Όσα ξέρει ο ταξιδιωτικός πράκτορας …

ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
Μπορεί οι ταξιδιώτες να περνούν ώρες ολόκληρες κάνοντας την έρευνά τους για το πού θα πάνε διακοπές, αλλά, όσο κι αν προσπαθήσουν, δεν θα μάθουν ποτέ αυτά που ξέρει ένας ταξιδιωτικός πράκτορας. Γιατί αυτή είναι η δουλειά του και την κάνει κάθε μέρα για πολλά χρόνια.

Να, λοιπόν, τί ξέρει καλύτερα από οποιονδήποτε άλλον ο ταξιδιωτικός πράκτορας:

1. Πώς να προσαρμόσει ένα ταξίδι στις προσωπικές σας ανάγκες.

Οι ταξιδιώτες αναζητούν εμπειρίες που αντικατοπτρίζουν τη ζωή τους, τα πάθη τους και τις ιδιαίτερες ανάγκες τους -και ένας καλός ταξιδιωτικός πράκτορας είναι άριστα εκπαιδευμένος να σχεδιάζει ταξίδια που ανταποκρίνονται στο lifestyle των πελατών του. Δεν προτείνει απλώς το σωστό προορισμό και το ιδανικό κατάλυμα που ικανοποιεί τις ανάγκες του πελάτη, αλλά τα προσαρμόζει όλα αυτά σε μια ανεπανάληπτη ταξιδιωτική εμπειρία.

2. Ποιές είναι οι συνήθειες, τα ήθη και τα έθιμα των ντόπιων.

Ένας ταξιδιωτικός σύμβουλος μπορεί να μυήσει τον πελάτη του στην εντοπιότητα και να διασφαλίσει την εμπειρία του αυθεντικού και του απροσδόκητου, διατηρώντας παράλληλα το ταξίδι εντός προϋπολογισμού. Μπορεί δηλαδή, να υποδείξει ντόπιους ειδικούς που θα παρέχουν πρόσβαση σε τοπικές εκδηλώσεις, ασυνήθιστες εκδρομές και αντισυμβατικά δρομολόγια.

travel-agent3. Πώς να προσθέσει αξία.

Ένας ταξιδιωτικός πράκτορας είναι πάντα σε θέση να γνωρίζει ποιές είναι οι τρέχουσες προσφορές και επερχόμενες προωθητικές ενέργειες. Έτσι, έχει πρόσβαση στις καλύτερες τιμές, αλλά και σε τυχόν δωρεάν παροχές ή εκπτώσεις/προσφορές σε τρόφιμα, ποτά και spa.

4. Πώς να βρεί ένα δωμάτιο, όταν φαίνεται ότι δεν υπάρχει διαθεσιμότητα.

Ακόμα και όταν μια ιστοσελίδα δείχνει ότι δεν έχει διαθεσιμότητα σε δωμάτια κατά τη διάρκεια των ημερομηνιών του ταξιδιού σας, αυτό δεν σημαίνει ότι όλα τα δωμάτια είναι πραγματικά sold out. Πολλά ξενοδοχεία κρατούν κάποια δωμάτια για τις ταξιδιωτικές εταιρείες με τις οποίες συνεργάζονται. Ένας ταξιδιωτικός πράκτορας μπορεί να ζητήσει κάποιο από αυτά τα δωμάτια και επιπλέον ξέρει πώς να αποφύγει τις παραπλανητικές περιγραφές, τύπου “θέα στο βουνό” όταν στην πραγματικότητα το διαθέσιμο δωμάτιο “βλέπει” στο χώρο στάθμευσης.

5. Πώς να “καθαρίσει” για λογαριασμό σας.

Από τις μικρότερες πιθανές αναποδιές ως τις μεγαλύτερες δυσκολίες που προκύπτουν κατά τη διάρκεια ενός ταξιδιού, όταν κάτι πάει στραβά, εκεί φαίνεται η αξία του ταξιδιωτικού πράκτορα. Αλλαγή πτήσης, αναβάθμιση δωματίου, κράτηση εκ νέου, ακόμα και εύρεση χαμένων αποσκευών, όλα αυτά μπορεί να τα αναλάβει ένας ταξιδιωτικός πράκτορας, λύνοντας όλα σας τα προβλήματα και επιπλέον, μπορεί να ζητήσει να σάς αποζημιώσουν για την ταλαιπωρία.

6. Πώς να προσαρμόσει το μενού στις διατροφικές σας ανάγκες.

Καθώς έχει παρατηρηθεί μια αυξημένη ανησυχία των πελατών σχετικά με τις επιλογές του φαγητού αλλά και για κάποιες τροφικές αλλεργίες, πολλοί ταξιδιωτικοί πράκτορες έχουν λάβει γνώση των μενού στα ξενοδοχεία και στα κρουαζιερόπλοια που διαθέτουν πλέον ξεχωριστά γεύματα για τέτοιες ανάγκες, οπότε μπορούν να συστήσουν την καλύτερη επιλογή για κάθε πελάτη.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *