money tourism photo
© ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Η προστασία για τον Covid-19 που πληρώνουν οι πελάτες αυξάνουν 13% τα έσοδα των αεροπορικών εταιριών

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Τα συμπληρωτικά έσοδα των αεροπορικών εταιριών προβλέπεται να αυξηθούν κατά 13% στα 65,8 δισεκατομμύρια δολάρια παγκοσμίως φέτος, σε σύγκριση με 58,1 δισεκατομμύρια δολάρια το 2020.

Η αύξηση οφείλεται στα κέρδη στην επιβατική κίνηση, με την υποστήριξη των καταναλωτών για “υπηρεσίες a la carte” και τη διατήρηση συνεπώνυμων πιστωτικών καρτών.

Η αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτικών υπηρεσιών a la carte άλλαξε κατά τη διάρκεια της πανδημίας, καθώς οι ταξιδιώτες πλήρωσαν για πρόσθετες υπηρεσίες για να δημιουργήσουν ένα “προσωπικό κουκούλι προστασίας” από τον Covid-19, σύμφωνα με μια νέα έκθεση.

Τα ευρήματα έρχονται σε μια παγκόσμια εκτίμηση της CarTrawler για τα βοηθητικά έσοδα, χρησιμοποιώντας δεδομένα από την εταιρία συμβούλων IdeaWorksCompany.

Η έκθεση βασίζεται σε δεδομένα που αποκαλύφθηκαν νωρίτερα φέτος, από 75 αεροπορικές εταιρίες, για το 2020, και εφαρμόστηκε σε μια μεγαλύτερη λίστα 109 αερομεταφορέων, για να παρέχει μια πραγματικά παγκόσμια προβολή της δραστηριότητας των βοηθητικών εσόδων των αεροπορικών εταιριών, παγκοσμίως, για το 2021.

Η αξία των πρόσθετων υπηρεσιών από τις αεροπορικές εταιρίες υπολογίστηκε για πρώτη φορά το 2010 σε 22,6 δισεκατομμύρια δολάρια. Τα βοηθητικά έσοδα ανά επιβάτη το 2012 ήταν 12,13 $ και μέχρι το 2019 αυτά είχαν αυξηθεί σε 23,91 $, με την πρόβλεψη για το 2021 να κάνει λόγο για 27,60 $ βοηθητικά έσοδα ανά επιβάτη .

“Η δραστηριότητα των παραδοτέων αποσκευών αυξήθηκε, καθώς οι ταξιδιώτες μπορεί να μεταφέρουν τη ζωή τους ή να μένουν σε προορισμούς για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα”, ανέφερε η έκθεση.

“Επειδή μειώθηκαν τα επαγγελματικά ταξίδια, το μεγαλύτερο ποσοστό των επιβατών αποτελούνταν από ταξιδιώτες αναψυχής. Δεδομένου ότι οι ταξιδιώτες αναψυχής τείνουν να έχουν περισσότερες αποσκευές, αυτό αύξησε τα έσοδα από τις αποσκευές. Οι εκχωρήσεις θέσεων, οι οποίες για πολλούς μεταφορείς συνεπάγονται πλέον χρέωση, αγοράζονται πιο συχνά. Δημοφιλείς επιλογές είναι τα μπροστινά καθίσματα, για να εξασφαλιστεί λιγότερη αναμονή στους γεμάτους διαδρόμους, κατά την άφιξη, και τα καθίσματα στη σειρά εξόδου, τα οποία παρέχουν περισσότερο προσωπικό χώρο”, επισημαίνεται στην έκθεση.

“Η ενσωματωμένη ψυχαγωγία και η πρόσβαση Wi-Fi -μερικές φορές μια επιλογή επί πληρωμή- επιτρέπουν στους ταξιδιώτες να αποφεύγουν τη συνομιλία με τους συντρόφους τους, μειώνοντας έτσι την ευκαιρία μετάδοσης του ιού. Στην πραγματικότητα, οι ταξιδιώτες αγόρασαν υπηρεσίες a la carte για να δημιουργήσουν ένα ‘προσωπικό κουκούλι προστασίας’ από τον Covid-19”, υπογραμμίζει η έκθεση.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *