“Μαύρο” από τον επικεφαλής της Ryanair στα οργανωμένα ταξίδια | Τα χαρακτηρίζει “αντιπερισπασμό”

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ ΓΝΩΜΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Κανένα ενδιαφέρον δεν δείχνει η Ryanair να εισέλθει στην αγορά των οργανωμένων διακοπών, παρά την αυξανόμενη κερδοφορία της ανταγωνίστριας easyJet Holidays, με τον επικεφαλής της να “γυρίζει πλάτη” στην ιδέα.

Ο Michael O’Leary, διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Ryanair, απέρριψε την αγορά των οργανωμένων διακοπών ως “αντιπερισπασμό”, καθώς ανακοίνωσε τη Δευτέρα κέρδη 1,92 δισ. ευρώ για το σύνολο του έτους για τους 12 μήνες έως τον Μάρτιο.

Ωστόσο, ο κ. O’Leary χαιρέτισε τη σειρά πρόσφατων συμφωνιών της Ryanair με διαδικτυακούς ταξιδιωτικούς πράκτορες (OTA), συμπεριλαμβανομένων των Love Holidays και On the Beach, καθώς και με τον όμιλο TUI, σημειώνοντας: “Έχουμε υπογράψει ή βρισκόμαστε στη διαδικασία σύναψης συμφωνιών με 10 από τους 11 μεγαλύτερους OTA”.

Ο ίδιος δήλωσε: “Μήπως αφήνουμε κάποια χρήματα στο τραπέζι για τους OTAs; Πιθανώς ναι, αλλά είμαστε χαρούμενοι που το κάνουμε. Θέλουμε να γίνουμε η μεγαλύτερη αεροπορική εταιρία της Ευρώπης και δεν χρειαζόμαστε τον αντιπερισπασμό των οργανωμένων διακοπών”.

“Δεν είμαι οπαδός των οργανωμένων διακοπών. Ξέρω ότι η easyJet κερδίζει χρήματα από την easyJet Holidays, αλλά νομίζω ότι πρόκειται απλώς για μεταφορά εσόδων. Είναι ένας αντιπερισπασμός. Είμαι στην ευχάριστη θέση να συγκρίνω την κερδοφορία της Ryanair με την κερδοφορία της easyJet ανά πάσα στιγμή. Αν το μέλλον βρισκόταν στα οργανωμένα ταξίδια, η ΤUΙ και η Tomas Cook θα ήταν μεταξύ των μεγαλύτερων ταξιδιωτικών εταιριών στην Ευρώπη, και δεν είναι”, επέμεινε.

Ο επικεφαλής της Ryanair υποστήριξε: “Πολεμήσαμε τους OTAs για 10 χρόνια και εξακολουθούμε να βρίσκουμε απίστευτο το γεγονός ότι οι ρυθμιστικές αρχές των καταναλωτών επέτρεψαν σε αυτούς τους τύπους να σαρώνουν την ιστοσελίδα της Ryanair και στη συνέχεια να υπερτιμολογούν τους καταναλωτές”.

Ωστόσο, “χτύπησε” τον OTA eDreams, ο οποίος μέχρι στιγμής δεν έχει συνάψει συμφωνία με τη Ryanair, παρά το γεγονός ότι ο κ.  O’Leary επιβεβαίωσε τις συνομιλίες τον Φεβρουάριο.

Περιέγραψε τον eDreams ως “μια τεράστια απάτη”, κατηγορώντας τον ότι σαρώνει την ιστοσελίδα της Ryanair και διογκώνει τις τιμές των ναύλων, προσθέτοντας: “Δεν πιστεύω ότι το μοντέλο του eDreams είναι βιώσιμο. Πιστεύουμε ότι κάποια υπηρεσία καταναλωτών της ΕΕ θα κινηθεί εναντίον του. Είμαστε πολύ πιο επιθετικοί και όλοι οι ανταγωνιστές της eDreams έχουν πρόσβαση στους ναύλους της Ryanair”.

“Βλέπουμε ισχυρές κρατήσεις από εκείνους τους OTA που έχουν ανοίξει τους διαύλους τους [με τη Ryanair], αν και ορισμένοι δεν τους έχουν ανοίξει ακόμη πλήρως”, υπογράμμισε ο κ. O’Leary.

Ερωτηθείς αν θα εξέταζε μια συμφωνία με τον eDreams, ο ίδιος είπε: “Πήραν την απόφαση να συνεχίσουν να εξαπατούν τον κόσμο. Δεν θα ήθελα να συνάψω συμφωνία με τον eDreams, αλλά θα πρέπει να αντιμετωπίζουμε τον καθένα ισότιμα. Πιστεύουμε ότι μια αρχή καταναλωτών θα κινηθεί κατά του eDreams μάλλον νωρίτερα παρά αργότερα”.

Ο Eddie Wilson, επικεφαλής της Ryanair DAC -των μεγάλων αερομεταφορέων του ομίλου- πρόσθεσε: “Όταν συναντάμε τους OTAs βλέπουμε ότι τους δίνει ώθηση το γεγονός ότι έχουν πρόσβαση στο μεγαλύτερο εύρος προορισμών και στο χαμηλότερο κόστος θέσεων. Για την περιορισμένη αγορά που είναι, αφήστε τους να την έχουν. Είναι καλοί σε αυτό”.

Η Ryanair παρουσίασε για λίγο το πρόγραμμα Ryanair Holidays το 2016, αλλά αυτό διακόπηκε γρήγορα, όταν ο αερομεταφορέας κατηγόρησε τον εταίρο του στο πρόγραμμα ότι έκανε screen scraping στον ιστότοπό του.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *