©ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Πως οι ρωσικές αεροπορικές εταιρίες εξασφαλίζουν ανταλλακτικά για τα αεροσκάφη | Στον… “αέρα” η ασφάλεια των επιβατών

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Παρά τις δυτικές κυρώσεις, η Ρωσία εξακολουθεί να προμηθεύεται με ανταλλακτικά για τα αεροσκάφη της από την Airbus και την Boeing μέσω τρίτων χωρών. Ωστόσο, αυτό από μόνο του δεν φαίνεται να καταφέρνει να σώσει τη βιομηχανία, καθώς η ρωσική αεροπορία δεν μπορεί να εξασφαλίσει τον αριθμό των εξαρτημάτων που έχει ανάγκη, με συνέπεια οι κύκλοι συντήρησης των αεροσκαφών να επιμηκύνονται και τα προβλήματα ασφαλείας να συσσωρεύονται.

Στην πραγματικότητα, τα αεροσκάφη των ρωσικών αεροπορικών εταιριών δυτικών κατασκευαστών θα έπρεπε να έχουν καθηλωθεί εδώ και πολύ καιρό, καθώς η Boeing και η Airbus δεν προμηθεύουν ανταλλακτικά από τις αρχές του περασμένου Μαρτίου, λόγω των κυρώσεων κατά της Ρωσίας, συνέπεια του επιθετικού πολέμου που έχει κηρύξει η χώρα στην Ουκρανία. Οι ειδικοί της αεροπορίας είχαν εκτιμήσει ότι οι στόλοι δεν θα ήταν πλέον λειτουργικοί έξι έως δώδεκα μήνες αργότερα, σύμφωνα με δημοσίευμα της γερμανικής Handelsblatt.

Ωστόσο, τα περισσότερα αεροσκάφη Airbus και Boeing ρωσικής ιδιοκτησίας εξακολουθούν να ταξιδεύουν, καθώς σημαντικά εξαρτήματα αεροσκαφών εισέρχονται στη Ρωσία μέσω τρίτων χωρών, χωρίς την άδεια των κατασκευαστικών εταιριών. Και μάλιστα σε μεγάλη κλίμακα: το ρωσικό διαδικτυακό μέσο Vyorstka δημοσίευσε εντυπωσιακά στοιχεία στα τέλη Ιουλίου. Σύμφωνα με τα στοιχεία αυτά, οι τέσσερις μεγαλύτερες ρωσικές αεροπορικές εταιρίες Aeroflot, S7, Pobeda και Rossiya εισήγαγαν εξαρτήματα αεροσκαφών συνολικής αξίας 110 εκατομμυρίων δολαρίων στη χώρα από τις αρχές του τρέχοντος έτους.

Από τα τελωνειακά δεδομένα, οι δημοσιογράφοι της πλατφόρμας εντόπισαν τις διαδρομές των εξαρτημάτων. Για παράδειγμα, η θυγατρική της S7 Globus φέρεται να έφερε στη Ρωσία έναν στροβιλοκινητήρα για την οικογένεια Airbus A319/A320/A321, μέσω της κινεζικής εταιρίας DLA (GZ) Technology Co. Η ίδια η S7 διέθεσε κινητήρα από την αμερικανική General Electric για το επιβατικό αεροσκάφος Embraer E170, μέσω της Desert Sun Supply, από τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα.

Εν τω μεταξύ, η Pobeda προμηθεύτηκε εξαρτήματα από την αμερικανική εταιρία Honeywell μέσω της Αρμενικής Υπηρεσίας Εμπορίου, η οποία αγόρασε τα προϊόντα από τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα. Και η Rossiya Airlines αγόρασε μετρητές πίεσης από τις ΗΠΑ, μέσω της κινεζικής εταιρίας Yunnan Rongjin Agriculture China Products.

Ρωσική Αεροπορία: Αναφορές για προβλήματα ασφάλειας αεροσκαφών

“Τα δυτικά αεροσκάφη θα μπορούσαν πιθανότατα να συνεχίσουν να χρησιμοποιούνται για άλλα δέκα χρόνια”, δήλωσε την περασμένη άνοιξη ο Ρώσος υπουργός Μεταφορών, Βιτάλι Σαβέλιεφ. Μια τολμηρή θέση, δεδομένου ότι οι αναφορές για τα προβλήματα ασφαλείας στη ρωσική αεροπορία συσσωρεύονται.

Στην υπηρεσία σύντομων μηνυμάτων Telegram, για παράδειγμα, υπήρξαν πρόσφατα υποτιθέμενες οδηγίες της αεροπορικής εταιρίας Aeroflot προς τους πιλότους της να απενεργοποιούν μεμονωμένα ελαττωματικά φρένα. Οι κύκλοι συντήρησης έχουν επιμηκυνθεί, τα εξαρτήματα χρησιμοποιούνται περισσότερο από όσο προβλέπεται. Το παράδειγμα των αεροσκαφών Antonov AN-148 δείχνει πόσο ριζοσπαστικά αντιμετωπίζουν οι αρχές την έκτακτη κατάσταση.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *