“Πετάει” η κινεζική αγορά εξερχόμενου τουρισμού | Στο +310% οι κρατήσεις ξενοδοχείων στο εξωτερικό για την κινεζική Πρωτοχρονιά

ΔΙΕΘΝΗ ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Σε υψηλό τριών ετών έχουν φθάσει οι κρατήσεις ξενοδοχείων από Κινέζους ταξιδιώτες στο εξωτερικό, κατά τη διάρκεια των διακοπών του Κινεζικού Νέου Έτους, καταγράφοντας κατακόρυφη αύξηση μεγαλύτερη του 310%, σε σύγκριση με το 2023, με βάση τα δεδομένα κρατήσεων της Dida Travel.

Τα δεδομένα αυτά αντικατοπτρίζουν την αυξανόμενη τάση για εξερχόμενα ταξίδια από την Κίνα, κατά τη διάρκεια της οκταήμερης εορταστικής περιόδου του Σεληνιακού Νέου Έτους, που ξεκινάει το Σάββατο 10 Φεβρουαρίου και ολοκληρώνονται το Σάββατο 17 Φεβρουαρίου 2024.

Αξίζει να σημειωθεί ότι οι κρατήσεις ξενοδοχείων από Κινέζους ταξιδιώτες στη Σιγκαπούρη αυξήθηκαν κατά 11 φορές σε ετήσια βάση, ενώ οι κρατήσεις ξενοδοχείων στη Μαλαισία αυξήθηκαν κατά 9 φορές και στην Ταϊλάνδη κατά το εντυπωσιακό 243%. Αυτά τα αξιοσημείωτα στοιχεία μπορούν να αποδοθούν στη συσσωρευμένη ζήτηση μετά την άρση των συνοριακών περιορισμών στην ενδοχώρα της Κίνας και τις πρόσφατες ανακοινώσεις για την απαλλαγή από την υποχρέωση θεώρησης.

Οι κυριότεροι προορισμοί για τους εξερχόμενους Κινέζους ταξιδιώτες κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου περιλαμβάνουν την Ιαπωνία, την Ταϊλάνδη, τη Σιγκαπούρη, το Χονγκ Κονγκ, τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, τη Μαλαισία, την Αυστραλία, τις Φιλιππίνες, την Ισπανία και τις ΗΠΑ. Επιπλέον, οι προορισμοί μεγάλων αποστάσεων στην Ευρώπη, όπως η Γαλλία, η Ιταλία, το Ηνωμένο Βασίλειο και η Γερμανία, και στην Αμερική, το Μεξικό, η Βραζιλία και ο Καναδάς, παραμένουν δημοφιλείς στους Κινέζους ταξιδιώτες.

Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου διακοπών, η μέση ημερήσια τιμή των ξενοδοχείων (ADR) σημείωσε σημαντική παγκόσμια αύξηση κατά 32% σε ετήσια βάση. Η αύξηση αυτή αποδίδεται εν μέρει στην ανεκπλήρωτη ζήτηση για κρατήσεις σε ξενοδοχεία υψηλότερων προδιαγραφών. Αξίζει να σημειωθεί ότι υπήρξε μείωση των κρατήσεων για ξενοδοχεία ενός και δύο αστέρων, από 7% σε 2,6%. Επιπλέον, οι κρατήσεις για ξενοδοχεία τριών έως τεσσάρων αστέρων σημείωσαν μείωση από 69,7% σε 65,2%. Αντίθετα, αξιοσημείωτη αύξηση καταγράφηκε στις κρατήσεις για ξενοδοχεία πέντε αστέρων, από 23,3% σε 32,2%, που ευθυγραμμίζεται με την αυξανόμενη τάση των Κινέζων ταξιδιωτών να επιλέγουν πολυτελή καταλύματα.

Η μέση διάρκεια παραμονής των Κινέζων ταξιδιωτών στα ξενοδοχεία εμφανίζεται αυξημένη από 2,8 σε 3 ημέρες. Ειδικότερα, στη Μαλαισία σημειώθηκε αύξηση από 2 σε 2,5 ημέρες, στην Ταϊλάνδη από 2,5 σε 3,1 ημέρες, στη Σιγκαπούρη από 3 σε 3,5 ημέρες και στις Φιλιππίνες σημειώθηκε η σημαντικότερη αύξηση από 2,3 σε 4,6 ημέρες.

Σχολιάζοντας τα δεδομένα αυτά, ο Rikin Wu, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της DidaTravel, λέει: “Είμαστε χαρούμενοι που βλέπουμε τον ενθουσιασμό των Κινέζων ταξιδιωτών να εξερευνούν διεθνείς προορισμούς και νέες εμπειρίες, ακόμη και κατά τη διάρκεια αυτών των παραδοσιακών διακοπών. Στην DidaTravel, έχουμε δεσμευτεί να καλύψουμε τις δυναμικές ανάγκες των Κινέζων ταξιδιωτών παρέχοντας ένα ευρύ φάσμα ξενοδοχειακών προϊόντων από όλο τον κόσμο. Πιστεύουμε ότι αυτή η τουριστική έκρηξη όχι μόνο τροφοδοτεί την οικονομική ανάκαμψη αλλά και ενισχύει την εμπιστοσύνη του κοινού στη δύναμη των ταξιδιών να δημιουργούν αξέχαστες στιγμές και να σφυρηλατούν ουσιαστικές συνδέσεις”.

Η DidaTravel διαθέτει ένα χαρτοφυλάκιο με πάνω από 70.000 απευθείας συμβάσεις ξενοδοχείων με ανταγωνιστική προμήθεια, καθώς και 1.000.000 ξενοδοχειακά προϊόντα από περισσότερους από 600 παγκόσμιους προμηθευτές.

Η τρέχουσα πελατειακή βάση της DidaTravel αποτελείται από περισσότερους από 30.000 αγοραστές B2B, συμπεριλαμβανομένων ταξιδιωτικών γραφείων, Tour Operators, OTAs, TMCs και MICE. Με αυτό το επιχειρηματικό μοντέλο, η εταιρία εδραιώνει τη θέση της ως κορυφαίος πάροχος τεχνολογικών λύσεων, παρέχοντας απαράμιλλη αξία στους συνεργάτες της.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *