Πέντε νέες τάσεις «κλειδιά» στα συνεδριακά

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Πέντε τάσεις που κυριαρχούν στον τομέα των συνεδρίων, παρουσίασε η Διεθνής Ένωση Επαγγελματιών Πωλήσεων Συνεδρίων, στο Ετήσιο Συνέδριό της, με τίτλο «Εργαλεία για την Επιτυχία 2013».
H συνεργασία συνεδριακών κέντρων και convention and visitors bureau, η ανάγκη ενός σύγχρονου μοντέλου πώλησης και η άμεση κάλυψη κάθε ανάγκης, κρίνονται σήμερα πιο απαραίτητα από ποτέ…


Κληθείς να προσδιορίσει τις κορυφαίες τάσεις για τα συνεδριακά κέντρα, το τρέχον έτος, η Διεθνής Ένωση Επαγγελματιών Πωλήσεων Συνεδρίων, έκανε ιδιαίτερη αναφορά στα ακόλουθα σημεία:

1. Άριστη συνεργασία συνεδριακών κέντρων και CVBs.

Σύμφωνα με την Ένωση, οι ιδιοκτήτες συνεδριακών κέντρων και γραφείων διοργάνωσης συνεδρίων οφείλουν να έχουν μία καλή συνεργασία, εάν θέλουν να κλείσουν συμβόλαια-κλειδιά, καθώς, σήμερα, στα συνέδρια και τις επαγγελματικές συναντήσεις αναζητώνται σύγχρονα συνεδριακά κέντρα και convention and visitors bureau που συνεργάζονται για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.
2. Δωρεάν
WiFi.
Σε έναν προηγμένο τεχνολογικά κόσμο, στον τομέα των συνεδρίων και  επαγγελματικών διοργανώσεων, ιδιαίτερη σημασία αποκτούν τα καλύτερα και πιο οικονομικά, αν όχι δωρεάν, WiFi πακέτα. Άλλωστε, οι σύνεδροι, όχι μόνο χρειάζονται και θέλουν, αλλά περιμένουν και δωρεάν Wi-Fi.
3. Άφθονος χώρος.
Μεγαλύτερος χώρος, με όσο το δυνατόν λιγότερα χρήματα είναι μία ακόμη επιδίωξη των διοργανωτών συναδρίων.
4. Νέο μοντέλο πώλησης.                           
Νέες μεθόδοι και καινοτόμοι τρόποι, έχουν το δικό τους σημαντικό ρόλο στην πώληση.
5. Άμεση κάλυψη όλων των αναγκών.
Οι επαγγελματίες πωλητές συνεδίων πρέπει να είναι χαμαιλέοντες. Θα πρέπει να είναι ευέλικτοι, ευκίνητοι, και να προσαρμόζουν τις προτάσεις τους ανά περίπτωση, με σκοπό την άμεση κάλυψη κάθε ανάγκης.