποσοστό ακυρώσεων πέρυσι.

– Η Cathay Pacific Airways, ο κορυφαίος αερομεταφορέας του Χονγκ Κονγκ, ήρθε στη δεύτερη θέση με το 50% των πτήσεων να αναχωρούν στην ώρα τους, αλλά μόνο το 0,2% των επιβατών της αντιμετώπισε ακυρώσεις.

– Η British Airways ακολούθησε με λιγότερο από το 52% των επιβατών να αναχωρούν εγκαίρως και περισσότερο από το 3% των 7,7 εκατομμυρίων επιβατών να καθυστερούν πάνω από δύο ώρες.

– Η αεροπορική εταιρία με τις περισσότερες ακυρώσεις με σημαντική διαφορά ήταν η Easyjet με το 13,5% των 440.000 επιβατών της να βρίσκονται αντιμέτωποι με ακυρώσεις πτήσεων μεγάλων αποστάσεων.

– Η Singapore Airlines, η Virgin Atlantic Airways, η Etihad Airways, η Emirates και η Air India τα πήγαν καλά όσον αφορά τις έγκαιρες αναχωρήσεις, με πάνω από το 70% των επιβατών να αναχωρούν στην ώρα τους. Η πλειονότητα αυτών των καθυστερήσεων και διαταραχών δεν ήταν σημαντικές, ωστόσο, στην Air India το 3,5% των επιβατών αντιμετώπισαν καθυστερήσεις άνω των δύο ωρών.

– Η Singapore Airlines, η Etihad Airways και η Emirates είχαν τα χαμηλότερα ποσοστά ακυρώσεων (λιγότερο από 0,15%) και καθυστερήσεων άνω των τριών ωρών (λιγότερο από 0,5%).

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *