Προβολή της Ελλάδας σε Γερμανία, Αγγλία και Ρωσία…

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
…με προγραμματισμό για τον ερχόμενο Δεκέμβριο!!! 


– Αναπληρώτρια Διευθύντρια Yπηρεσιών Εξωτερικού η Ελένη Γερολυμάτου 

Είχαμε πολύ καιρό να δούμε τον Ε.Ο.Τ. να προγραμματίζει από το Καλοκαίρι ενέργειες προβολής της χώρας για την επόμενη τουριστική περίοδο, έστω και με λίγα χρήματα, στο πλαίσιο της γενικότερης δύσκολης οικονομική κατάστασης της χώρας.
Έτσι με αποφάσεις που υπέγραψε ο γενικός γραμματέας του Οργανισμού Πάνος Λειβαδάς εγκρίνονται ενέργειες προβολής και συνδιαφήμισης σε:
– Γερμανία 110.000 ευρώ
– Ρωσία 100.000 ευρώ
– Αγγλία 297.000 λίρες

Πιο αναλυτικά στη Γερμανία η συνδιαφήμιση αφορά προγράμματα με τον Thomas Cook και τον Attica Reisen, και συγκεκριμένα άμεσα Online διαφημιστικές ενέργειες προβολής στις ιστοσελίδες thomascook.de και neckermann-reisen.de με τοποθέτηση Skyscrapper, Teaser και Banner και για την περίοδο Οκτωβρίου έως Δεκέμβριο 2013, παραγωγή ειδικού ένθετου (spezial folder) για
την Ελλάδα σε περίπου 36.000 αντίτυπα, το οποίο θα διανεμηθεί με τα τουριστικά περιοδικά
FVW και Travel Talk, Διακόσμηση βιτρινών για περίπου 300 ταξιδιωτικά γραφεία, Αποστολή ενημερωτικού Newsletter/ Mailing σε περίπου 20.000 πελάτες, Προώθηση στην ιστοσελίδα του Thomascook ή Neckermann Reisen στο facebook, Online διαφημιστικές ενέργειες για τα πακέτα
των θερινών διακοπών 2014 με προβολή στις ιστοσελίδες thomascook.de και neckermann-reisen.de με τοποθέτηση Teaser και Banner και Διαφημιστική προβολή σε ειδικές οθόνες (infoscreens) τοποθετημένες στους σιδηροδρομικούς σταθμούς των πόλεων Βερολίνο, Ντίσελντορφ, Φρανκφούρτη, Αμβούργο, Μόναχο, Νυρεμβέργη και Στουτγάρδη.

Στην Αγγλία η συνεργασία αφορά σε 1 από τους 19 tour operators και περιλαμβάνει τα εξής:

1. JET 2 HOLIDAYS & Jet2.com
 Τηλεοπτική Διαφήμιση – TV Campaign
85 τηλεοπτικά σποτ διάρκειας δέκα δευτερολέπτων, τα οποία θα προβληθούν κατά διαφορετικές ώρες και ημέρες (από 7πμ έως 10μμ) στους ιδιωτικούς τηλεοπτικούς σταθμούς ITV, Channel 5 και SKY, πληροφορώντας τους Βρετανούς για πτήσεις και διακοπές στην Ελλάδα.
 Χρονικό διάστημα: 6 εβδομάδες εντός του 2013
 Συνολικό κόστος: £40,000.00 Λ.Α.
 Επιμέρους κόστος ΕΟΤ: £20,000.00 Λ.Α.
 Διαφημίσεις σε γνωστές ταξιδιωτικές ιστοσελίδες – On line Campaign
Ανάρτηση διαφημιστικών banners – Run of Site σε διάφορες περίοπτες θέσεις των ιστοσελίδων Skyscanner,
TripAdvisor, και Travel Supermarket. Τα banners αυτά, τα οποία θα φέρουν εικόνες-κείμενο για την Ελλάδα,
και τα λογότυπa του ΕΟΤ και tης Jet 2 Holidays, θα έχουν διάφορα μεγέθη, όπως Skyscrapers (120Χ600 και
160Χ600), MPU’s (300Χ250), και Leader boards (468Χ60 και728Χ90).
 Χρονικό διάστημα: 3 μήνες εντός του 2013
 Συνολικό κόστος: £4,027.00. Λ.Α.
 Επιμέρους κόστος ΕΟΤ: £2,013.50 Λ.Α
 Προωθητική ενέργεια Google πληρωμή ανά κλικ – Google pay per click
Βελτιστοποίηση παρουσίας α) της Jet2.com με πτήσεις προς Ελλάδα στην μηχανή αναζήτησης Google
(αναζητήσεις που θα αφορούν Flights to Greece ή Flights to Med, κλπ.) και β) της Jet2 Holidays με πακέτα
διακοπών για Ελλάδα (αναζητήσεις που θα αφορούν Holidays to Greece ή Holidays to Med, κλπ.) επίσης
στην Google. Λόγω της φύσης της ενέργειας δεν είναι δυνατή η χρήση εικόνων ή λογοτύπων.
 Χρονικό διάστημα: 3 μήνες εντός του 2013
 Συνολικό κόστος: £25,973.00 Λ.Α.
 Επιμέρους κόστος ΕΟΤ:£12,986.50 Λ.Α.
ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ JET 2 & EOT, συμπ/νου ΦΠΑ: £70,000.00 ΛΑ.
ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΚΟΣΤΟΣ ΕΟΤ, συμπ/νου ΦΠΑ: £35,000.00 Λ.Α
2. OLYMPIC HOLIDAYS
 Χορηγία e-mail newsletter σε πελάτες – Sponsored E Mail Newsletter Campaign
Αποστολή newsletter αποκλειστικά για Ελλάδα μέσω e-mail, που θα προωθεί διαφορετικά είδη διακοπών
στην χώρα μας. Επισημαίνεται, ότι η βάση δεδομένων του Τ.Ο. Olympic, που απαρτίζεται από 550.000 μέλη,
θα κατηγοριοποιηθεί με στόχο να σταλούν διαφορετικά μηνύματα σε διαφορετικά κοινά στόχους, όπως
οικογένειες, μεμονωμένοι ταξιδιώτες, ζευγάρια, κλπ. για την καλύτερη απήχηση της εν λόγω ενέργειας.
 Χρονικό διάστημα: 2013
 Συνολικό κόστος: £3,000.00 Λ.Α.
 Επιμέρους κόστος ΕΟΤ: £1,500.00 Λ.Α.
 Καταχωρήσεις σε Εθνικό Τύπο – National Consumer Press Advertising Campaign
Καταχωρήσεις στις δημοφιλείς εφημερίδες Sun, Daily Telegraph, Daily Mirror, Daily Express, Daily Mail, Mail
on Sunday, Sunday Times, Sunday Mirror, Sun on Sunday. H εν λόγω ενέργεια θα περιλαμβάνει 10
καταχωρήσεις στις πρώτες πέντε ε/φ και 9 καταχωρήσεις στις λοιπές τέσσερις (εκδόσεις Κυριακής),
αγγίζοντας περισσότερους από 10 εκ. Βρετανούς αναγνώστες με στόχο την προβολή προσφορών για
ελληνικούς προορισμούς.
 Χρονικό διάστημα: Ιούλιος – Νοέμβριος 2013
 Συνολικό κόστος: £46,901.00 Λ.Α
 Επιμέρους κόστος ΕΟΤ: £23,450.50 Λ.Α.
ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ OLYMPIC & EOT, συμπ/νου ΦΠΑ: £49,901.00 Λ.Α.
ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΚΟΣΤΟΣ ΕΟΤ, συμπ/νου ΦΠΑ: £24,950.50 Λ.Α.
3. SUNVIL HOLIDAYS
 Προωθητική ενέργεια Google πληρωμή ανά κλικ – Google pay per click
Ενέργεια για την προώθηση προσφορών της τελευταίας στιγμής, η οποία θα αφορά στις δύο θυγατρικές του
ομίλου Sunvil, Sunvil Holidays και GIC.
 Χρονικό διάστημα: 4 μήνες κατά τον Ιούλιο – Νοέμβριο 2013
 Συνολικό κόστος: £36,000.00 Λ.Α (£24,000.00 Sunvil Holidays & £12,000.00 GIC)
 Επιμέρους κόστος ΕΟΤ: £18,000.00 Λ.Α.
 Επαγγελματική Κινηματογράφηση – Professional Filming
Επαγγελματική κινηματογράφηση για την προώθηση πακέτων διακοπών του ομίλου Sunvil (Sunvil Holidays
και GIC) σε Πελοπόννησο και Παξούς. Το εν λόγω βίντεο, διάρκειας περίπου 10 λεπτών, το οποίο θα
αναρτηθεί στις ιστοσελίδες εταιρειών του ομίλου Sunvil, Sunvil Holidays, Hidden Greece, GIC Villas &
Holidays, θα ενημερώνει τους επισκέπτες για τα συγκριτικά πλεονεκτήματα του τουριστικού προϊόντος της
Ελλάδας και των συγκεκριμένων προορισμών εν προκειμένω. Τα εν λόγω βίντεο θα παραχωρηθούν στον
ΕΟΤ ελεύθερα πνευματικών δικαιωμάτων προς κάθε χρήση.
 Χρονικό διάστημα: εντός του 2013
 Συνολικό κόστος: £9,148.00 Λ.Α
 Επιμέρους κόστος ΕΟΤ: £4,574.00 Λ.Α.
 Βελτιστοποίηση παρουσίας σε μηχανές αναζήτησης – Search Engine Optimisation
Βελτιστοποίηση παρουσίας πακέτων διακοπών ομίλου Sunvil για Ελλάδα, ώστε να γίνουν πιο ελκυστικά σε Βρετανούς, που αναζητούν πληροφορίες για διακοπές στην χώρα μας στο διαδίκτυο (Organic Listing Rising).
 Χρονικό διάστημα: εντός του 2013
 Συνολικό κόστος: £8,000.00 Λ.Α (£5,000.00 Sunvil Holidays & £3,000.00 GIC)
 Επιμέρους κόστος ΕΟΤ: £4,000.00 Λ.Α.
 Άμεση ταχυδρομική αποστολή σε πελάτες – Direct Mail Shot
Αποστολή προωθητικής αλληλογραφίας με έντυπη κάρτα προσφορών και φυλλάδιο του Τ.Ο., σε
ταχυδρομικές διευθύνσεις πελατών του ομίλου Sunvil. Η πρώτη αποστολή θα πραγματοποιηθεί στα τέλη Ιουλίου, με στόχο τις πωλήσεις της τελευταίας στιγμής κατά την περίοδο αιχμής, και η δεύτερη τον Σεπτέμβριο, ώστε να υπενθυμίσει ευκαιρίες για διακοπές τον Οκτώβριο, βοηθώντας στην προσπάθεια επιμήκυνσης του προϊόντος του ομίλου προς Ελλάδα σε στοχευμένο κοινό 42.000 πελατών.
 Χρονικό διάστημα: Ιούλιος & Σεπτέμβριος 2013
 Συνολικό κόστος: £25,748.00 Λ.Α
 Επιμέρους κόστος ΕΟΤ: £12,874.00 Λ.Α.
 Αποστολή newsletter σε πελάτες – Email Newsletter
Προώθηση τεσσάρων (4) μηνιαίων ηλεκτρονικών μηνυμάτων για ελληνικούς προορισμούς σε περίπου 45.000
διευθύνσεις πελατών της βάσης δεδομένων του ομίλου Sunvil.
 Χρονικό διάστημα: Ιούλιος – Οκτώβριος 2013
 Συνολικό κόστος: £1,104.00 Λ.Α
 Επιμέρους κόστος ΕΟΤ: £552.00 Λ.Α.
ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ SUNVIL & EOT, συμπ/νου ΦΠΑ: £80,000.00 ΛΑ.
ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΚΟΣΤΟΣ ΕΟΤ, συμπ/νου ΦΠΑ: £40,000.00 Λ.Α
4. CYPLON HOLIDAYS
 Αποστολή e-mail σε τουρίστες/καταναλωτές – Ε Mail Shot to Consumers
Αποστολή ενός (1) e-mail με προσφορές για διακοπές στην Ελλάδα σε 305.000 δυνητικούς πελάτες των υψηλού βιοτικού επιπέδου πόλεων Essex, Surrey, Chester, London, Sussex, Berkshire, μέσω της
εξειδικευμένης εταιρείας Life Style – Catalink.
 Χρονικό διάστημα: εντός του 2013
 Συνολικό κόστος: £3,660.00 Λ.Α
 Επιμέρους κόστος ΕΟΤ: £1,830.00 Λ.Α.
 Αποστολή e-mail σε ταξιδιωτικούς πράκτορες – Ε Mail Shot to Travel Agents
Αποστολή πέντε (5) e-mail (ένα ανά μήνα) με προσφορές και εκπτώσεις για Ελλάδα σε 7,000 συνεργαζόμενα ταξιδιωτικά πρακτορεία, μέσω της εξειδικευμένης εταιρείας διανομής BP Travel Marketing Services.
 Χρονικό διάστημα: εντός του 2013
 Συνολικό κόστος: £2,000.00 Λ.Α
 Επιμέρους κόστος ΕΟΤ: £1,000.00 Λ.Α.
 Καταχωρήσεις σε ειδικό Τύπο – Travel Bulletin adverts
10 διαφημίσεις ¼ σελίδας (δύο ανά μήνα) στο γνωστό travel trade περιοδικό Travel Bulletin.
 Χρονικό διάστημα: 5 μήνες εντός του 2013
 Συνολικό κόστος: £3,500.00 Λ.Α
 Επιμέρους κόστος ΕΟΤ: £1,750.00 Λ.Α.
 Τοποθέτηση διαφημιστικών banners σε ταξιδιωτικά πρακτορεία – Stand up advertising banners
Κατασκευή δέκα φορητών διαφημιστικών banners, με πακέτα διακοπών για Ελλάδα, τα οποία θα
τοποθετηθούν στις προσόψεις των δέκα μεγαλύτερων ταξιδιωτικών πρακτορείων, που προωθούν την
μπροσούρα του Cyplon.
 Χρονικό διάστημα: εντός του 2013
 Συνολικό κόστος: £1,000.00 Λ.Α
 Επιμέρους κόστος ΕΟΤ: £420.00 Λ.Α.
 Προωθητική ενέργεια πληρωμή ανά κλικ – Pay per click Google Campaign
Διαφημιστική εκστρατεία στη μηχανή αναζήτησης Google, που θα προβάλλει καλοκαιρινές και φθινοπωρινές προσφορές του Cyplon για την Ελλάδα στο διαδίκτυο.
 Χρονικό διάστημα: 5 μήνες εντός του 2013
 Συνολικό κόστος: £10,000.00 Λ.Α
 Επιμέρους κόστος ΕΟΤ: £5,000.00 Λ.Α.
 Βελτιστοποίηση παρουσίας σε μηχανές αναζήτησης – Search Engine Optimisation (SEO)
Βελτιστοποίηση παρουσίας πακέτων διακοπών του Cyplon για την Ελλάδα στο διαδίκτυο.
 Χρονικό διάστημα: 5 μήνες εντός του 2013
 Συνολικό κόστος: £10,000.00 Λ.Α
 Επιμέρους κόστος ΕΟΤ: £5,000.00 Λ.Α.
 Διαδικτυακή καμπάνια μάρκετινγκ στην Google – On line Google Marketing
Ηλεκτρονικά banners προώθησης πακέτων διακοπών του T.O. για την Ελλάδα στην ιστοσελίδα Google.
 Χρονικό διάστημα: 5 μήνες εντός του 2013
 Συνολικό κόστος: £10,000.00 Λ.Α
 Επιμέρους κόστος ΕΟΤ: £5,000.00 Λ.Α.
Ο εν λόγω Τ.Ο. θα παρέχει δωρεάν αναφορές/reports, σχετικά με την πορεία της ζήτησης και των κρατήσεων για την Ελλάδα, βάσει στοιχείων συνεργαζόμενων ταξιδιωτικών πρακτορείων, που θα επισκέπτεται πωλητής του, προωθώντας και διαφημίζοντας την Ελλάδα, καθόλο το διάστημα Ιουλίου-Δεκεμβρίου 2013.
ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ CYPLON & EOT, συμπ/νου ΦΠΑ: £40,160.00 ΛΑ.
ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΚΟΣΤΟΣ ΕΟΤ, συμπ/νου ΦΠΑ: £20,000.00 Λ.Α
5. CV TRAVEL
 Kαταχωρήσεις σε Εθνικό Τύπο & περιοδικά – Offline newspapers & magazine advertisements
Διαφημιστικές καταχωρήσεις, ως εξής:
I. Saturday Telegraph, τέσσερις (4) διαφημιστικές καταχωρήσεις μεγέθους 5 Χ 1
 Χρονικό διάστημα: Σεπτέμβριος- Δεκέμβριος 2013
 Συνολικό κόστος: £1,200.00 Λ.Α
 Επιμέρους κόστος ΕΟΤ: £600.00 Λ.Α.
II. Sunday Times, τέσσερις (4) διαφημιστικές καταχωρήσεις μεγέθους 4 Χ 1
 Χρονικό διάστημα: Σεπτέμβριος- Δεκέμβριος 2013
 Συνολικό κόστος: £1,689.60 Λ.Α
 Επιμέρους κόστος ΕΟΤ: £844.80 Λ.Α.
III. Advertorial-αφιέρωμα δύο σελίδων με κείμενα και εικόνες της Ελλάδας στο τεύχος Δεκεμβρίου του γνωστού βρετανικού περιοδικού Conde Nast Τraveller magazine (Double page spread advertorial
promotion).
 Χρονικό διάστημα: Δεκέμβριος 2013
 Συνολικό κόστος: £14,232.90 Λ.Α
 Επιμέρους κόστος ΕΟΤ: £6,755.20 Λ.Α.
 Καταχώρηση στο newsletter του Τ.Ο. – CV Travel “The View” Newsletter
Ολοσέλιδη A4 διαφημιστική καταχώρηση για την Ελλάδα στο οπισθόφυλλο του πολυσέλιδου
περιοδικού/newsletter “The View” του Τ.Ο. CV Travel, το οποίο αποστέλλεται σε περίπου 25.000
επιλεγμένους δυνητικούς αγοραστές των πακέτων διακοπών σε διάφορους προορισμούς, που
δραστηριοποιείται ο εν λόγω Τ.Ο.
 Χρονικό διάστημα: Τεύχος Φθινοπώρου 2013
 Συνολικό κόστος: £1,200.00 Λ.Α
 Επιμέρους κόστος ΕΟΤ: £600.00 Λ.Α.
 Διαφημιστική προβολή με banner στην ιστοσελίδα του Τ.Ο. – CV Travel Website
Δημιουργία και ανάρτηση διαφημιστικού banner στην κεντρική ιστοσελίδα του Τ.Ο., το οποίο θα διαφημίζει ελληνικούς προορισμούς, κατευθύνοντας τους πελάτες/καταναλωτές μέσω link σε ειδική ιστοσελίδα (landing page) για την Ελλάδα.
 Χρονικό διάστημα: 1 μήνας εντός του 2013
 Συνολικό κόστος: £2,400.00 Λ.Α
 Επιμέρους κόστος ΕΟΤ: £1,200.00 Λ.Α.
Ο εν λόγω Τ.Ο. θα προσφέρει επίσης δωρεάν την δημιουργία και αποστολή δύο ενημερωτικών προωθητικών
ηλεκτρονικών μηνυμάτων σε πελάτες του εντός του 2013.
ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ CV TRAVEL & ΕΟΤ, συμπ/νου ΦΠΑ: £20,722.50 ΛΑ.
ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΚΟΣΤΟΣ ΕΟΤ, συμπ/νου ΦΠΑ: £10,000.00 Λ.Α
6. THOMAS COOK
 Διαφημιστική προβολή μέσω ραδιοφώνου. – Branded Radio Advertising Campaign
Δημιουργία ολιγόλεπτων ραδιοφωνικών διαφημιστικών σποτ για διακοπές στην Ελλάδα σε περιφερειακούς ραδιοφωνικούς σταθμούς της Μ. Βρετανίας, με στόχο την αύξηση των κρατήσεων σε περιοχές, όπου υπάρχει αεροπορική σύνδεση και διαθεσιμότητα πακέτων για την Ελλάδα.
 Χρονικό διάστημα: 2 εβδομάδες εντός του 2013 (Οκτώβριος)
 Συνολικό κόστος: £24,000.00 Λ.Α
 Επιμέρους κόστος ΕΟΤ: £12,000.00 Λ.Α.
 Προωθητικές ενέργειες σε διαδίκτυο και μέσα κοινωνικής δικτύωσης – Online PPC & SEO Activities and Display Advertising on Facebook, YouTube & National Newspapers Websites
Στοχευμένες ενέργειες: α) για την βελτιστοποίηση της θέσης των πακέτων διακοπών του Τ.Ο. για την Ελλάδα στο διαδίκτυο (Pay per Click και Search Engine Optimisation) και β) για την προβολή/διαφήμιση των πακέτων διακοπών του Thomas Cook σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης και διαδικτυακές εφημερίδες του Εθνικού Τύπου.
 Χρονικό διάστημα: 2 εβδομάδες εντός του 2013 (Αύγουστος)
 Συνολικό κόστος: £32,000.00 Λ.Α.
 Επιμέρους κόστος ΕΟΤ:£16,000.00 Λ.Α
 Ανάρτηση homepage banner & δημιουργία microsite στην ιστοσελίδα του Club 18-30 – Homepage deal block with link to dedicated branded landing page
Ανάρτηση διαφημιστικού banner στην ιστοσελίδα της συνεργαζόμενης με τον Thomas Cook εταιρείας Club 18-30, για την προώθηση – μέσω ειδικά διαμορφωμένης σελίδας για την Ελλάδα – κρατήσεων τελευταίας στιγμής στο νεανικό βρετανικό κοινό, με ανάρτηση φωτογραφιών και λογοτύπου του ΕΟΤ και T.Cook.
 Χρονικό διάστημα: 2 μήνες εντός του 2013 (Σεπτέμβριος-Οκτώβριος)
 Συνολικό κόστος: £32,000.00 Λ.Α.
 Επιμέρους κόστος ΕΟΤ:£16,000.00 Λ.Α
 Ανάρτηση homepage banner & δημιουργία microsite στην ιστοσελίδα flexibletrips.com – Homepage promo banner with link to dedicated branded landing page
Ανάρτηση διαφημιστικού banner στην ιστοσελίδα της συνεργαζόμενης με τον Thomas Cook ιστοσελίδας κρατήσεων διακοπών flexibletrips.com για την προώθηση – μέσω ειδικά διαμορφωμένης σελίδας για τ ην Ελλάδα – City Breaks και Beach Holidays στην Ελλάδα, με ανάρτηση φωτογραφιών και λογοτύπου του ΕΟΤ και T.Cook.
 Χρονικό διάστημα: 4 μήνες εντός του 2013 (Αύγουστος-Νοέμβριος)
 Συνολικό κόστος: £48,000.00 Λ.Α.
 Επιμέρους κόστος ΕΟΤ:£24,000.00 Λ.Α
 Ανάρτηση homepage banner & δημιουργία microsite στην ιστοσελίδα directholidays.co.uk – Homepage deal block with link to dedicated branded landing page
Ανάρτηση διαφημιστικού banner στην ιστοσελίδα της συνεργαζόμενης με τον Thomas Cook ιστοσελίδας κρατήσεων διακοπών directholidays.co.uk για την προώθηση – μέσω ειδικά διαμορφωμένης σελίδας για την
Ελλάδα – πακέτων all inclusive στην Ελλάδα, με ανάρτηση φωτογραφιών και λογοτύπου του ΕΟΤ και
T.Cook.
 Χρονικό διάστημα: 2 μήνες εντός του 2013 (Ιούλιος-Σεπτέμβριος 2013)
 Συνολικό κόστος: £24,000.00 Λ.Α.
 Επιμέρους κόστος ΕΟΤ:£12,000.00 Λ.Α
ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ Thomas Cook & EOT, συμπ/νου ΦΠΑ: £160,000.00 ΛΑ.
ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΚΟΣΤΟΣ ΕΟΤ, συμπ/νου ΦΠΑ: £80,000.00 Λ.Α.
7. COSMOS – MONARCH
 Ψηφιακή διαφημιστική εκστρατεία. – Digital display Advertising
Χορηγία για μια εβδομάδα της υποσελίδας Holidays του Lastminute.com, μέσω της οποία θα προβληθούν
περί τα 1 εκ. impressions, καθώς και ανάρτηση διαφημιστικών banners (120Χ600) τόσο σε διάφορα άλλα
σημεία του Lastminute.com (Run of Site) όσο και σε διάφορες άλλες δημοφιλείς ιστοσελίδες διακοπών, όπως
Tripadvisor (Destination Targeting), AOL Travel Superchannel (Contextual Relevant Placements), AMNET
(Prospecting & Retargeting), Travel Supermarket (Destination Targeting), και RadiumOne (Retargeting), ώστε
να δημιουργηθεί ένα πλέγμα μαζικής προβολής της Ελλάδας στο διαδίκτυο (Display digital advertising).
Υπολογίζεται, ότι μέσω των ανωτέρω ενεργειών δημιουργηθούν περίπου 17.500.00 αποτυπώματα
(impressions).
 Χρονικό διάστημα: 6 εβδομάδες εντός του 2013
 Συνολικό κόστος: £67,200.00 Λ.Α
 Επιμέρους κόστος ΕΟΤ: £33,600.00 Λ.Α.
 Προωθητική ενέργεια πληρωμής ανά κλικ – Pay per click activity
Βελτιστοποίηση του προγράμματός του Τ.Ο. για Ελλάδα σε αναζητήσεις διακοπών για Ελλάδα. Τα κριτήρια των όρων αναζήτησης θα συναποφασιστούν σε συνεργασία με τον ΕΟΤ.
 Χρονικό διάστημα: 6 εβδομάδες εντός του 2013
 Συνολικό κόστος: £45,600.00 Λ.Α
 Επιμέρους κόστος ΕΟΤ: £22,800.00 Λ.Α.
 Δαπάνη παραγωγής δημιουργικού – Creative & Producing Cost
Δαπάνη παραγωγής των απαιτούμενων γραφικών από εξειδικευμένη εταιρεία.
 Συνολικό κόστος: £7,200.00 Λ.Α
 Επιμέρους κόστος ΕΟΤ: £3,600.00 Λ.Α.
Παράλληλα, ο όμιλος θα προσφέρει δωρεάν περαιτέρω σημαντικές ενέργειες προώθηση του τουριστικού ρεύματος προς τη Ελλάδα, ως εξής:
 Αποστολή ενημερωτικού e-mail με banner στην βάση δεδομένων του Τ.Ο. και ειδικότερα στους συνδρομητές
της ηλεκτρονικής εφημερίδας του καθώς και σε όσους έχουν ζητήσει πληροφορίες για διακοπές.
 Banner στις ιστοσελίδες διακοπών της Cosmos – Monarch Holidays, που θα προωθεί Ελλάδα για περίοδο
δύο εβδομάδων.
ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ Cosmos / Monarch & EOT, συμπ/νου ΦΠΑ: £120,000.00 ΛΑ.
ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΚΟΣΤΟΣ ΕΟΤ, συμπ/νου ΦΠΑ: £60,000.00 Λ.Α.
8. IONIAN & AEGEAN ISLAND HOLIDAYS
 Καταχωρήσεις σε Τύπο & ειδικά περιοδικά– Press & Magazines Advertising Campaign
Διαφημιστικές καταχωρήσεις σε εφημερίδες με υψηλού εισοδηματικού επιπέδου αναγνωστικό κοινό για την προώθηση καταλυμάτων τουρισμού πολυτελείας και βίλλες στην Ελλάδα, ως εξής:
i. The Guardian Διαφήμιση μεγέθους 4×1 – 4 καταχωρήσεις
Χρονικό διάστημα : Σεπτέμβριος 2013
Κόστος ενέργειας (με ΦΠΑ): £384.00
Κόστος ΕΟΤ (με ΦΠΑ): £192.00
ii. Times (Saturday) Διαφήμιση μεγέθους 4×1 – 4 καταχωρήσεις
Χρονικό διάστημα : Σεπτέμβριος 2013
Κόστος ενέργειας (με ΦΠΑ): £403.20
Κόστος ΕΟΤ (με ΦΠΑ): £201.60
iii. Daily Mail (Saturday) Διαφήμιση μεγέθους 4×1 – 10 καταχωρήσεις
Χρονικό διάστημα : Ιούλιος, Αύγουστος, Σεπτέμβριος 2013
Κόστος ενέργειας (με ΦΠΑ): £ 4,020.48
Κόστος ΕΟΤ (με ΦΠΑ): £2,010.24
iv. Daily Telegraph Διαφήμιση μεγέθους 3×1– 4 καταχωρήσεις
Χρονικό διάστημα : Σεπτέμβριος 2013
Κόστος ενέργειας (με ΦΠΑ): £907.20
Κόστος ΕΟΤ (με ΦΠΑ): £453.60
v. Mail on Sunday Διαφήμιση μεγέθους 4×1 – 5 καταχωρήσεις
Χρονικό διάστημα : Σεπτέμβριος 2013
Κόστος ενέργειας (με ΦΠΑ): £1,800.00
Κόστος ΕΟΤ (με ΦΠΑ): 900.00
vi. Sunday Times α) Διαφήμιση μεγέθους 3×2 – 5 καταχωρήσεις
Χρονικό διάστημα: Σεπτέμβριος 2013
Κόστος ενέργειας (με ΦΠΑ): £2,632.32
Κόστος ΕΟΤ (με ΦΠΑ): £1,316.16
β) Διαφήμιση μεγέθους 3×1 – 5 καταχωρήσεις
Χρονικό διάστημα : Ιούλιος-Αύγουστος 2013
Κόστος ενέργειας (με ΦΠΑ): £1,316.16
Κόστος ΕΟΤ (με ΦΠΑ): £658.08
ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ Ionian- Aegean & EOT, συμπ/νου ΦΠΑ: £11,463.36 Λ.Α.
ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΚΟΣΤΟΣ ΕΟΤ, συμπ/νου ΦΠΑ: £ 5,731.68 Λ.Α.
9. RAMBLERS HOLIDAYS
 Προωθητική ενέργεια Google πληρωμή ανά κλικ – Google pay per click
Βελτιστοποίηση παρουσίας του Τ.Ο. Ramblers Holidays και του προγράμματός του για την Ελλάδα στην Google σε αναζητήσεις που θα αφορούν έρευνες χρηστών για περιπατητικές διακοπές και διακοπές υπαίθρου. Λόγω της φύσης της ενεργειας δεν είναι δυνατή η χρήση εικόνων ή λογοτύπων.
 Χρονικό διάστημα: 4 μήνες εντός του 2013
 Συνολικό κόστος: £2,400.00 Λ.Α.
 Επιμέρους κόστος ΕΟΤ:£1,200.00 Λ.Α
 Αφιέρωμα στο newsletter του Τ.Ο. – Newsletter Campaign
Αφιέρωμα δύο σελίδων για την Ελλάδα στο Newsletter του Τ.Ο., το οποίο αποστέλλεται σε 36,000 δυνητικούς πελάτες. Το newsletter αυτό συνοδεύει επίσης την νέα μπροσούρα του Τ.Ο. που κυκλοφορεί στο τέλος του έτους. Θα περιλαμβάνονται εικόνα ή εικόνες της Ελλάδας, ενημέρωση για το πλούσιο πρόγραμμα για την Ελλάδα του Τ.Ο. και λογότυπα του Τ.Ο. και ΕΟΤ.
 Χρονικό διάστημα: Τέλη 2013
 Συνολικό κόστος: £3,600.00 Λ.Α.
 Επιμέρους κόστος ΕΟΤ: £1,800.00 Λ.Α.
ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ Ramblers & EOT, συμπ/νου ΦΠΑ: £6,000.00 ΛΑ.
ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΚΟΣΤΟΣ ΕΟΤ, συμπ/νου ΦΠΑ: £3,000.00 Λ.Α
10. PLANET HOLIDAYS / WEDDINGS
 Καταχωρήσεις σε Ειδικό Τύπο – Wedding Magazines Advertising Campaign
Διαφημιστικές καταχωρήσεις στα πλέον δημοφιλή περιοδικά για την προβολή της διοργάνωσης γάμου, δεξίωσης, ανανέωσης όρκων και μήνα του μέλιτος στην Ελλάδα, με φωτογραφία/ες από παρόμοιες εκδηλώσεις στην Ελλάδα και τα λογότυπα του ΕΟΤ και του Τ.Ο., ως εξής:
i. Perfect Wedding ½ σελίδα στα τεύχη Σεπτεμβρίου, Οκτωβρίου, Νοεμβρίου και
Δεκεμβρίου 2013 – 4 καταχωρήσεις
Κόστος ενέργειας (με ΦΠΑ): £ 1,176.00
Κόστος ΕΟΤ (με ΦΠΑ): £588.00
ii. The Wedding Venues ½ σελίδα στο τεύχος Οκτωβρίου/Δεκεμβρίου 2013 –
1 καταχώρηση.
Κόστος ενέργειας (με ΦΠΑ): £600.00
Κόστος ΕΟΤ (με ΦΠΑ): £300.00
iii. National Wedding 1 σελίδα στα τεύχη Σεπτεμβρίου και Δεκεμβρίου 2013 –
2 καταχωρήσεις.
Κόστος ενέργειας (με ΦΠΑ): £1,080.00
Κόστος ΕΟΤ (με ΦΠΑ): £540.00
iv. Weddings Ideas ½ σελίδα στα τεύχη Οκτωβρίου, Νοεμβρίου και Δεκεμβρίου
2013 – 3 καταχωρήσεις
Κόστος ενέργειας (με ΦΠΑ): £900.00
Κόστος ΕΟΤ (με ΦΠΑ): £450.00
v. Conde Nast Brides 6 x1 σελίδας στο τεύχος Νοεμβρίου/Δεκεμβρίου 2013 –
1 καταχώρηση
Κόστος ενέργειας (με ΦΠΑ): £216.00
Κόστος ΕΟΤ (με ΦΠΑ): £108.00
vi. Wedding Magazine ½ σελίδα, στα τεύχη Οκτωβρίου και Δεκεμβρίου 2013 –
2 καταχωρήσεις.
Κόστος ενέργειας (με ΦΠΑ): £948.00
Κόστος ΕΟΤ (με ΦΠΑ): £474.00
vii. You & Your Wedding 1/8 σελίδας στο τεύχος Νοεμβρίου 2013 – 1 καταχώρηση
Κόστος ενέργειας (με ΦΠΑ): £252.00
Κόστος ΕΟΤ (με ΦΠΑ): £126.00
viii. Wedding Directory ½ σελίδα στο τεύχος Νοεμβρίου 2013 – 1 καταχώρηση
Κόστος ενέργειας (με ΦΠΑ): £300.00
Κόστος ΕΟΤ (με ΦΠΑ): £150.00
 Κόστος ενέργειας (με ΦΠΑ): £ 5,472.00
 Κόστος ΕΟΤ (με ΦΠΑ): £2,736.00
 Δαπάνη παραγωγής δημιουργικού – Creativity Cost
Δαπάνη παραγωγής δημιουργικού για το καλύτερο δυνατό αισθητικό αποτέλεσμα των εν λόγω διαφημίσεων
από ειδικευμένη εταιρεία.
 Κόστος ενέργειας (με ΦΠΑ): £ 2,000.00
 Κόστος ΕΟΤ (με ΦΠΑ): £1,000.00
 Διαφήμιση με banner στην ιστοσελίδα του Τ.Ο. – Planet Weddings Website Campaign
Δημιουργία και ανάρτηση διαφημιστικού banner (MPU) στην κεντρική ιστοσελίδα του Τ.Ο., το οποίο θα διαφημίζει την διοργάνωση γάμων και άλλων συναφών τύπων διακοπών (ταξίδια του μέλιτος, κτλ.) στην Ελλάδα, με νέα και προσφορές για την χώρα.
 Χρονικό διάστημα: 3 μήνες εντός του 2013
 Συνολικό κόστος: £10,800.00 Λ.Α
 Επιμέρους κόστος ΕΟΤ: £5,400.00 Λ.Α.
ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ Planet & EOT, συμπ/νου ΦΠΑ: £18,272.00 Λ.Α.
ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΚΟΣΤΟΣ ΕΟΤ, συμπ/νου ΦΠΑ: £ 9,136.00 Λ.Α.
11. BEST OF GREECE – SEAFARER HOLIDAYS
 Καταχωρήσεις σε Τύπο & Ειδικά περιοδικά– Press & Magazines Advertising Campaign
Διαφημιστικές καταχωρήσεις σε εφημερίδες και περιοδικά, τα οποία προσελκύουν κοινό που ενδιαφέρεται για διακοπές με μηχανοκίνητα ή ιστιοφόρα σκάφη για την προώθηση της ειδικής μορφής του θαλάσσιου τουρισμού καθώς και της κρουαζιέρας στην Ελλάδα, ως εξής:
i. Sunday Telegraph Διαφήμιση μεγέθους 10×2 – 4 καταχωρήσεις
Χρονικό διάστημα: Mεταξύ Ιουλίου & Σεπτεμβρίου 2013
Κόστος ενέργειας (με ΦΠΑ): £6,400.00
Κόστος ΕΟΤ (με ΦΠΑ): £3,200.00
ii. Cruise International Ολοσέλιδη διαφήμιση – 2 καταχωρήσεις
Magazine Χρονικό διάστημα: Μεταξύ Αυγούστου & Σεπτεμβρίου 2013
Κόστος ενέργειας (με ΦΠΑ): £2,400.00
Κόστος ΕΟΤ (με ΦΠΑ): £1,200.00
iii. Yachting Magazine ½ σελίδα – 2 καταχωρήσεις.
Χρονικό διάστημα: Μεταξύ Ιουλίου & Σεπτεμβρίου 2013
Κόστος ενέργειας (με ΦΠΑ): £1,600.00
Κόστος ΕΟΤ (με ΦΠΑ): £800.00
iv. Yachts & Yachting ½ σελίδα – 2 καταχωρήσεις.
Magazine Χρονικό διάστημα: Μεταξύ Ιουλίου & Σεπτεμβρίου 2013
Κόστος ενέργειας (με ΦΠΑ): £1,600.00
Κόστος ΕΟΤ (με ΦΠΑ): £800.00
 Συνολικό κόστος: £12,000.00 Λ.Α.
 Επιμέρους κόστος ΕΟΤ: £6,000.00 Λ.Α.
 Αποστολή newsletter σε ταξιδιωτικούς πράκτορες & κοινό – Newsletter to trade & public
Προώθηση ενημερωτικού newsletter για διακοπές με ιστιοπλοϊκό και κρουαζιέρα στην Ελλάδα (Sailing
Holidays & Cruises) σε εξειδικευμένους ταξιδιωτικούς πράκτορες καθώς και σε κοινό της βάσης δεδομένων
του Τ.Ο.
 Χρονικό διάστημα: Ιούλιος – Οκτωβριος 2013
 Συνολικό κόστος: £8,000.00 Λ.Α.
 Επιμέρους κόστος ΕΟΤ: £4,000.00 Λ.Α.
ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ Best of Greece/Seafarer & EOT, συμπ/νου ΦΠΑ: £20,000.00 Λ.Α.
ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΚΟΣΤΟΣ ΕΟΤ, συμπ/νου ΦΠΑ: £10,000.00 Λ.Α.

Τέλος για τη Ρωσία  η απόφαση αφορά:
 1. Τον σχεδιασμό διαδικτυακής πλατφόρμας του Γραφείου ΕΟΤ Ρωσίας μέσω των
κάτωθι ενεργειών:
– Μετάφραση της ιστοσελίδας visitgreece.gr στη ρωσική γλώσσα και την
ενσωμάτωσή της στην ιστοσελίδα του Γραφείου.
– Τεχνική υποστήριξη και διείσδυση της νέας ιστοσελίδας κοινωνικής δικτύωσης του
Γραφείου ΕΟΤ στο ρωσικό κοινό (facebook/visitgreeceru).
– Ενσωμάτωση στη ρωσική ιστοσελίδα weekends/travel, ειδικής διαφήμισης που
αφορά στα ταξίδια του Σαββατοκύριακου.
– Προβολή του ΕΟΤ με banner 900X110 για 6 μήνες σε μεγάλη επαγγελματική
τουριστική ιστοσελίδα.
2. Την υλοποίηση online προγραμμάτων προώθησης και προβολής στις
σημαντικότερες διαδικτυακές πλατφόρμες και στα δημοφιλέστερα ρωσικά μέσα
κοινωνικής δικτύωσης, κατόπιν υποβολής αναλυτικού προγράμματος των
διαφημιστικών ενεργειών από το Γραφείο ΕΟΤ Ρωσίας και Κ.Α.Κ.
Και μια εξέλιξη εσωτερική του Οργανισμού: Στην διεύθυνση Εξωτερικού ορίστηκε η Προϊσταμένη του Τμήματος Δημοσίων Σχέσεων της Δ/νσης ΥΠΕΞ , κ. Γερολυμάτου Ελένη ως αναπληρώτρια ελλείποντος Προϊσταμένου της Δ/νσηςΥΠΕΞ μέχρι την επιλογή και την τοποθέτηση νέου προϊσταμένου στη θέση αυτή.