Photo Adrian Agawin on Pexels

“Ορεξάτοι” για ταξίδια οι Βρετανοί|Πάνω από το 50% θέλουν να ταξιδέψουν το ίδιο ή περισσότερο το 2022, έναντι με πριν την πανδημία

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Σχεδόν τα δύο τρίτα των ταξιδιωτών από το Ηνωμένο Βασίλειο σχεδιάζουν να ταξιδέψουν τον επόμενο χρόνο, είτε περισσότερο (26%), είτε στον ίδιο βαθμό που ταξίδευαν πριν την πανδημία (35%). Την ίδια στιγμή, μόνο το ένα τρίτο σχεδιάζουν να ταξιδέψουν λιγότερο και μόλις το 1,55% δηλώνει ότι δεν θα ταξιδέψει, σύμφωνα με την έρευνα 2021 Changing Traveller Report, που διενήργησε η εταιρία SiteMinde.

Όσον αφορά τις κρατήσεις, σχεδόν τα δύο πέμπτα σχεδιάζουν να κάνουν κράτηση απευθείας με τον τόπο που έχουν επιλέξει για το επερχόμενο ταξίδι τους, με το 28% των συμμετεχόντων στην έρευνα της SiteMinde, η οποία διενεργήθηκε σε δείγμα 800 ανθρώπων από τη Βρετανία που πραγματοποιούσαν τουλάχιστον ένα ταξίδι διακοπών τον χρόνο, πριν την πανδημία, να δηλώνει ότι θα κάνει κράτηση απευθείας online και το 10% ότι θα κάνει κράτηση απευθείας, είτε μέσω τηλεφώνου, είτε μέσω email. Την ίδια στιγμή, το ένα τέταρτο των ταξιδιωτών σχεδιάζει να κάνει κράτηση μέσω ενός διαδικτυακού ταξιδιωτικού γραφείου (OTA).

Επιπλέον, περισσότεροι από 1 στους 5 Βρετανούς ταξιδιώτες σχεδιάζουν να κάνουν κράτηση για τη διαμονή τους ως μέρος ενός ταξιδιωτικού πακέτου. Και φέτος, περίπου το 9% των ταξιδιωτών θα κάνει κράτηση μέσω Google ή άλλης μηχανής αναζήτησης.

Τα πακέτα διακοπών είναι εξαιρετικά δημοφιλή στους Βρετανούς ταξιδιώτες, με τα πακέτα εμπειριών να είναι ένας από τους πιο σημαντικούς παράγοντες επιλογής καταλύματος, ενώ η χαμηλή τιμή είναι πλέον ο πιο σημαντικός παράγοντας στην επιλογή πακέτου διακοπών απ’ ότι τα πρωτόκολλα και οι πρακτικές υγείας/ασφάλειας που εφαρμόζει ένα ξενοδοχείο. Αυτή είναι μια αξιοσημείωτη αλλαγή, σε σχέση με πέρυσι, όταν η πλειοψηφία των ταξιδιωτών έδινε προτεραιότητα στην εφαρμογή αυτών των πρωτοκόλλων, σε σχέση με τη χαμηλή τιμή.

Ιδιαίτερη σημασία έχει για τους Βρετανούς στην επιλογή πακέτου διακοπών, εάν σε αυτό περιλαμβάνεται το πρωινό, γεγονός που αποδεικνύει ότι, το 24% το θεωρεί μία από τις δύο κορυφαίες προτεραιότητές του.

Η οικογένεια και οι φίλοι έχουν τη μεγαλύτερη επιρροή στους Βρετανούς στο που θα κάνουν διακοπές. Επιπλέον, η κλιματική αλλαγή αποτελεί πλέον σημαντικό παράγοντα επιλογής ταξιδιού από τα ιστολόγια, τις καμπάνιες μάρκετινγκ προορισμού, τους ταξιδιωτικούς πράκτορες και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Περισσότερα από τα δύο πέμπτα των ταξιδιωτών από το Ηνωμένο Βασίλειο αναμένεται να επιλέξουν για τη διαμονή τους, είτε  πολυτελή/μπουτίκ ξενοδοχεία, είτε ξενοδοχεία μεγάλων αλυσίδων/θέρετρα. Ωστόσο, οι νέοι ταξιδιώτες επιλέγουν ενοικιαζόμενα καταλύματα και campings.

Με τον Covid να αλλάζει τον τρόπο εργασίας, αφού, πλέον, πολλοί εργάζονται εξ’ αποστάσεως, συνδυάζοντας την εργασία με τα ταξίδια αναψυχής, περισσότεροι από 1 στους 5 ταξιδιώτες από το Ηνωμένο Βασίλειο, είτε πιθανότατα (13,4%), είτε σίγουρα (7,88%) θα εργάζονται ενώ κάνουν κάποιο ταξίδι διακοπών.

 

ksd
adv

 

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *