money tourism copyright photo
©ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

“Έκρηξη” των ταξιδιών | Το 53% των Γερμανών θέλει να ταξιδέψει στο β’ 6μηνο 2021 | Τι είναι τα “ταξίδια εκδίκησης”

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Η πλειονότητα των καταναλωτών δεν σχεδιάζει να μειώσει τον προϋπολογισμό του ταξιδιού της, η τάση προς το “Revenge Travel”,  οι ελκυστικές προσφορές θα μπορούσαν να ωθήσουν την τουριστική βιομηχανία ξανά και το 53% των Γερμανών που θέλει να ταξιδέψει, είναι τα βασικά στοιχεία της παγκόσμια μελέτη Travel Trends 2021, η οποία διεξήχθη από τις εταιρίες συμβουλευτικής στρατηγικής και μάρκετινγκ Simon-Kucher & Partners και ROIRocket.

Η σημαντική έρευνα προβλέπει ανάκαμψη στην ταξιδιωτική αγορά το δεύτερο εξάμηνο του 2020, αλλά η ταξιδιωτική συμπεριφορά των Γερμανών θα αλλάξει σημαντικά λόγω της πανδημίας

Πιο αναλυτικά, το 53% των Γερμανών τουριστών αναμένουν να ταξιδέψουν ξανά το 2021, ειδικά από το Καλοκαίρι.

Ένα στα πέντε άτομα, από την άλλη πλευρά, είναι πιο αβέβαιο: δεν γνωρίζουν ακόμη πότε θα ταξιδέψει ξανά.

Η μελέτη αποκαλύπτει επίσης ότι όχι μόνο η άρση των περιορισμών COVID-19 (28%), αλλά και η πορεία των εμβολιασμών είναι καθοριστικά κριτήρια για το χρονοδιάγραμμα του επόμενου ταξιδιού: 23% θέλει να ταξιδέψουν μόνο όταν αυτοί ή η πλειονότητα του πληθυσμού είναι εμβολιασμένος.

Η πλειονότητα των Γερμανών ταξιδιωτών “εμμένει” στον αρχικό προϋπολογισμό ταξιδιού

Μόνο το 19% των Γερμανών θέλει να ξοδέψει λιγότερα για ταξίδια μετά την κρίση COVID-19 από ότι στο παρελθόν. Αυτό είναι ιδιαίτερα εντυπωσιακό σε μια διεθνή σύγκριση: περίπου το ένα τέταρτο των Βρετανών και ακόμη και το 42% των Ισπανών θέλουν να μειώσουν τον προϋπολογισμό τους. Για τους μισούς περίπου Γερμανούς ταξιδιώτες που σκοπεύουν να μειώσουν τον ταξιδιωτικό τους προϋπολογισμό, η αβεβαιότητα σχετικά με την κατάσταση απασχόλησης και το εισόδημά τους είναι ο κύριος λόγος για τη μείωση των δαπανών. 21% έχουν ξεκινήσει νέες δραστηριότητες ως εναλλακτική λύση για τα ταξίδια.

ksd
adv

Περίπου το 70% των Γερμανών ερωτηθέντων δεν αναμένουν καμία αλλαγή στον προϋπολογισμό των ταξιδιών τους σε σύγκριση με το χρόνο πριν από την πανδημία και ο αριθμός αυτός είναι σημαντικά υψηλότερος από τον διασυνοριακό μέσο όρο του 60%.

Ο Δημήτρης Χιώτης, επικεφαλής Ταξιδιών και Τουρισμού στην Simon-Kucher, σχολιάζει: “Η πανδημία Covid-19 έχει επηρεάσει τον ταξιδιωτικό κλάδο με πρωτοφανείς τρόπους. Τα ευρήματά μας δείχνουν ότι το 2021 θα είναι η χρονιά κατά την οποία η ταξιδιωτική επιχείρηση ανακάμπτει, ειδικά κατά το δεύτερο εξάμηνο του έτους, καθώς η πλειονότητα των Γερμανών καταναλωτών θέλει να ταξιδέψει και να ξοδέψει το ίδιο ή ακόμα περισσότερο σε αυτό από ότι πριν από την πανδημία. Αυτό είναι ένα σημάδι ελπίδας για τη βιομηχανία, ειδικά στη Γερμανία. Η επιθυμία για ταξίδια φαίνεται να είναι υψηλή. Οι εταιρείες Ταξιδιών και Τουρισμού πρέπει να σχεδιάσουν την επιχειρηματική στρατηγική και το επιχειρηματικό τους μοντέλο με τέτοιο τρόπο ώστε να είναι αρκετά ευέλικτες για να ανταποκριθούν στην αναμενόμενη έκρηξη των ταξιδιών”.

Το “Revenge Traveller” θα μπορούσε να δώσει στον κλάδο μια νέα ώθηση

Η τάση του λεγόμενου “Revenge Travel – Ταξίδια εκδίκησης” σημαίνει ότι οι καταναλωτές θέλουν να ξοδεύουν περισσότερα για ταξίδια από ότι συνήθως, επειδή δεν είχαν ταξιδέψει για μεγάλο χρονικό διάστημα. Στη Γερμανία, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, περίπου 10% εμπίπτουν στην κατηγορία Revenge Traveller. Από αυτό, το 54% θέλει να κάνει μεγαλύτερα ταξίδια, ενώ το 46% σχεδιάζει μικρότερες και συχνότερες διακοπές. Είναι επίσης πρόθυμοι να ξοδέψουν περισσότερα για δωμάτιο και διατροφή.

Βιώσιμη αλλαγή στην ταξιδιωτική συμπεριφορά

Η τάση “staycation” από το 2020 – διακοπές στο σπίτι – θα παραμείνει στο μέλλον. Σε γενικές γραμμές, το 40% των Γερμανών ερωτηθέντων θέλουν να κάνουν διακοπές στη Γερμανία πιο συχνά από ότι πριν από την πανδημία και περίπου το 50% δηλώνουν ότι θέλουν να ταξιδεύουν διεθνώς λιγότερο συχνά στο μέλλον.

Η πανδημία έχει επίσης αντίκτυπο στην επιλογή των μέσων μεταφοράς: 46% των Γερμανών ερωτηθέντων θα χρησιμοποιούν το αυτοκίνητο περισσότερο όταν σχεδιάζουν τις διακοπές τους. 57% θέλουν να μειώσουν τα αεροπορικά τους ταξίδια στο μέλλον, σχεδόν οι μισοί καταναλωτές σκοπεύουν να ταξιδέψουν λιγότερο με τρένο στο μέλλον. Η βιομηχανία κρουαζιέρας πρέπει επίσης να υπολογίζει χαμηλότερη ζήτηση: το 59% των Γερμανών δηλώνουν ότι κάνουν λιγότερες κρουαζιέρες από ότι πριν από την πανδημία.

Η συμπεριφορά κατά την κράτηση των καταναλωτών είναι επίσης ενδιαφέρουσα: το 40% των ερωτηθέντων τείνουν περισσότερο σε προσφορές της τελευταίας στιγμής λόγω της αβεβαιότητας. άλλα 40% είναι οι πρώτοι που κάνουν κράτηση. Οι οργανωμένες εκδρομές απολαμβάνουν αυξανόμενη δημοτικότητα μεταξύ των ομάδων χαμηλού εισοδήματος (57% των καταναλωτών με εισόδημα νοικοκυριού κάτω των 50.000) και της νεότερης γενιάς.

Η παγκόσμια μελέτη “Travel Trends 2021” πραγματοποιήθηκε από τους Simon-Kucher & Partners και ROIRocket τον Δεκέμβριο του 2020. Περισσότεροι από 3.900 άνθρωποι στη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ισπανία, τη Μεγάλη Βρετανία και τις Ηνωμένες Πολιτείες ρωτήθηκαν για τη συμπεριφορά ταξιδιού και κράτησης για το 2021. 

H Simon-Kucher & Partners, Σύμβουλοι Στρατηγικής & Μάρκετινγκ είναι κορυφαία συμβουλευτική εταιρία μάρκετινγκ και πωλήσεων με περισσότερους από 1.400 υπαλλήλους σε 40 γραφεία παγκοσμίως.

ROIRocket: Η ROIRocket είναι κορυφαίος πάροχος έρευνας αγοράς και ψηφιακής υποστήριξης μάρκετινγκ για μια ευρεία πελατειακή βάση συμβούλων, επενδυτών, δημόσιων και ιδιωτικών εταιρειών, πρακτορείων και εταιρειών έρευνας αγοράς.

1 σχόλιο στο ““Έκρηξη” των ταξιδιών | Το 53% των Γερμανών θέλει να ταξιδέψει στο β’ 6μηνο 2021 | Τι είναι τα “ταξίδια εκδίκησης”

Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *