easy

“Άφιξη” της easyJet Holidays στη γερμανική αγορά | Τις επόμενες ημέρες ξεκινάει στην Ελβετία | Στόχος να εξελιχθεί σε κορυφαίο “παίχτη” στην ευρωπαϊκή τουριστική αγορά

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Την είσοδο της easyJet Holidays στη γερμανική αγορά και την ανάπτυξή της σε μία από τις μεγαλύτερες εταιρίες διακοπών στην Ευρώπη, ανακοίνωσε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας, Garry Wilson, κατά την παρουσίαση των τριμηνιαίων στοιχείων της.

Ο επικεφαλής της easyJet holidays Garry Wilson | ©ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Η επόμενη φάση της επέκτασης της εταιρίας αφορά, μεταξύ άλλων, στη γερμανική αγορά, σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της easyJet Holidays, Garry Wilson, ο οποίος προσβλέπει σε καθιέρωση της εταιρίας μεταξύ των μεγαλύτερων του είδους της στην Ευρώπη.

Η easyJet Holidays εξυπηρετεί, επί του παρόντος, πελάτες μόνο στο Ηνωμένο Βασίλειο όπου ανταγωνίζεται την Jet2, την TUI και άλλους παρόχους διακοπών. Τις επόμενες εβδομάδες, αναμένεται να ξεκινήσει δραστηριότητες στην Ελβετία, μια αγορά που ο κ. Wilson περιγράφει ως “πύλη εισόδου”, ενώ αρκετά σύντομα θα ακολουθήσουν η Γαλλία και η Γερμανία.

Σύμφωνα με τον επικεφαλής της easyJet Holidays, το δυνατό σημείο του ταξιδιωτικού πράκτορα είναι ότι, όχι μόνο προσελκύει νέους πελάτες, αλλά πουλάει περισσότερες υπηρεσίες σε υφιστάμενους πελάτες, με την τεχνολογία πίσω από την ιστοσελίδα του να είναι το “κλειδί” για αυτό.

Με τη ζήτηση για ταξίδια να ανακάμπτει μετά την πανδημία, η easyJet Holidays πρόκειται να αυξήσει τα κέρδη του ομίλου κατά περισσότερα από 100 εκατομμύρια λίρες (περίπου 115 εκατομμύρια ευρώ), κατά το τρέχον οικονομικό έτος, κάτι που σύμφωνα με τον κ. Wilson είναι μόνο η αρχή.

“Υπάρχουν ακόμη τεράστιες δυνατότητες ανάπτυξης”, δήλωσε, επισημαίνοντας ότι η εταιρία πουλάει 93 εκατομμύρια θέσεις ετησίως. Από αυτές, μόνο το 4% αντιπροσωπεύει σήμερα πελάτες που κάνουν κράτηση διακοπών εκτός από πτήσεις.

Σύμφωνα με τον ίδιο, οι οργανωμένες διακοπές γίνονται όλο και πιο δημοφιλείς, καθώς προσφέρουν ασφάλεια κόστους σε περιόδους αύξησης των τιμών.

“Εκείνοι που κανονικά κλείνουν μια πτήση και οργανώνουν μόνοι τους το ξενοδοχείο τους, διαπιστώνουν ότι πετυχαίνουν καλύτερη συμφωνία όταν αγοράζουν τα πάντα από την easyJet”, εξήγησε.

Το πρώην στέλεχος της TUI προσελήφθη στην easyJet Holidays το 2018 από τον διευθύνοντα σύμβουλο της easyJet, Johan Lundgren, το πρώην αφεντικό του στην TUI, για να ηγηθεί μιας ταξιδιωτικής επιχείρησης με ψηφιακή εστίαση. Αυτή ξεκίνησε την επόμενη χρονιά, αντικαθιστώντας το μικρότερο και, κυρίως, παραχωρημένο σε εξωτερικούς συνεργάτες ταξιδιωτικό τμήμα της αεροπορικής εταιρίας.

 

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *